Koučování pro manažery
aneb Všichni mají potřebné zdroje pro své cíle
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144 Kč 130 KčUšetříte 14 Kč
Ihned ke stažení
i: 19895 n: 24775616r: 7245Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 144 KčUšetříte 25 Kč
Za tři a více týdnů
i Dodání této knihy může trvat 3-6 týdnů, ve výjimečných případech i déle nebo nemusí být dodána vůbec. Nedoporučujeme objednat ji spolu s jinými knihami, aby se neprodloužila dodací doba celé objednávky.
Poslední aktualizace skladu 11. 02. 2025 23:21
i: 19894 n: 24745190r: 7245
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče. Pokud chcete využívat metodu koučování k rozvoji a motivaci spolupracovníků, klientů či přátel, získáte zde ucelený návod jak na to. V knížce zkušené autorky najdete souhrn kompetencí kouče, doporučení, jak používat koučování v manažerské praxi, techniky a nástroje koučování, jednoduše popsanou strukturu koučovacího rozhovoru, řadu příkladů, otázek a zkušeností z praxe, tipy, jak klást otázky a zkvalitnit naslouchání. Na knize spolupracovali také interní koučové z různých organizací působících v České republice, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti začínajících koučů a aplikaci koučování ve své praxi.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Koučování pro manažery
O autorce 7
Úvod 9
Kapitola 1
Manažer jako kouč 11
Co je to koučování? 12
Jak mohu použít koučování v manažerské praxi? 16
Kouč, nebo manažer? 18
Kouč, nebo mentor? 20
Kouč, nebo přítel? 23
Kouč, nebo psychoterapeut? 25
Koho koučovat, a koho ne? 27
Kapitola 2
Osobnost kouče 31
Kompetence kouče 32
Nestrannost 34
Pokládání otázek 35
Otázky otevřené a uzavřené 35
Instruktivní otázky 37
Konstruktivní otázky 38
Otázky na výjimky 40
Otázky na zdroje 41
Otázky kouzelné 41
Škálovací otázky 42
Koučovo naslouchání 44
Kapitola 3
Struktura rozhovoru 49
Základní struktura rozhovoru 50
Definování cíle - GOAL SETTING 51
Prověření skutečnosti - REALITY 57
Hledání možností - OPTIONS 60
Sestavení a příprava plánu, řešení kroků - závěr koučování - WILL 66
Motivace k naplňování cílů z koučovacího rozhovoru 68
Podpora na závěr 70
Kapitola 4
Další nástroje koučování 75
Kolo rovnováhy 78
Technika tří židlí 83
Metoda Walta Disneyho 86
Kapitola 5
Systém práce s koučovaným 97
Možnosti koučování pracovníků v organizaci 98
Dohoda o koučování v organizaci, zapojení třetí strany 99
Zadání třetí strany 100
Závěr 105
Literatura 109
O Autorovi
Podaná RadoslavaAbsolvovala Pedagogickou fakultu Ostravské univerzity v Ostravě, má certifikaci lektorů Palackého univerzity v Olomouci. Je také držitelkou certifikátu Professional coach, Practitioner in the art of NLP. Působí jako lektorka a koučka, která pracovala řadu let na manažerských a obchodních pozicích. Management je její hlavní školicí téma. Posledních pět let se věnuje koučování, nejen že sama koučuje, ale učí koučování manažery, poradce, lektory, ale třeba také učitele na základních a středních školách.