0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Krize jako příležitost

28 strategií pro využití každé krize

- 48 % z DMOC
Krize jako příležitost
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  221 
Ihned ke stažení
i: 42001 n: 27144921r: 11361
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
289  149  -48 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 14. 10. 2024 14:41
i: 41000 n: 27131532r: 11361
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Krize, ať už jde o krize v osobním životě, nebo krize v celosvětové ekonomice, nejsou ničím, po čem bychom toužili, z čeho bychom měli radost. Přesto mohou být přínosem, smysluplným podrážděním, které nás vytrhne z mentální strnulosti a přinutí přehodnotit naše myšlenky, přístupy a postoje.

V knize naleznete 28 strategií, tipů a nástrojů, díky kterým dokážete v krizích nalézt a využít jejich výhody a přínosy. Naučíte se rozlišovat mezi nezdarem a chybou, prozkoumáte a zrevidujete své zvyky a konvenční postupy a vymaníte se ze stádního způsobu myšlení.
 
KDYŽ ZBAVÍŠ KRIZI ŠANCE, STANE SE NEBEZPEČÍM.
KDYŽ ZBAVÍŠ KRIZI STRACHU, STANE SE ŠANCÍ!

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krize jako příležitost

Proč jsme napsali tuto knihu
Všechno je otevřené!
 
PROTI SKUPINOVÉMU MYŠLENÍ
1 – Starejte se o kanárky
2 – Zapomeňte na pseudonejednotu
3 – Unikněte víru skupiny
4 – Myslete bez zábradlí
5 – Spolkněte červenou pilulku
 
VEDENÍ V NEJISTÝCH DOBÁCH
6 – Podporujte kompetenci provokovat
7 – Narušitelé vítání!
8 – Nařizujte odpor
9 – Čtyři stupně vlastní odpovědnosti
10 – Zabijte stupidní pravidla!
11 – Proč produkují ochranáři zakrnělce
12 – Konec chovných stanic pro superslepice
 
VLASTNÍ ROZVOJ SAMOSTATNOST
13 – Všechno je otázkou nastavení mysli
14 – Vyberte se sámi!
15 – Čtyři stupně poslušnosti
16 – Vytvořte si síť oponentů
17 – Kdo žene věci kupředu, má málokdy přátele
18 – Udělejte si čas na makovici
19 – Walk in stupid every morning
20 – Radically Open Minded
21 – 35 bodů, které nenajdete v žádné příručce
 
NASTAVENÍ MYSLI NA BUDOUCNOST
22 – Moderní experiment je strategií
23 – Vneste světlo do temného pokoje
24 – Budujte toleranci k nezdarům
25 – Oddémonizujte nezdar
26 – Naučte se žonglovat pro život
27 – Važte si nastavení mysli beta
28 – 40 megahitů brzdičů
 
Díky
Zůstaňte na tahu
Autoři
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.10.2021
Katalogové číslo: 39610
ISBN: 978-80-271-3153-2
Formát / stran: 141×207, 200 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.37MB | 2.37MB | 3.67MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 48 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Krize jako příležitost

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.10.2021
Katalogové číslo: 39610
ISBN: 978-80-271-3153-2
Formát / stran: 141×207, 200 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.37 MB | 2.37 MB | 3.67 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Krize jako příležitost

28 strategií pro využití každé krize

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  221 
Ihned ke stažení
i: 42001 n: 27144921r: 11361
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
289  149  -48 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 14. 10. 2024 14:41
i: 41000 n: 27131532r: 11361
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Krize, ať už jde o krize v osobním životě, nebo krize v celosvětové ekonomice, nejsou ničím, po čem bychom toužili, z čeho bychom měli radost. Přesto mohou být přínosem, smysluplným podrážděním, které nás vytrhne z mentální strnulosti a přinutí přehodnotit naše myšlenky, přístupy a postoje.

V knize naleznete 28 strategií, tipů a nástrojů, díky kterým dokážete v krizích nalézt a využít jejich výhody a přínosy. Naučíte se rozlišovat mezi nezdarem a chybou, prozkoumáte a zrevidujete své zvyky a konvenční postupy a vymaníte se ze stádního způsobu myšlení.
 
KDYŽ ZBAVÍŠ KRIZI ŠANCE, STANE SE NEBEZPEČÍM.
KDYŽ ZBAVÍŠ KRIZI STRACHU, STANE SE ŠANCÍ!
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krize jako příležitost

Proč jsme napsali tuto knihu
Všechno je otevřené!
 
