0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  229 
Ihned ke stažení
i: 22178 n: 24796796r: 8505
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  99  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 5:02
i: 22177 n: 24753850r: 8505
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování.
    
Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů.

Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.   
   
Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

"TO BY BYLO, ABY NEBYLOO" 9
KAPITOLA PRVNÍ
O ČLOVĚKU: POZNEJME TOHO, S KÝM ŽIJEME - SAMI SEBE 11
KDO JSME 13
Kdo za to může, slepice, nebo vejce - aneb Co všechno nás ovlivňuje? 14
Jsem, jaký jsem, ale kdo se v tom má vyznat? 17
Dobrá rada nad zlato 21
Stres zabiják 22
POZNEJME SEBE 25
Kdo jsem - jaké mám kvality? 25
Jaké "přihrádky na lidii" máme? 26
POZNEJME OSTATNÍ 40
Co tě zabije, to tě neposílí 40
Co kromě osobnosti ovlivňuje naše vztahy k jiným lidem? 42
Co všechno nás ovlivňuje - jak jsme přestali věřit věštícím papouškům 46
Kavárna, nebo internet? Z oka do oka, nebo virtuálně? 51
POUČME SE 53
Konflikt - jak na něj konstruktivně? 53
Stresové situace 58
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Malý test osobnosti - podívejme se na sebe 68
KAPITOLA DRUHÁ
O IMAGE - JAK SE VIDÍME A JAK NÁS VIDÍ OSTATNÍ 77
OD MASKY K IMAGE 79
Co je image a proč je důležitá aneb Třicet vteřin a dost 79
Co je obsahem naší osobní image aneb I tunelář má image 80
Profesionální image aneb Věříte všemu, nebo ničemu 82
IMAGE JAKO NÁŠ OBRAZ 87
Sám sobě malířem své image 87
Charisma - dar bohů? 88
Image slavných osobností - kdo je celebrita? 93
Image politiků - co k ní patří? 95
IMAGE A IDEÁL 98
Body image aneb Moje tělo, můj hrad 100
Co je to móda, muška jenom zlatá, která stále někam chvátá 104
Svět je barevný 108
JAK VYTVOŘIT VLASTNÍ IMAGE ANEB JSEM TAKOVÝ, JAKÝ CHCI, ABYCH BYL 115
Osobní marketing - sám sobě prodejcem své značky 115
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Osobní image - jak se vidím já a jak mě vidí druzí 120
KAPITOLA TŘETÍ
O KOMUNIKACI A RÉTORICE - MLUVME SPOLU 123
JAK MLUVIT A PŘESVĚDČIT 125
Proč někdy mluvíme, ale nikdo nám nerozumí 125
Díky za tebe, že jsi, trémo 127
POZORUJME LIDI KOLEM SEBE 133
I špatný řečník je můj vzor 133
Naslouchám, tedy jsem 134
Dirigent nad rozbouřeným oceánem 139
JAK NA PROJEV 140
Projev jako bitva 140
BUĎME ASERTIVNÍ - CHCEME-LI 150
Proč být asertivní, být-li vůbec 150
Manipulátor v nás 152
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Test asertivity - umíme se prosadit? 160
KAPITOLA ČTVRTÁ
O HLASU - NAŠEM HLAVNÍM NÁSTROJI PŘESVĚDČOVACÍM 163
KDE SE TO V NÁS BERE 165
Rozvažte své tělo, jazyk i mysl aneb Ďábel je skryt v detailu 165
Dirigent, vojevůdce nebo kouzelník 170
PROMLOUVÁ NAŠE TĚLO 182
Mluvíme celým tělem aneb Kam se hrabou větrníky 182
SLOVA, KTERÁ RÁDI SLYŠÍME 190
Slova jako posunovači na trati manipulace 190
Charismatické odbočení 193
Jak to umějí prezidenti 193
CO S NEÚSPĚŠNÝM PROJEVEM 200
Když se vloudí chybička 200
Mapa řečnického úspěchu 201
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Poznejte sami sebe - mluvíte jako mistr, elév nebo nula? 210

Tištěná kniha

Datum vydání: 07.04.2015
Katalogové číslo: 3932
ISBN: 978-80-247-5385-0
Formát / stran: 160×235, 224 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.02MB | 7.02MB | 3.23MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Nosce te ipsum!“ nabádal nás profesor latiny na střední škole, když přednášel o antické filozofii. Poznej sám sebe! Máte-li chuť se o sobě nejen něco dozvědět, ale také na sobě pracovat, je tato knížka Jitky Vysekalové a Karla Voříška přímo ideální učebnicí! A můžete začít hned od první stránky!
MUDr. Jan Cimický, CSc.
   
