Kompetence leadera školy
Marketingové komunikace v praxi škol
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 152 KčUšetříte 17 Kč
Ihned ke stažení
i: 42971 n: 27147700r: 12470Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 99 Kč Výjimečná cenaUšetříte 100 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 14. 12. 2024 1:52
i: 42277 n: 27132294r: 12470 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci.
V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu.
Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Segment školství je naprosto specifickou oblastí.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O AUTORCE
ÚVOD
1 ŘEDITEL ŠKOLY – LEADER ŠKOLY
1.1 Práva a povinnosti ředitele školy – legislativní rámec
1.1.1 Ředitel školy zodpovídá za organizaci provozu a podmínky provozu
1.2 Jmenování ředitele školy – požadavky, možnosti, limity
1.2.1 Specifické situace a jmenování ředitele školy – konkurzní řízení
1.2.2 Profil uchazeče
1.3 Česká školní inspekce a oblast řízení
1.3.1 Školský management a management zdrojů
1.3.2 Metodická pomůcka – seznam dokumentace požadované Českou školní inspekcí
2 STRATEGICKÁ ANALÝZA A KONCEPT ROZVOJE ŠKOLY
2.1 Strategické plánování
2.2 Školní vzdělávací program a strategická analýza
2.2.1 Školní vzdělávací program a jeho obsah
2.3 Strategická analýza a koncept rozvoje školy
3 MANAGEMENT VE ŠKOLSTVÍ
3.1 Řízení výkonu v organizaci
3.1.1 Diversity management
3.1.2 Age management
3.2 Inspirace v oblasti managementu znalostí – segment obchodu a služeb
3.2.1 Management kvality – model excelence
3.2.2 Ředitel školy a profesní rozvoj pedagogického týmu
3.2.3 Význam řízení znalostí
3.3 Hodnoticí pohovory
3.4 Praktická rovina pedagogických rad
3.5 Úvod do time managementu
4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A VARIABILITA V SEGMENTU ŠKOLSTVÍ
4.1 Marketingová komunikace
4.2 Reklama
4.3 Podpora prodeje – jen s opatrností
4.4 Public relations (vztahy s veřejností)
4.5 Webová prezentace školy
4.6 Přímý marketing
5 MARKETINGOVÝ MIX – STRUČNÝ PŘEHLED PROBLEMATIKY
5.1 Marketingový mix a segment školství
5.1.1 Produkt a škola
5.1.2 Cena
5.1.3 Distribuce – prodejní cesty
5.1.4 Propagace – klíč k úspěchu
5.2 Zajímavosti z pedagogické praxe – propagace zařízení předškolní výchovy a vzdělávání v praxi
ZÁVĚR
LITERATURA
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 11.04.2022
Katalogové číslo: 39618
ISBN: 978-80-271-3229-4
Formát / stran: 167×240, 96 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.27MB | 4.27MB | 1.82MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 11.04.2022
Katalogové číslo: 39618
ISBN: 978-80-271-3229-4
Formát / stran: 167×240, 96 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.27 MB | 4.27 MB | 1.82 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Kompetence leadera školy
Marketingové komunikace v praxi škol
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 152 KčUšetříte 17 Kč
Ihned ke stažení
i: 42971 n: 27147700r: 12470Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 99 Kč Výjimečná cenaUšetříte 100 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 14. 12. 2024 1:52
i: 42277 n: 27132294r: 12470 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci.
V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu.
Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Segment školství je naprosto specifickou oblastí.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Kompetence leadera školy
O AUTORCE
ÚVOD
1 ŘEDITEL ŠKOLY – LEADER ŠKOLY
1.1 Práva a povinnosti ředitele školy – legislativní rámec
1.1.1 Ředitel školy zodpovídá za organizaci provozu a podmínky provozu
1.2 Jmenování ředitele školy – požadavky, možnosti, limity
1.2.1 Specifické situace a jmenování ředitele školy – konkurzní řízení
1.2.2 Profil uchazeče
1.3 Česká školní inspekce a oblast řízení
1.3.1 Školský management a management zdrojů
1.3.2 Metodická pomůcka – seznam dokumentace požadované Českou školní inspekcí
2 STRATEGICKÁ ANALÝZA A KONCEPT ROZVOJE ŠKOLY
2.1 Strategické plánování
2.2 Školní vzdělávací program a strategická analýza
2.2.1 Školní vzdělávací program a jeho obsah
2.3 Strategická analýza a koncept rozvoje školy
3 MANAGEMENT VE ŠKOLSTVÍ
3.1 Řízení výkonu v organizaci
3.1.1 Diversity management
3.1.2 Age management
3.2 Inspirace v oblasti managementu znalostí – segment obchodu a služeb
3.2.1 Management kvality – model excelence
3.2.2 Ředitel školy a profesní rozvoj pedagogického týmu
3.2.3 Význam řízení znalostí
3.3 Hodnoticí pohovory
3.4 Praktická rovina pedagogických rad
3.5 Úvod do time managementu
4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A VARIABILITA V SEGMENTU ŠKOLSTVÍ
4.1 Marketingová komunikace
4.2 Reklama
4.3 Podpora prodeje – jen s opatrností
4.4 Public relations (vztahy s veřejností)
4.5 Webová prezentace školy
4.6 Přímý marketing
5 MARKETINGOVÝ MIX – STRUČNÝ PŘEHLED PROBLEMATIKY
5.1 Marketingový mix a segment školství
5.1.1 Produkt a škola
5.1.2 Cena
5.1.3 Distribuce – prodejní cesty
5.1.4 Propagace – klíč k úspěchu
5.2 Zajímavosti z pedagogické praxe – propagace zařízení předškolní výchovy a vzdělávání v praxi
ZÁVĚR
LITERATURA
O Autorovi
Polášková LenkaPůsobí již více než dvacet let jako lektorka, autorka a pedagožka. Specializuje se na oblast managementu, legislativu a marketingové komunikace v segmentu školství a vzdělávání. V minulosti publikovala řadu metodických materiálů určených vedoucím pedagogickým pracovníkům. Externě spolupracuje s organizacemi, které se zabývají dalším vzděláváním pedagogických pracovníků.