0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Překlad bestselleru Good to Great
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
425
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 27.6.2017 22:35
i: 16153 n: 24725451r: 5258
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
361
Ihned ke stažení
i: 25088 n: 24798677r: 5258
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF Kindle
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Po své transformaci tyto firmy vytvářely kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více než společný výkon největších světových společností. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky:- Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti.- Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace.- Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky.- Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled.- Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii,," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí.." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?

Z obsahu knihy Jak z dobré firmy udělat skvělou

O autorovi 9
Předmluva 15
1. Dobrý je nepřítel skvělého 17
1.1 Nezdolná zvídavost 21
1. fáze: Hledání 21
2. fáze: S čím porovnáváme 23
3. fáze: Obsah černé skříňky 24
4. fáze: Od chaosu ke koncepci27
1.2 Nadčasová "fyzikální podstataa" přeměny dobrého ve skvělé 30
2. Vůdcovství 5. úrovně 33
2.1 Očekávali jsme něco jiného 37
2.2 Pokora + vůle = 5. úroveň 38
Ambice firmy: ustavit úspěšné nástupce 41
Přesvědčivá skromnost 42
Neochvějné odhodlání... učinit to, co se učinit musí 45
Okno a zrcadlo 48
2.3 Kultivace vůdcovství 5. úrovně 50
3. Nejdříve kdo... potom co 57
3.1 Nikoliv "génius s tisícem pomocníkůů" 62
3.2 Důležité je, komu platíte, a ne, jak je platíte 65
3.3 Přísnost, nikoli bezohlednost 68
Jak se chovat přísně 70
Praktické pravidlo č. 1:
Jste-li na pochybách, nikoho nepřijímejte a hledejte dál 70
Praktické pravidlo č. 2: 71
Když víte, že je třeba udělat v lidských zdrojích změnu, udělejte ji 71
Praktické pravidlo č. 3: 74
Nasazujte své nejlepší lidi na své největší příležitosti, a ne na největší problémy 74
3.4 Princip "nejdříve kdoo", skvělé firmy a skvělý život 76
4. Konfrontace s tvrdými fakty (ale nikdy neztrácet víru) 81
4.1 Fakta jsou lepší než sny 85
4.2 Atmosféra, kde je pravda slyšet 89
1. Veďte pomocí otázek, ne odpovědí 90
2. Používejte rozhovor a diskusi, nikoliv nátlak 91
3. Pitvejte chyby, ale bez obviňování 92
4. Vytvořte mechanismy "červeného praporku 96
4.3 Neochvějná víra mezi tvrdými fakty 95
4.4 Stockdaleův paradox 98
5. Ježčí koncepce (Jednoduchost v rámci tří kruhů) 105
5.1 Tři kruhy 109
5.2 Pochopení, v čem můžete (a v čem nemůžete) být nejlepší 112
5.3 Pochopení vašeho ekonomického motoru - Co je vaším ukazatelem? 117
5.4 Pochopení své vášně 121
5.5 Vítězství pochopení nad chvástáním 123
6. Kultura disciplíny 133
6.1 Svoboda (a odpovědnost) v celkovém rámci 137
6.2 Odtučňování tvarohu 140
6.3 Kultura, nikoli tyranie 142
6.4 Fanatické dodržování ježčí koncepce 146
6.5 Zaveďte seznam věcí, se kterými je třeba skoncovat 152
7. Technologické akcelerátory 157
7.1 Technologie a ježčí koncepce 160
Technologie jako akcelerátor, a nikoliv tvůrce hybné síly 164
7.2 Technologická past 165
7.3 Technologie a strach ze zaostání 170
8. Setrvačník a bludný kruh 175
8.1 Nárůst a průlom 176
8.2 Žádný luxus umožněný okolnostmi 182
8.3 "Setrvačníkový efektt" 184
8.4 Bludný kruh 187
Scestné využívání akvizic 189
Vůdcové, kteří zastavili setrvačník 190
8.5 Setrvačník jako zastřešující idea 191
9. Od dobrých firem ke skvělým a od skvělých k trvale skvělým 197
9.1 Principy transformace dobrého ve skvělé v počátečních fázích budování trvale skvělých firem 200
9.2 Základní ideologie: další rozměr trvalé "skvělostii" 203
9.3 Dobré a špatné velké smělé cíle a další koncepční souvislosti 206
9.4 Proč být skvělí? 212
Epilog
Nejčastější dotazy 219
Příloha 1.A
Proces výběru firem, které se z dobrých staly skvělými 227
Příloha 1.B
Výběr pro přímé porovnání 237
Příloha 1.C
Netrvalé porovnávané firmy, které skvělé výsledky neudržely 243
Příloha 1.D
Přehled kroků výzkumu 245
Kódovací dokumenty společností 245
Kalkulační analýza finančních údajů 247
Rozhovory s vedoucími pracovníky 248
Moduly speciální analýzy 250
Rámcové srovnávací analýzy 257
Příloha 2.A
Analýza generálních ředitelů z firmy oproti těm zvenčí 258
Souhrnná analýza 260
Příloha 5.A
Hodnocení podle analýzy odvětví 261
Příloha 8.A
Chování podle modelu bludného kruhu v porovnávaných firmách 263
Přímo porovnávané firmy 263
Porovnávané firmy, které skvělé výsledky neudržely 266
Příloha 8.B
Souhrn analýzy akvizic 268
Poznámky
Kapitola 1 270
Kapitola 2 272
Kapitola 3 275
Kapitola 4 278
Kapitola 5 282
Kapitola 6 284
Kapitola 7 288
Kapitola 8 290
Kapitola 9 291
Příloha 8.A 293