Tato kniha je v první řadě užitečná a přečíst by si ji měli především ti, na které je hodně vidět a jsou hodně slyšet. Nad „dobrou“ profesí je totiž ještě něco, co nemá každý, je to dar. Já tomu říkám „polibek od pánaboha“. Kniha vám napoví, jak můžete tento dar získat.
Kamila Moučková
  
Hledáte-li „sebe sama“, někdy si nejste jisti „v kramfl ecích“ a váš život je „zamotanější“, než si přejete, přečtěte si tuto knihu! Příležitost totiž přeje připraveným a vy jste strůjci svého života! 
Liběna Rochová
  
Publikace nemá v naší odborné literatuře konkurenci, pokud jde o způsob podání problematiky. Autoři jsou vybaveni teoretickým zázemím v oblasti humanitních věd a veřejnosti jsou široce známí svým vystupováním v médiích i odbornými publikacemi, které jsou pozitivně přijímány. V názvu naznačené téma otevírají a řeší způsobem velmi přesvědčivým a působivým.  
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.
  
Znám dobře oba autory. Zvláště pak docentku Jitku. Tahle populární dvojka autorů dokáže kohokoliv, kdekoliv a kdykoliv zaujmout a přesvědčit. Konečně nám někdo sděluje, co a jak máme dělat, abychom svému okolí dokázali, že něco víme a umíme. A nejen to, jejich poznatky jsou i velice poutavé a čtivé. Fakt!
Ing. Jiří Mikeš

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Tištěná kniha

Datum vydání: 07.04.2015
Katalogové číslo: 3932
ISBN: 978-80-247-5385-0
Formát / stran: 160×235, 224 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.02 MB | 7.02 MB | 3.23 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  229 
Ihned ke stažení
i: 22178 n: 24796796r: 8505
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  99  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 5:02
i: 22177 n: 24753850r: 8505
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování.
    
Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů.

Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.   
   
Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

"TO BY BYLO, ABY NEBYLOO" 9
KAPITOLA PRVNÍ
O ČLOVĚKU: POZNEJME TOHO, S KÝM ŽIJEME - SAMI SEBE 11
KDO JSME 13
Kdo za to může, slepice, nebo vejce - aneb Co všechno nás ovlivňuje? 14
Jsem, jaký jsem, ale kdo se v tom má vyznat? 17
Dobrá rada nad zlato 21
Stres zabiják 22
POZNEJME SEBE 25
Kdo jsem - jaké mám kvality? 25
Jaké "přihrádky na lidii" máme? 26
POZNEJME OSTATNÍ 40
Co tě zabije, to tě neposílí 40
Co kromě osobnosti ovlivňuje naše vztahy k jiným lidem? 42
Co všechno nás ovlivňuje - jak jsme přestali věřit věštícím papouškům 46
Kavárna, nebo internet? Z oka do oka, nebo virtuálně? 51
POUČME SE 53
Konflikt - jak na něj konstruktivně? 53
Stresové situace 58
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Malý test osobnosti - podívejme se na sebe 68
KAPITOLA DRUHÁ
O IMAGE - JAK SE VIDÍME A JAK NÁS VIDÍ OSTATNÍ 77
OD MASKY K IMAGE 79
Co je image a proč je důležitá aneb Třicet vteřin a dost 79
Co je obsahem naší osobní image aneb I tunelář má image 80
Profesionální image aneb Věříte všemu, nebo ničemu 82
IMAGE JAKO NÁŠ OBRAZ 87
Sám sobě malířem své image 87
Charisma - dar bohů? 88
Image slavných osobností - kdo je celebrita? 93
Image politiků - co k ní patří? 95
IMAGE A IDEÁL 98
Body image aneb Moje tělo, můj hrad 100
Co je to móda, muška jenom zlatá, která stále někam chvátá 104
Svět je barevný 108
JAK VYTVOŘIT VLASTNÍ IMAGE ANEB JSEM TAKOVÝ, JAKÝ CHCI, ABYCH BYL 115
Osobní marketing - sám sobě prodejcem své značky 115
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Osobní image - jak se vidím já a jak mě vidí druzí 120
KAPITOLA TŘETÍ
O KOMUNIKACI A RÉTORICE - MLUVME SPOLU 123
JAK MLUVIT A PŘESVĚDČIT 125
Proč někdy mluvíme, ale nikdo nám nerozumí 125
Díky za tebe, že jsi, trémo 127
POZORUJME LIDI KOLEM SEBE 133
I špatný řečník je můj vzor 133
Naslouchám, tedy jsem 134
Dirigent nad rozbouřeným oceánem 139
JAK NA PROJEV 140
Projev jako bitva 140
BUĎME ASERTIVNÍ - CHCEME-LI 150
Proč být asertivní, být-li vůbec 150
Manipulátor v nás 152
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Test asertivity - umíme se prosadit? 160
KAPITOLA ČTVRTÁ
O HLASU - NAŠEM HLAVNÍM NÁSTROJI PŘESVĚDČOVACÍM 163
KDE SE TO V NÁS BERE 165
Rozvažte své tělo, jazyk i mysl aneb Ďábel je skryt v detailu 165
Dirigent, vojevůdce nebo kouzelník 170
PROMLOUVÁ NAŠE TĚLO 182
Mluvíme celým tělem aneb Kam se hrabou větrníky 182
SLOVA, KTERÁ RÁDI SLYŠÍME 190
Slova jako posunovači na trati manipulace 190
Charismatické odbočení 193
Jak to umějí prezidenti 193
CO S NEÚSPĚŠNÝM PROJEVEM 200
Když se vloudí chybička 200
Mapa řečnického úspěchu 201
PRAKTICKÉ CVIČENÍ: Poznejte sami sebe - mluvíte jako mistr, elév nebo nula? 210

