0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Kompetence leadera školy

Marketingové komunikace v praxi škol

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
199  169  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 25. 06. 2022 21:42
i: 42277 n: 27132294r: 12470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci.

V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu.

Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Segment školství je naprosto specifickou oblastí.

Z obsahu knihy Kompetence leadera školy

O AUTORCE
ÚVOD
 
1 ŘEDITEL ŠKOLY – LEADER ŠKOLY
1.1 Práva a povinnosti ředitele školy – legislativní rámec
   1.1.1 Ředitel školy zodpovídá za organizaci provozu a podmínky provozu
1.2 Jmenování ředitele školy – požadavky, možnosti, limity
   1.2.1 Specifické situace a jmenování ředitele školy – konkurzní řízení
   1.2.2 Profil uchazeče
1.3 Česká školní inspekce a oblast řízení
   1.3.1 Školský management a management zdrojů
   1.3.2 Metodická pomůcka – seznam dokumentace požadované Českou školní inspekcí
 
2 STRATEGICKÁ ANALÝZA A KONCEPT ROZVOJE ŠKOLY
2.1 Strategické plánování
2.2 Školní vzdělávací program a strategická analýza
2.2.1 Školní vzdělávací program a jeho obsah
2.3 Strategická analýza a koncept rozvoje školy
 
3 MANAGEMENT VE ŠKOLSTVÍ
3.1 Řízení výkonu v organizaci
   3.1.1 Diversity management
   3.1.2 Age management
3.2 Inspirace v oblasti managementu znalostí – segment obchodu a služeb
   3.2.1 Management kvality – model excelence
   3.2.2 Ředitel školy a profesní rozvoj pedagogického týmu
   3.2.3 Význam řízení znalostí
3.3 Hodnoticí pohovory
3.4 Praktická rovina pedagogických rad
3.5 Úvod do time managementu
 
4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A VARIABILITA V SEGMENTU ŠKOLSTVÍ
4.1 Marketingová komunikace
4.2 Reklama
4.3 Podpora prodeje – jen s opatrností
4.4 Public relations (vztahy s veřejností)
4.5 Webová prezentace školy
4.6 Přímý marketing
 
5 MARKETINGOVÝ MIX – STRUČNÝ PŘEHLED PROBLEMATIKY
5.1 Marketingový mix a segment školství
5.1.1 Produkt a škola
5.1.2 Cena
5.1.3 Distribuce – prodejní cesty
5.1.4 Propagace – klíč k úspěchu
5.2 Zajímavosti z pedagogické praxe – propagace zařízení předškolní výchovy a vzdělávání v praxi
 
ZÁVĚR
LITERATURA

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.04.2022
Katalogové číslo: 39618
ISBN: 978-80-271-3229-4
Formát / stran: 167×240, 96 stran
Edice: Manažer

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Kompetence leadera školy

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.04.2022
Katalogové číslo: 39618
ISBN: 978-80-271-3229-4
Formát / stran: 167×240, 96 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština

Kompetence leadera školy

Marketingové komunikace v praxi škol

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
199  169  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 25. 06. 2022 21:42
i: 42277 n: 27132294r: 12470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci.

V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu.

Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Segment školství je naprosto specifickou oblastí.

Z obsahu knihy Kompetence leadera školy

O AUTORCE
ÚVOD
 
1 ŘEDITEL ŠKOLY – LEADER ŠKOLY
1.1 Práva a povinnosti ředitele školy – legislativní rámec
   1.1.1 Ředitel školy zodpovídá za organizaci provozu a podmínky provozu
1.2 Jmenování ředitele školy – požadavky, možnosti, limity
   1.2.1 Specifické situace a jmenování ředitele školy – konkurzní řízení
   1.2.2 Profil uchazeče
1.3 Česká školní inspekce a oblast řízení
   1.3.1 Školský management a management zdrojů
   1.3.2 Metodická pomůcka – seznam dokumentace požadované Českou školní inspekcí
 
2 STRATEGICKÁ ANALÝZA A KONCEPT ROZVOJE ŠKOLY
2.1 Strategické plánování
2.2 Školní vzdělávací program a strategická analýza
2.2.1 Školní vzdělávací program a jeho obsah
2.3 Strategická analýza a koncept rozvoje školy
 
3 MANAGEMENT VE ŠKOLSTVÍ
3.1 Řízení výkonu v organizaci
   3.1.1 Diversity management
   3.1.2 Age management
3.2 Inspirace v oblasti managementu znalostí – segment obchodu a služeb
   3.2.1 Management kvality – model excelence
   3.2.2 Ředitel školy a profesní rozvoj pedagogického týmu
   3.2.3 Význam řízení znalostí
3.3 Hodnoticí pohovory
3.4 Praktická rovina pedagogických rad
3.5 Úvod do time managementu
 
4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A VARIABILITA V SEGMENTU ŠKOLSTVÍ
4.1 Marketingová komunikace
4.2 Reklama
4.3 Podpora prodeje – jen s opatrností
4.4 Public relations (vztahy s veřejností)
4.5 Webová prezentace školy
4.6 Přímý marketing
 
5 MARKETINGOVÝ MIX – STRUČNÝ PŘEHLED PROBLEMATIKY
5.1 Marketingový mix a segment školství
5.1.1 Produkt a škola
5.1.2 Cena
5.1.3 Distribuce – prodejní cesty
5.1.4 Propagace – klíč k úspěchu
5.2 Zajímavosti z pedagogické praxe – propagace zařízení předškolní výchovy a vzdělávání v praxi
 
ZÁVĚR
LITERATURA

O Autorovi

Polášková Lenka
Působí již více než dvacet let jako lektorka, autorka a pedagožka. Specializuje se na oblast managementu, legislativu a marketingové komunikace v segmentu školství a vzdělávání. V minulosti publikovala řadu metodických materiálů určených vedoucím pedagogickým pracovníkům. Externě spolupracuje s organizacemi, které se zabývají dalším vzděláváním pedagogických pracovníků.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 484  -15 %
E-kniha 411  -15 %
Tištěná 254  -15 %
E-kniha 216  -15 %
Tištěná 297  -15 %
E-kniha 252  -15 %
Tištěná 253  -15 %
E-kniha 215  -15 %
Tištěná 502  -15 %
E-kniha 427  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.