Tištěná kniha

Datum vydání: 11. 09. 2008
Katalogové číslo: 3268
ISBN: 978-80-247-2545-1
Formát / stran: 167×240, 304 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.29MB | 4.17MB | 2.12MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF Kindle

Tištěná kniha

Datum vydání: 11. 09. 2008
Katalogové číslo: 3268
ISBN: 978-80-247-2545-1
Formát / stran: 167×240, 304 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.29MB | 4.17MB | 2.12MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Překlad bestselleru Good to Great
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Po své transformaci tyto firmy vytvářely kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více než společný výkon největších světových společností. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky:- Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti.- Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace.- Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky.- Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled.- Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii,," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí.." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
425
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 27.6.2017 22:35
i: 16153 n: 24725451r: 5258
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
361
Ihned ke stažení
i: 25088 n: 24798677r: 5258

Z obsahu knihy Jak z dobré firmy udělat skvělou

O autorovi 9
Předmluva 15
1. Dobrý je nepřítel skvělého 17
1.1 Nezdolná zvídavost 21
1. fáze: Hledání 21
2. fáze: S čím porovnáváme 23
3. fáze: Obsah černé skříňky 24
4. fáze: Od chaosu ke koncepci27
1.2 Nadčasová "fyzikální podstataa" přeměny dobrého ve skvělé 30
2. Vůdcovství 5. úrovně 33
2.1 Očekávali jsme něco jiného 37
2.2 Pokora + vůle = 5. úroveň 38
Ambice firmy: ustavit úspěšné nástupce 41
Přesvědčivá skromnost 42
Neochvějné odhodlání... učinit to, co se učinit musí 45
Okno a zrcadlo 48
2.3 Kultivace vůdcovství 5. úrovně 50
3. Nejdříve kdo... potom co 57
3.1 Nikoliv "génius s tisícem pomocníkůů" 62
3.2 Důležité je, komu platíte, a ne, jak je platíte 65
3.3 Přísnost, nikoli bezohlednost 68
Jak se chovat přísně 70
Praktické pravidlo č. 1:
Jste-li na pochybách, nikoho nepřijímejte a hledejte dál 70
Praktické pravidlo č. 2: 71
Když víte, že je třeba udělat v lidských zdrojích změnu, udělejte ji 71
Praktické pravidlo č. 3: 74
Nasazujte své nejlepší lidi na své největší příležitosti, a ne na největší problémy 74
3.4 Princip "nejdříve kdoo", skvělé firmy a skvělý život 76
4. Konfrontace s tvrdými fakty (ale nikdy neztrácet víru) 81
4.1 Fakta jsou lepší než sny 85
4.2 Atmosféra, kde je pravda slyšet 89
1. Veďte pomocí otázek, ne odpovědí 90
