0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak prodávat, když nikdo nekupuje

...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 24.11.2017 14:58
i: 17564 n: 24733098r: 6140
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás. Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.

Z obsahu knihy Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Obsah
O autorovi 9
Poděkování 11
Předmluva 13
1 Rychlý začátek
Jak prodat více hned teď 15
Pozor! 15
Sedm dní k úspěšnému prodávání v době, kdy nikdo nekupuje 16
2 Buďte cílevědomí a v kontaktu s realitou 25
Když nikdo nekupuje, začnou být lidé předvídatelní 26
Každý den musíte vnímat realitu 28
Udělejte, co je potřeba 29
Skutečným klíčem k vyšším tržbám je cílevědomost 30
Trénujte totální koncentraci za využití metody 45/15 30
Jak naučit kolegy respektovat vaši totální koncentraci 31
Návrh činností pro totální koncentraci 32
Najděte si pomocníky - nemusíte všechno dělat sami 33
Co nejvíce práce předejte členům svého týmu, kteří vám mají pomáhat 34
Radikální návod, jak získat zpět svůj produktivní čas 34
Tohle si ale v životě nemůžu dovolit 36
Zisk se skrývá v agilitě 37
KROTITELÉ KRIZÍ
Rozhovor se Scottem Markerem 39
3 Buďte na očích
Když nebudete vidět, nic neprodáte 43
Budování vaší osobní značky online 43
Mějte velké plány: být vidět nemusí vždy znamenat být vidět osobně 48
Vytvořte si svou osobnost 50
Získejte náskok díky oblékání 50
Zlepšete své vyjadřovací schopnosti 51
Říkejte jim to, co chtějí slyšet 51
Vyhledávejte osobní kontakt 52
Umístění a prezentace rovná se touha - a touha prodává 53
Ukažte všem svou odbornou zdatnost 54
4 Navažte kontakt
Jak teď hned najít zákazníky připravené ke koupi 57
Nové nástroje pro vyhledávání klientů, které zatím nevyužíváte
k maximalizaci prodeje 58
Google Alerts 58
Využijte své odkazy na službě LinkedIn.com 60
Protwitterujte si cestu k novým zakázkám 63
Sociální média jsou tak trochu jako vesnice 65
Tradiční networking a navazování kontaktů 66
Komplexní vliv 67
5 Vydejte se do terénu pomocí digitálních nástrojů
Jak od vlastního stolu prodávat zákazníkům přímo u nich v kanceláři 69
Oslovte jednoho zájemce nebo i velké publikum přímo od svého počítače 70
Jak pomocí webinářů potenciálním klientům nabízet prezentace 24 hodin denně 75
Hledání potenciálních klientů ve velkém 75
Využívání digitálních médií neznamená, že byste měli rezignovat na osobní
kontakt s klienty 77
6 Buďte kreativní
Otevřete si novými způsoby nové možnosti 79
Šest stupňů dokonalého ovlivňování 79
Jak se dostat k nezastihnutelným 80
Připravte si dlouhodobou propagační kampaň 82
Vypouklé neboli trojrozměrné zásilky 89
Počkat - klasická pošta není přece všechno! 90
Kreativita znamená prorazit záplavou všednosti a zasloužit si pozornost 91
KROTITELÉ KRIZÍ
Rozhovor s Toddem Carlsonem 93
7 Buďte přesvědčiví
Pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď 97
Somatické markery a proč lidé nakupují 98
Probuzení z transu 99
Probudit a přesvědčit 100
Zájem znamená procitnutí z transu 101
Obnovení transu 102
Zjistěte klientovu představu a řekněte mu svůj příběh 102
Odpovězte svým příběhem 104
8 Nechte si zaplatit
Dostaňte z každého obchodu více než dřív 107
Nabídněte jim více hned, jakmile kývnou na první nabídku 107
Nabídněte jim méně hned, jakmile vás odmítnou 109
Zvyšte prodej kombinováním zboží do balíčků 110
Využívejte křížový prodej potenciálním zákazníkům 110
Překonání námitek 113
9 Zajistěte si vliv
Umění ovlivňovat davy 115
Vy 115
Připravte se a zaujměte správnou pozici 116
Rozdělte a panujte 117
Komunikujte a ovládejte 118
Utužujte vztah dotyky a pohybem 118
Získejte si publikum 119
Zintenzivněte emocionální propojení 120
Vytvořte a udržujte tlak na uzavření zakázky 121
Velké úsilí přináší ještě větší odměnu 123
10 Přimějte je prodávat
V dobách ekonomické krize si dobří vedoucí prodeje svůj plat zaslouží 125
Uklidněte je 126
Poslouchejte 126
Zpracujte získané informace 126
Uklidňujte 127
Vraťte jim cílevědomost 127
Poraďte jim 128
Monitorujte pokroky 128
Když udeří těžké časy, je nutná změna myšlení 129
Svolejte své vojsko 130
KROTITELÉ KRIZÍ
Pro obchodní manažery a výkonné ředitele: Rozhovor s Dwaynem Speaglem 133
11 Několik myšlenek na závěr 137
Doslov
Rozhovor s Mattem Hooverem, vítězem reality show NBC The Biggest Loser
a uchazečem o účast na Olympijských hrách 141
Příspěvky hostujících autorů 153
Dr. Rachna Jainová: Jak zvýšit prodej pomocí sociálních médií 155
Ray Cronise: Nespojitá dokonalost 175
Mari Smithová: Jak efektivně využít Facebook k nalezení ideálního
zaměstnání, vybudování značky a zvýšení prodeje 185
Craig Ernst: Jak prodávat nemovitosti na náročném trhu a současně si zajistit
trvalý růst 196

