Tištěná kniha
Datum vydání: 23.10.2013
Katalogové číslo: 3191
ISBN: 978-80-247-5043-9
Formát / stran: 144×207, 176 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.69 MB | 3.69 MB | 0.57 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Jak uspět při obchodním telefonování
Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 239 Kč -20 %Ušetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 18. 03. 2025 18:58
i: 21363 n: 24750439r: 8008 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 203 Kč -20 %Ušetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 21364 n: 24788630r: 8008
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Princ MiroslavTelefonuje obchodním partnerům a klientům více než osmnáct let. V polovině devadesátých let oslovoval jako bankéř finanční ředitele velkých firem v Čechách, později pracovníky centráln ích bank a ministerstev financí ve střední a východní Evropě. Skutečnou školou telefonování prošel ale až po přestěhování do Kanady, kde jako finanční poradce a později lektor uskutečnil přes pět tisí c telefonátů nejen domácnostem, ale především majitelům malých firem. Posledních pět let telefonuje znovu v Čechách, zpočátku personálním a obchodním manažerům jako lektor prodejních dovedností, pozdě ji domácnostem a podnikatelům jako finanční poradce. Dnes, obdobně jako několikrát před tím v průběhu své kariéry v různých manažerských rolích, bývá často oslovován po telefonu, takže má možnost tele fonáty posuzovat z obou stran. V podnikání je zastáncem specializace a cílení specifických zákaznických skupin. Proto se dnes věnuje lektorské, koučovací a konzultační činnosti v oblasti obchodního te lefonování. O své zkušenosti, postřehy a tipy se dělí v pravidelných článcích na svých stránkách www.prodejpotelefonu.cz.