0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Krizová komunikace

a komunikace rizika

- 20 % z DMOC
Krizová komunikace
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5207
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  183  -20 %
Ihned ke stažení
i: 16085 n: 24768885r: 5207
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krizová komunikace

Úvod

1. Teoretická část
1.1 Vymezení pojmů
1.2 Vývoj krizové komunikace
1.2.1 Vývoj v posledních 30 letech
1.2.2 Aktuální trendy a nové výzvy v krizové komunikaci
1.3 Média v krizové komunikaci
1.3.1 Možnosti médií a jejich potřeby
1.3.2 Mediální spouštěče
1.3.3 Limity na straně médií
1.3.4 Výzkum mediálního působení
1.4 Teoretické modely krizové komunikace
1.4.1 Teorie vnímání rizika
1.4.2 Teorie negativní dominance
1.4.3 Teorie mentálního ohlušení
1.4.4 Teorie ovlivnění důvěry
1.4.5 Teorie sociální amplifikace rizika
1.4.6 Interaktivní model komunikace rizika
1.5 Multidimenzionální pojetí rizika
1.5.1 Riziko jako multidimenzionální pojem
1.5.2 Aspekty vnímání rizika
1.5.3 Aspekty postoje k riziku
1.5.4 Aspekty komunikace rizika
1.5.5 Aspekty řízení rizika
1.6 Potřeby a reakce lidí zasažených mimořádnou událostí
1.6.1 Lhostejnost, znepokojení, panika
1.6.2 Popření
1.6.3 Přílišné uklidňování
1.6.4 Bdělost, zvýšená bdělost, podezřívavost
1.6.5 Empatie, útrapy, smutek a deprese
1.6.6 Zloba a vztek
1.6.7 Vina
1.6.8 Odolnost
1.6.9 Emoce u profesionálů
1.7 Podstata a zásady psychosociální pomoci lidem zasaženým mimořádnou událostíá
1.8 Komunikace s lidmi zasaženými mimořádnou událostí
1.8.1 Pravidlo optimální komunikace
1.8.2 Empatie, uznání a aktivní naslouchání
1.8.3 Možnosti svépomoci
1.8.4 Komunikační zlozvyky
1.8.5 Základní doporučení
1.8.6 Vhodné a nevhodné výroky
1.9 Interkulturní aspekty krizové komunikace
1.9.1 Severní Amerika, západní Evropa
1.9.2 Jižní Amerika
1.9.3 Jihovýchodní Asie, Japonsko, Čína
1.9.4 Západní Afrika
1.9.5 Židé
1.9.6 Muslimové
1.9.7 Hinduisté
1.9.8 Specifické křesťanské církve a hnutí působící v ČR
1.10 Stres a psychohygiena
1.10.1 Stresory
1.10.2 Stres a výkon
1.10.3 Syndrom vyhoření
1.10.4 Zvládání stresu
1.10.5 Ochrana (psychického) zdraví pracovníků

2. Praktické postupy v krizové komunikaci
2.1 Sdělení
2.2 Sdělující osoba (mluvčí)
2.3 Média
2.3.1 Prostředky krizové komunikace
2.3.2 Společná setkání s veřejností
2.3.3 Masové sdělovací prostředky
2.3.4 Úskalí v komunikaci s médii
2.3.5 Plán krizové komunikace a mapy sdělení
2.4 Zapojení komunity
2.5 Sedm kroků v krizové komunikaci s médii

3. Krizová komunikace ve vybraných oblastech
3.1 Specifika krizové komunikace v bezpečnostních sborech
3.1.1 Příklady bezpečnostních sborů v rezortu ministerstva vnitra
3.1.2 Krizové vyjednávání
3.2 Specifika krizové komunikace ve zdravotnictví
3.2.1 Kontext nových zdravotních a civilizačních rizik
3.2.2 Příprava na krizovou komunikaci u zdravotnické záchranné služby

Závěr

Příloha: 77 nejčastějších otázek, které novináři pokládají při mimořádné události

Příloha: Vodítka pro tvorbu letáku v přípravě na mimořádné události a pro jejich zvládání

Zkratky

Literatura

Příručka a vodítka pro krizovou komunikaci

Související webové odkazy

Věcný rejstřík

Jmenný rejstřík

O autorovi

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.16MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 20 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Krizová komunikace
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.16 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Krizová komunikace

a komunikace rizika

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5207
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  183  -20 %
Ihned ke stažení
i: 16085 n: 24768885r: 5207
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krizová komunikace