2. Používejte rozhovor a diskusi, nikoliv nátlak 91
3. Pitvejte chyby, ale bez obviňování 92
4. Vytvořte mechanismy "červeného praporku 96
4.3 Neochvějná víra mezi tvrdými fakty 95
4.4 Stockdaleův paradox 98
5. Ježčí koncepce (Jednoduchost v rámci tří kruhů) 105
5.1 Tři kruhy 109
5.2 Pochopení, v čem můžete (a v čem nemůžete) být nejlepší 112
5.3 Pochopení vašeho ekonomického motoru - Co je vaším ukazatelem? 117
5.4 Pochopení své vášně 121
5.5 Vítězství pochopení nad chvástáním 123
6. Kultura disciplíny 133
6.1 Svoboda (a odpovědnost) v celkovém rámci 137
6.2 Odtučňování tvarohu 140
6.3 Kultura, nikoli tyranie 142
6.4 Fanatické dodržování ježčí koncepce 146
6.5 Zaveďte seznam věcí, se kterými je třeba skoncovat 152
7. Technologické akcelerátory 157
7.1 Technologie a ježčí koncepce 160
Technologie jako akcelerátor, a nikoliv tvůrce hybné síly 164
7.2 Technologická past 165
7.3 Technologie a strach ze zaostání 170
8. Setrvačník a bludný kruh 175
8.1 Nárůst a průlom 176
8.2 Žádný luxus umožněný okolnostmi 182
8.3 "Setrvačníkový efektt" 184
8.4 Bludný kruh 187
Scestné využívání akvizic 189
Vůdcové, kteří zastavili setrvačník 190
8.5 Setrvačník jako zastřešující idea 191
9. Od dobrých firem ke skvělým a od skvělých k trvale skvělým 197
9.1 Principy transformace dobrého ve skvělé v počátečních fázích budování trvale skvělých firem 200
9.2 Základní ideologie: další rozměr trvalé "skvělostii" 203
9.3 Dobré a špatné velké smělé cíle a další koncepční souvislosti 206
9.4 Proč být skvělí? 212
Epilog
Nejčastější dotazy 219
Příloha 1.A
Proces výběru firem, které se z dobrých staly skvělými 227
Příloha 1.B
Výběr pro přímé porovnání 237
Příloha 1.C
Netrvalé porovnávané firmy, které skvělé výsledky neudržely 243
Příloha 1.D
Přehled kroků výzkumu 245
Kódovací dokumenty společností 245
Kalkulační analýza finančních údajů 247
Rozhovory s vedoucími pracovníky 248
Moduly speciální analýzy 250
Rámcové srovnávací analýzy 257
Příloha 2.A
Analýza generálních ředitelů z firmy oproti těm zvenčí 258
Souhrnná analýza 260
Příloha 5.A
Hodnocení podle analýzy odvětví 261
Příloha 8.A
Chování podle modelu bludného kruhu v porovnávaných firmách 263
Přímo porovnávané firmy 263
Porovnávané firmy, které skvělé výsledky neudržely 266
Příloha 8.B
Souhrn analýzy akvizic 268
Poznámky
Kapitola 1 270
Kapitola 2 272
Kapitola 3 275
Kapitola 4 278
Kapitola 5 282
Kapitola 6 284
Kapitola 7 288
Kapitola 8 290
Kapitola 9 291
Příloha 8.A 293

Recenze

Nejsou zde žádné recenze. Přihlaste se a napište první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 469
E-kniha 399
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 289
E-kniha 246

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace