Kompetence leadera školy
Marketingové komunikace v praxi škol
- 25 % z DMOC
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 127 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 42971 n: 27147700r: 12470Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 149 Kč -25 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 28. 05. 2023 17:49
i: 42277 n: 27132294r: 12470Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 119 KčSkladem
i: 44883 n: 27132294_Dr: 12470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci.
V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu.
Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Segment školství je naprosto specifickou oblastí.
SLEVA 25 % NA VŠE
Soubory ke stažení
O AUTORCE
ÚVOD
1 ŘEDITEL ŠKOLY – LEADER ŠKOLY
1.1 Práva a povinnosti ředitele školy – legislativní rámec
1.1.1 Ředitel školy zodpovídá za organizaci provozu a podmínky provozu
1.2 Jmenování ředitele školy – požadavky, možnosti, limity
1.2.1 Specifické situace a jmenování ředitele školy – konkurzní řízení
1.2.2 Profil uchazeče
1.3 Česká školní inspekce a oblast řízení
1.3.1 Školský management a management zdrojů
1.3.2 Metodická pomůcka – seznam dokumentace požadované Českou školní inspekcí
2 STRATEGICKÁ ANALÝZA A KONCEPT ROZVOJE ŠKOLY
2.1 Strategické plánování
2.2 Školní vzdělávací program a strategická analýza
2.2.1 Školní vzdělávací program a jeho obsah
2.3 Strategická analýza a koncept rozvoje školy
3 MANAGEMENT VE ŠKOLSTVÍ
3.1 Řízení výkonu v organizaci
3.1.1 Diversity management
3.1.2 Age management
3.2 Inspirace v oblasti managementu znalostí – segment obchodu a služeb
3.2.1 Management kvality – model excelence
3.2.2 Ředitel školy a profesní rozvoj pedagogického týmu
3.2.3 Význam řízení znalostí
3.3 Hodnoticí pohovory
3.4 Praktická rovina pedagogických rad
3.5 Úvod do time managementu
4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A VARIABILITA V SEGMENTU ŠKOLSTVÍ
4.1 Marketingová komunikace
4.2 Reklama
4.3 Podpora prodeje – jen s opatrností
4.4 Public relations (vztahy s veřejností)
4.5 Webová prezentace školy
4.6 Přímý marketing
5 MARKETINGOVÝ MIX – STRUČNÝ PŘEHLED PROBLEMATIKY
5.1 Marketingový mix a segment školství
5.1.1 Produkt a škola
5.1.2 Cena
5.1.3 Distribuce – prodejní cesty
5.1.4 Propagace – klíč k úspěchu
5.2 Zajímavosti z pedagogické praxe – propagace zařízení předškolní výchovy a vzdělávání v praxi
ZÁVĚR
LITERATURA
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 11.04.2022
Katalogové číslo: 39618
ISBN: 978-80-271-3229-4
Formát / stran: 167×240, 96 stran
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.87MB | 4.27MB | 1.82MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 11.04.2022
Katalogové číslo: 39618
ISBN: 978-80-271-3229-4
Formát / stran: 167×240, 96 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.87 MB | 4.27 MB | 1.82 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Kompetence leadera školy
Marketingové komunikace v praxi škol
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 127 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 42971 n: 27147700r: 12470Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 149 Kč -25 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 28. 05. 2023 17:49
i: 42277 n: 27132294r: 12470Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 119 KčSkladem
i: 44883 n: 27132294_Dr: 12470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci.
V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu.
Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Segment školství je naprosto specifickou oblastí.
SLEVA 25 % NA VŠE
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Kompetence leadera školy
O AUTORCE
ÚVOD
1 ŘEDITEL ŠKOLY – LEADER ŠKOLY
1.1 Práva a povinnosti ředitele školy – legislativní rámec
1.1.1 Ředitel školy zodpovídá za organizaci provozu a podmínky provozu
1.2 Jmenování ředitele školy – požadavky, možnosti, limity
1.2.1 Specifické situace a jmenování ředitele školy – konkurzní řízení
1.2.2 Profil uchazeče
1.3 Česká školní inspekce a oblast řízení
1.3.1 Školský management a management zdrojů
1.3.2 Metodická pomůcka – seznam dokumentace požadované Českou školní inspekcí
2 STRATEGICKÁ ANALÝZA A KONCEPT ROZVOJE ŠKOLY
2.1 Strategické plánování
2.2 Školní vzdělávací program a strategická analýza
2.2.1 Školní vzdělávací program a jeho obsah
2.3 Strategická analýza a koncept rozvoje školy
3 MANAGEMENT VE ŠKOLSTVÍ
3.1 Řízení výkonu v organizaci
3.1.1 Diversity management
3.1.2 Age management
3.2 Inspirace v oblasti managementu znalostí – segment obchodu a služeb
3.2.1 Management kvality – model excelence
3.2.2 Ředitel školy a profesní rozvoj pedagogického týmu
3.2.3 Význam řízení znalostí
3.3 Hodnoticí pohovory
3.4 Praktická rovina pedagogických rad
3.5 Úvod do time managementu
4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A VARIABILITA V SEGMENTU ŠKOLSTVÍ
4.1 Marketingová komunikace
4.2 Reklama
4.3 Podpora prodeje – jen s opatrností
4.4 Public relations (vztahy s veřejností)
4.5 Webová prezentace školy
4.6 Přímý marketing
5 MARKETINGOVÝ MIX – STRUČNÝ PŘEHLED PROBLEMATIKY
5.1 Marketingový mix a segment školství
5.1.1 Produkt a škola
5.1.2 Cena
5.1.3 Distribuce – prodejní cesty
5.1.4 Propagace – klíč k úspěchu
5.2 Zajímavosti z pedagogické praxe – propagace zařízení předškolní výchovy a vzdělávání v praxi
ZÁVĚR
LITERATURA
O Autorovi
Polášková LenkaPůsobí již více než dvacet let jako lektorka, autorka a pedagožka. Specializuje se na oblast managementu, legislativu a marketingové komunikace v segmentu školství a vzdělávání. V minulosti publikovala řadu metodických materiálů určených vedoucím pedagogickým pracovníkům. Externě spolupracuje s organizacemi, které se zabývají dalším vzděláváním pedagogických pracovníků.