Jak myslí špičkový obchodník
Co odlišuje ty nejlepší od průměrných
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 7015
Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak myslí špičkový obchodník
O autorovi 7
Předmluva Niny Rugeové 9
Jedním slovem 11
1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15
2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33
3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51
4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67
5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85
6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97
7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113
8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125
9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139
10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151
11. Ne: Je potřeba další impuls 167
12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179
13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189
O Autorovi
Limbeck MartinJe nejvýznamnějším expertem na hardselling v německy mluvících zemích. Už dvacet let díky svému zasvěcenému know-how a prakticky orientovaným strategiím sklízí mimořádné úspěchy u prode jců i jejich manažerů. Nejen na svých provokativních a motivujících přednáškách, ale i na prakticky zaměřených školeních se soustředí vždy na prodávání v celé jeho celistvosti. To mu v posledních lete ch umožnilo stát se jedním z nejvýkonnějších a nejúspěšnějších koučů. Po získání kvalifikace v oboru velkoobchodu, zahraničního obchodu a specializovaného marketingu se dále vzdělával v USA a Evropě. Potřebné zkušenosti sbíral na mnoha různých pozicích - jako profesionální prodejce, key account manager i vedoucí pracovník. Kromě různorodé činnosti v oblasti prodeje koncepčně připravil a zrealizova l řadu prakticky zaměřených školení na téma "Jak prodávatt". Martin Limbeck je hlavou týmu Martin Limbeck Trainings(r), vyučuje řízení prodeje na Evropské obchodní akademii (European School of Business) v Reutlingenu, je členem Klubu 55, organizace German Speak ers Assotiation a skupiny SALES MASTERS, sdružující největší špičky v oboru. Zároveň je docentem certifikovaného programu Professional Speaking pořádaného organizací German Speakers Assotiation a vyso kou školou Steinbeis-Hochschule Berlin. V roce 2006 získal svým konceptem "NOVÝ HARDSELLING - prodávat znamená prodávatt" bronzovou medaili v kategorii prodej/odbyt soutěže Internationaler Deutscher Trainingspreis. V roce 2008 byl vyznamenán bronzovou medailí v soutěži 5 Years Award, pořádané Profesním svazem školitelů a odborníků na podporu prodeje (Berufsverband der Verkaufsförderer und Trained e.V.). V letech 2009 a 2010 mu Sdružení německých organizátorů akcí (Vereinigung Deutscher Veranstaltungsorganisatoren e.V.) za jeho excelentní výkony coby speakera a kouče v oblasti prodeje udělilo cenu Conga Award a vyznamenalo ho tím jako jednoho ze tří nejlepších řečníků německy mluvících zemí. Díky svým vynikajícím výsledkům v oblasti prodeje Martin Limbeck rovněž získal titul Kouč roku 200 8. Více informací na adrese www.martinlimbeck.de.