Recenze

„Nosce te ipsum!“ nabádal nás profesor latiny na střední škole, když přednášel o antické filozofii. Poznej sám sebe! Máte-li chuť se o sobě nejen něco dozvědět, ale také na sobě pracovat, je tato knížka Jitky Vysekalové a Karla Voříška přímo ideální učebnicí! A můžete začít hned od první stránky!
MUDr. Jan Cimický, CSc.
   
Tato kniha je v první řadě užitečná a přečíst by si ji měli především ti, na které je hodně vidět a jsou hodně slyšet. Nad „dobrou“ profesí je totiž ještě něco, co nemá každý, je to dar. Já tomu říkám „polibek od pánaboha“. Kniha vám napoví, jak můžete tento dar získat.
Kamila Moučková
  
Hledáte-li „sebe sama“, někdy si nejste jisti „v kramfl ecích“ a váš život je „zamotanější“, než si přejete, přečtěte si tuto knihu! Příležitost totiž přeje připraveným a vy jste strůjci svého života! 
Liběna Rochová
  
Publikace nemá v naší odborné literatuře konkurenci, pokud jde o způsob podání problematiky. Autoři jsou vybaveni teoretickým zázemím v oblasti humanitních věd a veřejnosti jsou široce známí svým vystupováním v médiích i odbornými publikacemi, které jsou pozitivně přijímány. V názvu naznačené téma otevírají a řeší způsobem velmi přesvědčivým a působivým.  
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.
  
Znám dobře oba autory. Zvláště pak docentku Jitku. Tahle populární dvojka autorů dokáže kohokoliv, kdekoliv a kdykoliv zaujmout a přesvědčit. Konečně nám někdo sděluje, co a jak máme dělat, abychom svému okolí dokázali, že něco víme a umíme. A nejen to, jejich poznatky jsou i velice poutavé a čtivé. Fakt!
Ing. Jiří Mikeš

O Autorovi

Voříšek Karel
Vystudoval FF UK v Praze, kde získal i doktorát. Na rozdíl od Jitky se mu prezidentování zatím vyhnulo, i když, jak s oblibou říká, "nikdy neříkej nikdyy". Začínal jako programový hlasatel, pak moderátor a redaktor v Československé televizi Praha. Podnikatelské zkušenosti získal jako spolumajitel reklamní agentury, ředitel akciové společnosti i obchodní ředitel public relations agentury. V roce 1998 se znovu objevil před televizní kamerou, tentokrát jako moderátor zpravodajství. Od května 2013 je moderátorem Zpráv televize Prima. Vede přednášky a semináře na téma "Dokonalá rétorika a přesvědčivé vystupováníí", a to jak pro firmy, úřady a jednotlivce, tak i na vysokých školách. A také píše verše a dělí se o ně s návštěvníky krásných poetických večerů Šansonění. www.karelvorisek.cz, www.hovorykv.cz
Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 297 
E-kniha 267 
E-kniha 106 
Tištěná 129 
E-kniha 206 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.