PROTI SKUPINOVÉMU MYŠLENÍ
1 – Starejte se o kanárky
2 – Zapomeňte na pseudonejednotu
3 – Unikněte víru skupiny
4 – Myslete bez zábradlí
5 – Spolkněte červenou pilulku
 
VEDENÍ V NEJISTÝCH DOBÁCH
6 – Podporujte kompetenci provokovat
7 – Narušitelé vítání!
8 – Nařizujte odpor
9 – Čtyři stupně vlastní odpovědnosti
10 – Zabijte stupidní pravidla!
11 – Proč produkují ochranáři zakrnělce
12 – Konec chovných stanic pro superslepice
 
VLASTNÍ ROZVOJ SAMOSTATNOST
13 – Všechno je otázkou nastavení mysli
14 – Vyberte se sámi!
15 – Čtyři stupně poslušnosti
16 – Vytvořte si síť oponentů
17 – Kdo žene věci kupředu, má málokdy přátele
18 – Udělejte si čas na makovici
19 – Walk in stupid every morning
20 – Radically Open Minded
21 – 35 bodů, které nenajdete v žádné příručce
 
NASTAVENÍ MYSLI NA BUDOUCNOST
22 – Moderní experiment je strategií
23 – Vneste světlo do temného pokoje
24 – Budujte toleranci k nezdarům
25 – Oddémonizujte nezdar
26 – Naučte se žonglovat pro život
27 – Važte si nastavení mysli beta
28 – 40 megahitů brzdičů
 
Díky
Zůstaňte na tahu
Autoři
 

O Autorovi

Förster Anja
Autoři Anja Försterová a Dr. Peter Kreuz jsou podnikatelé, zakladatelé iniciativy Rebels at Work a prognostici pro svět práce budoucnosti.
Se svými knihami, které byly přeloženy do mnoha jazyků a dostaly se na seznamy bestsellerů časopisů Spiegel a Manager Magazin a deníku Handelsblatt, patří k předním německým autorům píšícím o problematice managementu. Ve svých publikacích a přednáškách, ve svém podcastu a newsletteru nekompromisně probouzejí k novému myšlení.
Dvě desítky let jsou kromě toho žádanými přednášejícími na akcích pro manažery a na konferencích v Německu i v zahraničí. Ve svých přednáškách vybízejí publikum k tomu, aby s důvtipem a kreativitou hledalo nové cesty a vymanilo se z navyklého, oblíbeného, ale překonaného myšlení. Nebo, jak píše časopis Manager Magazin: „Pro všechny, kteří hledají inspiraci, chtějí něco změnit a mají odvahu pouštět se do nových věcí.“
Anja a Peter jsou manželé a žijí střídavě v Heidelbergu a ve Francii. V „dřívějším životě“ byla Anja manažerkou ve společnosti Accenture a Peter profesorem mezinárodního marketingu na Ekonomické univerzitě (Wirtschaftsuniversität) ve Vídni.
Oba vášnivě rádi cestují. Hnáni zvědavostí a touhou objevovat dosud navštívili více než 70 zemí. Kromě toho jsou oba zapálenými sportovci: Anja miluje jógu a jízdu na kajaku; Peter jízdu v Alpách na horském kole a půlmaraton. A společně se shodnou na jednom koníčku: jízdě na plachetnici.
Jejich životní motto: Buď raději nejlepší verzí sebe sama, než druhořadou verzí někoho jiného.

foerster-kreuz.com
 
Kreuz Peter
Autoři Anja Försterová a Dr. Peter Kreuz jsou podnikatelé, zakladatelé iniciativy Rebels at Work a prognostici pro svět práce budoucnosti.
Se svými knihami, které byly přeloženy do mnoha jazyků a dostaly se na seznamy bestsellerů časopisů Spiegel a Manager Magazin a deníku Handelsblatt, patří k předním německým autorům píšícím o problematice managementu. Ve svých publikacích a přednáškách, ve svém podcastu a newsletteru nekompromisně probouzejí k novému myšlení.
Dvě desítky let jsou kromě toho žádanými přednášejícími na akcích pro manažery a na konferencích v Německu i v zahraničí. Ve svých přednáškách vybízejí publikum k tomu, aby s důvtipem a kreativitou hledalo nové cesty a vymanilo se z navyklého, oblíbeného, ale překonaného myšlení. Nebo, jak píše časopis Manager Magazin: „Pro všechny, kteří hledají inspiraci, chtějí něco změnit a mají odvahu pouštět se do nových věcí.“
Anja a Peter jsou manželé a žijí střídavě v Heidelbergu a ve Francii. V „dřívějším životě“ byla Anja manažerkou ve společnosti Accenture a Peter profesorem mezinárodního marketingu na Ekonomické univerzitě (Wirtschaftsuniversität) ve Vídni.
Oba vášnivě rádi cestují. Hnáni zvědavostí a touhou objevovat dosud navštívili více než 70 zemí. Kromě toho jsou oba zapálenými sportovci: Anja miluje jógu a jízdu na kajaku; Peter jízdu v Alpách na horském kole a půlmaraton. A společně se shodnou na jednom koníčku: jízdě na plachetnici.
Jejich životní motto: Buď raději nejlepší verzí sebe sama, než druhořadou verzí někoho jiného.

foerster-kreuz.com
 

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.