Jak na marketingovou komunikaci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 29. 04. 2025 0:05
i: 44658 n: 27150137r: 13578 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 288 KčUšetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 44811 n: 27168958r: 13578
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 02.05.2023
Katalogové číslo: 39690
ISBN: 978-80-271-5013-7
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Edice:
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.15MB | 12.15MB | 9.21MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Recenze
„Jak přemýšlet o budování značky a výkonnostních kampaních? Jak se postarat o reputaci a jak být dobrým parťákem na sociálních sítích? Co všechno se musí stát na straně klienta a kreativní agentury předtím, než vidíme reklamu z pohodlí gauče? Nejenom na tyto otázky odpovídá čtivě a prakticky skupina autorů, profíků z praxe.“
– Dita Stejskalová, Managing Partner, Ogilvy Czech
„Text psali profesionálky a profesionálové z marketingové a komunikační praxe, takže spíše než o knihu do sebepropagační poličky jde o opravdovou pracovní pomůcku, kterou budete od prvního dne používat. Osvěžující a neotřelé! Doporučuji.“
– Tomáš Hrivnák, marketingový konzultant
„Nadhled a komplexnost podaná příběhem od autorů, kteří vás provádí reálnými příklady z praxe.“
– Lucie Audi, CoFounder #Holkyzmarketingu
Tištěná kniha
Datum vydání: 02.05.2023
Katalogové číslo: 39690
ISBN: 978-80-271-5013-7
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.15 MB | 12.15 MB | 9.21 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Jak na marketingovou komunikaci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 29. 04. 2025 0:05
i: 44658 n: 27150137r: 13578 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 288 KčUšetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 44811 n: 27168958r: 13578
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Recenze
„Jak přemýšlet o budování značky a výkonnostních kampaních? Jak se postarat o reputaci a jak být dobrým parťákem na sociálních sítích? Co všechno se musí stát na straně klienta a kreativní agentury předtím, než vidíme reklamu z pohodlí gauče? Nejenom na tyto otázky odpovídá čtivě a prakticky skupina autorů, profíků z praxe.“
– Dita Stejskalová, Managing Partner, Ogilvy Czech
„Text psali profesionálky a profesionálové z marketingové a komunikační praxe, takže spíše než o knihu do sebepropagační poličky jde o opravdovou pracovní pomůcku, kterou budete od prvního dne používat. Osvěžující a neotřelé! Doporučuji.“
– Tomáš Hrivnák, marketingový konzultant
„Nadhled a komplexnost podaná příběhem od autorů, kteří vás provádí reálnými příklady z praxe.“
– Lucie Audi, CoFounder #Holkyzmarketingu
O Autorovi
Karlíček MiroslavJe vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.