Tištěná kniha

Datum vydání: 12. 04. 2010
Katalogové číslo: 3555
ISBN: 978-80-247-3309-8
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Tištěná kniha

Datum vydání: 12. 04. 2010
Katalogové číslo: 3555
ISBN: 978-80-247-3309-8
Formát / stran: 167×240, 208 stran

Jak prodávat, když nikdo nekupuje

...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás. Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 24.11.2017 14:58
i: 17564 n: 24733098r: 6140

Z obsahu knihy Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Obsah
O autorovi 9
Poděkování 11
Předmluva 13
1 Rychlý začátek
Jak prodat více hned teď 15
Pozor! 15
Sedm dní k úspěšnému prodávání v době, kdy nikdo nekupuje 16
2 Buďte cílevědomí a v kontaktu s realitou 25
Když nikdo nekupuje, začnou být lidé předvídatelní 26
Každý den musíte vnímat realitu 28
Udělejte, co je potřeba 29
Skutečným klíčem k vyšším tržbám je cílevědomost 30
Trénujte totální koncentraci za využití metody 45/15 30
Jak naučit kolegy respektovat vaši totální koncentraci 31
Návrh činností pro totální koncentraci 32
Najděte si pomocníky - nemusíte všechno dělat sami 33
Co nejvíce práce předejte členům svého týmu, kteří vám mají pomáhat 34
Radikální návod, jak získat zpět svůj produktivní čas 34
Tohle si ale v životě nemůžu dovolit 36
Zisk se skrývá v agilitě 37
KROTITELÉ KRIZÍ
Rozhovor se Scottem Markerem 39
3 Buďte na očích
Když nebudete vidět, nic neprodáte 43
Budování vaší osobní značky online 43
Mějte velké plány: být vidět nemusí vždy znamenat být vidět osobně 48
Vytvořte si svou osobnost 50
Získejte náskok díky oblékání 50
Zlepšete své vyjadřovací schopnosti 51
Říkejte jim to, co chtějí slyšet 51
Vyhledávejte osobní kontakt 52
Umístění a prezentace rovná se touha - a touha prodává 53
Ukažte všem svou odbornou zdatnost 54
4 Navažte kontakt
Jak teď hned najít zákazníky připravené ke koupi 57
Nové nástroje pro vyhledávání klientů, které zatím nevyužíváte
k maximalizaci prodeje 58
Google Alerts 58
Využijte své odkazy na službě LinkedIn.com 60
Protwitterujte si cestu k novým zakázkám 63
Sociální média jsou tak trochu jako vesnice 65
Tradiční networking a navazování kontaktů 66
Komplexní vliv 67
5 Vydejte se do terénu pomocí digitálních nástrojů
Jak od vlastního stolu prodávat zákazníkům přímo u nich v kanceláři 69
Oslovte jednoho zájemce nebo i velké publikum přímo od svého počítače 70
Jak pomocí webinářů potenciálním klientům nabízet prezentace 24 hodin denně 75
Hledání potenciálních klientů ve velkém 75
Využívání digitálních médií neznamená, že byste měli rezignovat na osobní
kontakt s klienty 77
6 Buďte kreativní
Otevřete si novými způsoby nové možnosti 79
Šest stupňů dokonalého ovlivňování 79
Jak se dostat k nezastihnutelným 80
Připravte si dlouhodobou propagační kampaň 82
Vypouklé neboli trojrozměrné zásilky 89
Počkat - klasická pošta není přece všechno! 90
Kreativita znamená prorazit záplavou všednosti a zasloužit si pozornost 91
KROTITELÉ KRIZÍ
Rozhovor s Toddem Carlsonem 93
7 Buďte přesvědčiví
Pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď 97
Somatické markery a proč lidé nakupují 98
Probuzení z transu 99
Probudit a přesvědčit 100
Zájem znamená procitnutí z transu 101
Obnovení transu 102
Zjistěte klientovu představu a řekněte mu svůj příběh 102
Odpovězte svým příběhem 104
8 Nechte si zaplatit
Dostaňte z každého obchodu více než dřív 107
Nabídněte jim více hned, jakmile kývnou na první nabídku 107
Nabídněte jim méně hned, jakmile vás odmítnou 109
Zvyšte prodej kombinováním zboží do balíčků 110
Využívejte křížový prodej potenciálním zákazníkům 110
Překonání námitek 113
9 Zajistěte si vliv
Umění ovlivňovat davy 115
Vy 115
Připravte se a zaujměte správnou pozici 116
Rozdělte a panujte 117
Komunikujte a ovládejte 118
Utužujte vztah dotyky a pohybem 118
Získejte si publikum 119
Zintenzivněte emocionální propojení 120
Vytvořte a udržujte tlak na uzavření zakázky 121
Velké úsilí přináší ještě větší odměnu 123
10 Přimějte je prodávat
V dobách ekonomické krize si dobří vedoucí prodeje svůj plat zaslouží 125
Uklidněte je 126
Poslouchejte 126
Zpracujte získané informace 126
Uklidňujte 127
Vraťte jim cílevědomost 127
Poraďte jim 128
Monitorujte pokroky 128
Když udeří těžké časy, je nutná změna myšlení 129
Svolejte své vojsko 130
KROTITELÉ KRIZÍ
Pro obchodní manažery a výkonné ředitele: Rozhovor s Dwaynem Speaglem 133
11 Několik myšlenek na závěr 137
Doslov
Rozhovor s Mattem Hooverem, vítězem reality show NBC The Biggest Loser
a uchazečem o účast na Olympijských hrách 141
Příspěvky hostujících autorů 153
Dr. Rachna Jainová: Jak zvýšit prodej pomocí sociálních médií 155
Ray Cronise: Nespojitá dokonalost 175
Mari Smithová: Jak efektivně využít Facebook k nalezení ideálního
zaměstnání, vybudování značky a zvýšení prodeje 185
Craig Ernst: Jak prodávat nemovitosti na náročném trhu a současně si zajistit
trvalý růst 196

