Legendární Škoda 105/120
a její sourozenci
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424 Kč 382 KčIhned ke stažení
i: 44036 n: 27167357r: 13449Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499 Kč 424 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 08. 09. 2024 18:51
i: 43771 n: 27138920r: 13449Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499 Kč 299 KčSkladem
i: 44210 n: 27138920_Dr: 13449 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů.
Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky.
A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby. Mnohé ale jen změnily působiště, na venkově nahradily ještě starší „embéčka“ a „stovky“ a začaly nový život.
Poslední škodovky s motorem vzadu ze silnic prakticky vymizely, jen ty nejšťastnější přešly do kategorie sběratelských objektů. Važme si jich a nezapomínejme, že napsaly významnou kapitolu naší motoristické historie.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
PÁR VĚT NA ÚVOD
S NOVOU KAROSERIÍ
ŠKODA 105/120 STARTUJE
SKROMNÉ INOVACE
NA CESTĚ K MODERNIZACI
KUPÉ SE DVĚMA JMÉNY
MODERNIZACE PO ETAPÁCH
POSLEDNÍ ROKY
RAPID S NOVOU TVÁŘÍ
RAPIDY NAHOŘE BEZ
PROJEKTY, KTERÉ NEUSPĚLY
BRATISLAVSKÉ SAMOROSTY
NA SPORTOVNÍCH TRATÍCH
ZÁKLADNÍ TECHNICKÉ ÚDAJE
VÝROBA A PRODEJ
PÁR SLOV NA ZÁVĚR
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 23.11.2022
Katalogové číslo: 55052
ISBN: 978-80-271-3892-0
Formát / stran: 209×250, 160 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 24.46MB | 24.46MB | 37.02MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 23.11.2022
Katalogové číslo: 55052
ISBN: 978-80-271-3892-0
Formát / stran: 209×250, 160 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 24.46 MB | 24.46 MB | 37.02 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Legendární Škoda 105/120
a její sourozenci
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424 Kč 382 KčIhned ke stažení
i: 44036 n: 27167357r: 13449Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499 Kč 424 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 08. 09. 2024 18:51
i: 43771 n: 27138920r: 13449Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499 Kč 299 KčSkladem
i: 44210 n: 27138920_Dr: 13449 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů.
Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky.
A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby. Mnohé ale jen změnily působiště, na venkově nahradily ještě starší „embéčka“ a „stovky“ a začaly nový život.
Poslední škodovky s motorem vzadu ze silnic prakticky vymizely, jen ty nejšťastnější přešly do kategorie sběratelských objektů. Važme si jich a nezapomínejme, že napsaly významnou kapitolu naší motoristické historie.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Legendární Škoda 105/120
PÁR VĚT NA ÚVOD
S NOVOU KAROSERIÍ
ŠKODA 105/120 STARTUJE
SKROMNÉ INOVACE
NA CESTĚ K MODERNIZACI
KUPÉ SE DVĚMA JMÉNY
MODERNIZACE PO ETAPÁCH
POSLEDNÍ ROKY
RAPID S NOVOU TVÁŘÍ
RAPIDY NAHOŘE BEZ
PROJEKTY, KTERÉ NEUSPĚLY
BRATISLAVSKÉ SAMOROSTY
NA SPORTOVNÍCH TRATÍCH
ZÁKLADNÍ TECHNICKÉ ÚDAJE
VÝROBA A PRODEJ
PÁR SLOV NA ZÁVĚR
O Autorovi
Tuček JanMotoristický novinář, stálý spolupracovník časopisů Automobil Revue, Auto Forum a Motor Journal. Pravidelně publikuje od roku 1969, v období 1975-76 byl redaktorem časopisu Motoristická současnost, v letech 1981 až 2004 pracoval jako zpravodaj francouzské tiskové agentury Agence France-Presse.