Úvod

1. Teoretická část
1.1 Vymezení pojmů
1.2 Vývoj krizové komunikace
1.2.1 Vývoj v posledních 30 letech
1.2.2 Aktuální trendy a nové výzvy v krizové komunikaci
1.3 Média v krizové komunikaci
1.3.1 Možnosti médií a jejich potřeby
1.3.2 Mediální spouštěče
1.3.3 Limity na straně médií
1.3.4 Výzkum mediálního působení
1.4 Teoretické modely krizové komunikace
1.4.1 Teorie vnímání rizika
1.4.2 Teorie negativní dominance
1.4.3 Teorie mentálního ohlušení
1.4.4 Teorie ovlivnění důvěry
1.4.5 Teorie sociální amplifikace rizika
1.4.6 Interaktivní model komunikace rizika
1.5 Multidimenzionální pojetí rizika
1.5.1 Riziko jako multidimenzionální pojem
1.5.2 Aspekty vnímání rizika
1.5.3 Aspekty postoje k riziku
1.5.4 Aspekty komunikace rizika
1.5.5 Aspekty řízení rizika
1.6 Potřeby a reakce lidí zasažených mimořádnou událostí
1.6.1 Lhostejnost, znepokojení, panika
1.6.2 Popření
1.6.3 Přílišné uklidňování
1.6.4 Bdělost, zvýšená bdělost, podezřívavost
1.6.5 Empatie, útrapy, smutek a deprese
1.6.6 Zloba a vztek
1.6.7 Vina
1.6.8 Odolnost
1.6.9 Emoce u profesionálů
1.7 Podstata a zásady psychosociální pomoci lidem zasaženým mimořádnou událostíá
1.8 Komunikace s lidmi zasaženými mimořádnou událostí
1.8.1 Pravidlo optimální komunikace
1.8.2 Empatie, uznání a aktivní naslouchání
1.8.3 Možnosti svépomoci
1.8.4 Komunikační zlozvyky
1.8.5 Základní doporučení
1.8.6 Vhodné a nevhodné výroky
1.9 Interkulturní aspekty krizové komunikace
1.9.1 Severní Amerika, západní Evropa
1.9.2 Jižní Amerika
1.9.3 Jihovýchodní Asie, Japonsko, Čína
1.9.4 Západní Afrika
1.9.5 Židé
1.9.6 Muslimové
1.9.7 Hinduisté
1.9.8 Specifické křesťanské církve a hnutí působící v ČR
1.10 Stres a psychohygiena
1.10.1 Stresory
1.10.2 Stres a výkon
1.10.3 Syndrom vyhoření
1.10.4 Zvládání stresu
1.10.5 Ochrana (psychického) zdraví pracovníků

2. Praktické postupy v krizové komunikaci
2.1 Sdělení
2.2 Sdělující osoba (mluvčí)
2.3 Média
2.3.1 Prostředky krizové komunikace
2.3.2 Společná setkání s veřejností
2.3.3 Masové sdělovací prostředky
2.3.4 Úskalí v komunikaci s médii
2.3.5 Plán krizové komunikace a mapy sdělení
2.4 Zapojení komunity
2.5 Sedm kroků v krizové komunikaci s médii

3. Krizová komunikace ve vybraných oblastech
3.1 Specifika krizové komunikace v bezpečnostních sborech
3.1.1 Příklady bezpečnostních sborů v rezortu ministerstva vnitra
3.1.2 Krizové vyjednávání
3.2 Specifika krizové komunikace ve zdravotnictví
3.2.1 Kontext nových zdravotních a civilizačních rizik
3.2.2 Příprava na krizovou komunikaci u zdravotnické záchranné služby

Závěr

Příloha: 77 nejčastějších otázek, které novináři pokládají při mimořádné události

Příloha: Vodítka pro tvorbu letáku v přípravě na mimořádné události a pro jejich zvládání

Zkratky

Literatura

Příručka a vodítka pro krizovou komunikaci

Související webové odkazy

Věcný rejstřík

Jmenný rejstřík

O autorovi

O Autorovi

Vymětal Štěpán
Psycholog se zaměřením na psychologii mimořádných událostí a krizového řízení. Vede psychologické pracoviště Ministerstva vnitra, je koordinátorem posttraumatického intervenčního týmu Policie ČR. V oblastech přípravy pracovníků a řešení následků mimořádných událostí externě spolupracuje s ČSA a s Ministerstvem zahraničních věcí. Na katedře psychologie FF UK vyučuje předmět „Psychologie krizí a katastrof“. Spolupracuje s Fakultou biomedicínského inženýrství ČVUT při přípravě studijních programů v oblasti ochrany obyvatelstva a krizového řízení a plánování. Je členem psychosociální pracovní skupiny Světové asociace pro urgentní medicínu a medicínu katastrof. Podílí se na různých mezinárodních projektech v oblasti bezpečnostního výzkumu. Má praktické zkušenosti s prací s lidmi zasaženými katastrofami a terorizmem.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 959  -20 %
E-kniha 815  -20 %
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 1 439  -20 %
E-kniha 1 223  -20 %
Tištěná 319  -20 %
E-kniha 271  -20 %
Tištěná 351  -20 %
E-kniha 298  -20 %
Tištěná 399  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.