O Autorovi

Lakhani Dave

Autor knihy je prvním nositelem titulu Business Acceleration Strategist(tm) a prezident společnosti Bold Approach, Inc., firmy specializující se na přípravu strategií pro rychlejší růst podnikání, kte rá společnostem po celém světě pomáhá okamžitě zvýšit příjmy zvýšením účinnosti jejich prodejních postupů, marketingu a vztahů s veřejností. Dave je považován za jednoho z předních světových odborníků na přesvědčování v praxi, díky čemuž je velmi žádán v obchodních společnostech a organizacích všech velikostí a po celém světě. Jeho články a tipy se často objevují v periodicích, jako jsou Selling Power Magazine, Sales and Marketing Management, The Wall Street Journal, Investors Business Daily, Inc., Enterpreneur, The Today Show a v řadě dalších médií. Dave je též moderátorem show Aby marketing fungoval (Making Marketing Work), rozhlasového pořadu zaměřeného na marketingové strategie pro rostoucí firmy. Dále je autorem knihy A Fighti ng Chance (Prince Publishing, 1991), části antologie Ready, Aim, Hire (Persyco, 1992) a audioknihy Making Marketing Work (BA Books, 2004). Bold Approach, Inc., společnost Davea Lakhaniho, byla nominována do soutěže Rychlá padesátka (Fast 50 companies), vypsané časopisem FastCompany Magazine a v roce 2007 se Dave umístil na druhém místě v americké soutěži o nejlepšího školitele v oblasti prodeje (American Business Award for Americaa's Best Sales Trainer). Před nedávnem pak od vyhlašovatele soutěže obdržel druhou nominaci. Dave je považován za jednoho z předních odborníků na přesvědčování skupin osob a obvykle dokáže uspět u dvaceti až sedmdesáti procent přítomných. Často je také zván jako řečník na největší světové akc e s tematikou profesního rozvoje. Díky skvělému porozumění procesu přesvědčování, prodeje, lidského jednání a motivace je velmi žádaným školitelem v oblasti prodeje a marketingu a odborníkem, kterého si firmy najímají na uzavření náročných obchodů. V minulých dvaceti letech Dave vlastnil více než deset úspěšných firem a považuje se za "sériového podnikatelee" s touhou neustále budovat. Jakožto nadšený student vyznávající myšlenku celoživotního vz dělávání se Dave v minulých letech zabýval snad všemi odborníky na prodej, marketing a uplatňování vlivu. V praxi mistrně využívá techniky neuro-linvistického programování (NLP), které se naučil u Ric harda Bandlera, zakladatele NLP, a vystudoval akademii Wizards of Ads, v jejímž pedagogickém sboru též dříve působil. Dave žije se svou dcerou Austrií ve městě Boise v americkém Idahu. Když zrovna necestuje s klienty ani nepřednáší, rád se věnuje potápění s dýchacím přístrojem, lyžování, bojovým uměním, čtení a skvěl ému vínu. Navštivte Davea online na stránkách www.BoldApproach.com.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 298
E-kniha 202 -20 %
Tištěná 199
E-kniha 135 -20 %
Tištěná 219
E-kniha 149 -20 %
Tištěná 1 059
Tištěná 999

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace