0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Krizová intervence pro praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2929

Ukázky z E-knihy

Co je to krize? Co prožívají lidé v krizi? Co ovlivňuje průběh a intenzitu krize? Kdo může pomoci lidem v krizi? A hlavně jak je možné lidem v krizové situaci pomoci? To jsou základní otázky, na které se snaží odpovědět publikace zkušeného autorského týmu. Autoři se zaměřují především na krizi pramenící ze ztráty a identifikují jednotlivé kroky krizové intervence, které je třeba sledovat při provázení klienta jeho náročnou životní situací. Kniha je určena pracovníkům takzvaných pomáhajících profesí. Odborný text doprovází množství příkladů, příběhů a kazuistik.

 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krizová intervence pro praxi

Poděkování
O autorech
Úvod

A Krizová intervence

1. Krizová intervence

2. Etapy krizové intervence

3. Formy krizové intervence
3.1 Telefonická krizová intervence
3.2 Využití internetu

4. Pracovník krizové intervence
4.1 Krize krizového interventa

5. Právní aspekty krizové intervence

B Ztráta jako krize a krize jako ztráta

6. Ztráta jako krize a krize jako ztráta

7. Materiální ztráta

8. Funkcionální ztráta

9. Vztahová ztráta

10. Intrapsychická ztráta

11. Rolová ztráta

12. Násilí

12.1 Násilí v rodině
12.2 Žena jako oběti rodinného násilí
12.3 Ženy jako oběti sexuálního násilí
12.4 Děti jako oběti rodinného násilí
12.5 Senioři jako oběti rodinného násilí
12.6 Muži jako oběti násilí

13. Sebevražda
13.1 Varovné signály a diagnostika suicidálního ohrožení
13.2 Krizová intervence v případě suicidálního jednání

Místo závěru...

Poznámky
Poznámky k části Krizová intervence
Poznámky k části Ztráta jako krize a krize jako ztráta

Literatura
Internetové odkazy

Rejstřík

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Krizová intervence pro praxi byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 467 
E-kniha 420 
Tištěná 319 
E-kniha 287 
Tištěná 322 
E-kniha 290 
Blatný Marek a kolektiv
Tištěná 424 
E-kniha 382 

Krizová intervence pro praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2929
Co je to krize? Co prožívají lidé v krizi? Co ovlivňuje průběh a intenzitu krize? Kdo může pomoci lidem v krizi? A hlavně jak je možné lidem v krizové situaci pomoci? To jsou základní otázky, na které se snaží odpovědět publikace zkušeného autorského týmu. Autoři se zaměřují především na krizi pramenící ze ztráty a identifikují jednotlivé kroky krizové intervence, které je třeba sledovat při provázení klienta jeho náročnou životní situací. Kniha je určena pracovníkům takzvaných pomáhajících profesí. Odborný text doprovází množství příkladů, příběhů a kazuistik.

 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krizová intervence pro praxi

Poděkování
O autorech
Úvod

A Krizová intervence

1. Krizová intervence

2. Etapy krizové intervence

3. Formy krizové intervence
3.1 Telefonická krizová intervence
3.2 Využití internetu

4. Pracovník krizové intervence
4.1 Krize krizového interventa

5. Právní aspekty krizové intervence

B Ztráta jako krize a krize jako ztráta

6. Ztráta jako krize a krize jako ztráta

7. Materiální ztráta

8. Funkcionální ztráta

9. Vztahová ztráta

10. Intrapsychická ztráta

11. Rolová ztráta

12. Násilí

12.1 Násilí v rodině
12.2 Žena jako oběti rodinného násilí
12.3 Ženy jako oběti sexuálního násilí
12.4 Děti jako oběti rodinného násilí
12.5 Senioři jako oběti rodinného násilí
12.6 Muži jako oběti násilí

13. Sebevražda
13.1 Varovné signály a diagnostika suicidálního ohrožení
13.2 Krizová intervence v případě suicidálního jednání

Místo závěru...

Poznámky
Poznámky k části Krizová intervence
Poznámky k části Ztráta jako krize a krize jako ztráta

Literatura
Internetové odkazy

Rejstřík

O Autorovi

Špatenková Naděžda
Naděžda Špatenková, roz. Kubíčková vystudovala jednooborovou psychologii a sociologii -andragogiku v profilaci na sociální práci. Působila jako sociální pracovnice v rodinné poradně, externí pracovník a odborný garant linky SOS ve Zlíně, středoškolská učitelka, ale také např. jako specialista personalistiky v eBance. V současné době je odborným asistentem na Ostravské univerzitě a na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde také vede Univerzitu třetího věku. Věnuje se lektorské činnosti a spolupracuje s řadou institucí, např. Hospicovým hnutím-Vysočina, občanským sdružením InternetPoradna.cz apod.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 220 
E-kniha 198 
E-kniha 344 
E-kniha 329 
E-kniha 167 
E-kniha 244 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.