0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Logopedie

- 25 % z DMOC
Logopedie
-25 %
Sleva končí za
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280  210  -25 %
Ušetříte 70 
Ihned ke stažení
i: 40139 n: 24790886r: 3596
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329  247  -25 %
Ušetříte 82 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 1:30
i: 14956 n: 24711102r: 3596
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Komunikace představuje jednu z nejdůležitějších lidských schopností. K tomu, aby člověk s ostatními mohl komunikovat, potřebuje dobře rozvinutou komunikační schopnost. Její narušení je mnohdy překážkou ve vzdělávání a společenském uplatnění jedince. Narušené komunikační schopnosti se věnuje logopedie, jejíž základní principy jsou vysvětleny v této knize.

Učebnice je určena studujícím speciální pedagogiky všech forem studia, ale může sloužit též rodičům dětí s narušenou komunikační schopností i dospělým, kteří se s tímto problémem potýkají. Kniha krátce analyzuje příčiny vzniku a hlavní příznaky různých druhů narušení. U jednotlivých kategorií stručně popisuje možnosti jejich diagnostiky a terapie. Najdete zde také pohled do historie oboru a dějiny péče o osoby s narušením komunikačních schopností. Systému poskytování logopedické intervence v České republice je věnována samostatná kapitola. Součástí publikace jsou i ukázky z logopedické praxe.

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Logopedie

OBSAH Úvod 1. Logopedie – vědní a studijní obor 1.1 Vymezení oboru logopedie 1.2 Historie péče o osoby s narušenou komunikační schopností Literatura 2. Komunikace a vývoj komunikační schopnosti 2.1 Vymezení pojmu komunikace 2.2 Řeč a jazyk 2.3 Fáze komunikace mezi lidmi 2.4 Verbální a neverbální komunikace 2.5 Vývoj řeči z logopedického hlediska – přehled stadií v ontogenezi dětské řeči 2.5.1 Přípravná (předřečová) stadia vývoje řeči 2.5.2 Vlastní vývoj řeči 2.5.3 Jazykové roviny v ontogenezi řeči 2.6 Základní pojmy z fonetiky 2.6.1 Dělení hlásek českého jazyka 2.6.2 Fonologická realizace prvků řeči Literatura 3. Narušená komunikační schopnost 3.1 Příčiny vzniku a klasifikace narušené komunikační schopnosti 3.2 Logopedická intervence 3.3 Pomůcky a přístroje v logopedické diagnostice i terapii Literatura 4. Kategorie narušené komunikační schopnosti 4.1 Narušený vývoj řeči 4.1.1 Opožděný vývoj řeči 4.1.2 Vývojová dysfázie 4.1.2.1 Etiologie vývojové dysfázie 4.1.2.2 Symptomatologie vývojové dysfázie 4.1.2.3 Diagnostika vývojové dysfázie 4.1.2.4 Terapie vývojové dysfázie Literatura 4.2 Afázie 4.2.1 Vymezení termínu 4.2.2 Etiologie afázie 4.2.3 Symptomatologie afázie 4.2.4 Klasifikace afázie 4.2.5 Diagnostika afázie 4.2.6 Terapie afázie 4.2.7 Afázie u dětí 4.2.7.1 Etiologie afázie u dětí 4.2.7.2 Symptomy afázie u dětí 4.2.7.3 Edukace dětí s afázií Literatura 4.3 Mutismus 4.3.1 Vymezení termínu 4.3.2 Klasifikace mutismu 4.3.3 Etiologie mutismu 4.3.4 Diagnostika a terapie mutismu Literatura 4.4 Narušení článkování řeči 4.4.1 Dyslalie 4.4.1.1 Vymezení termínu 4.4.1.2 Etiologie dyslalie 4.4.1.3 Klasifikace dyslalie 4.4.1.4 Diagnostika dyslalie 4.4.1.5 Terapie dyslalie Literatura 4.4.2 Dysartrie 4.4.2.1 Vymezení termínu 4.4.2.2 Etiologie dysartrie 4.4.2.3 Klasifikace dysartrie 4.4.2.4 Diagnostika dysartrie 4.4.2.5 Terapie dysartrie Literatura

Tištěná kniha

Datum vydání: 21.04.2006
Katalogové číslo: 2702
ISBN: 978-80-247-1110-2
Formát / stran: 144×207, 228 stran
Edice: Pedagogika
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.84MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Logopedie
-25 %
Sleva končí za
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 21.04.2006
Katalogové číslo: 2702
ISBN: 978-80-247-1110-2
Formát / stran: 144×207, 228 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.84 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Logopedie

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280  210  -25 %
Ušetříte 70 
Ihned ke stažení
i: 40139 n: 24790886r: 3596
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329  247  -25 %
Ušetříte 82 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 1:30
i: 14956 n: 24711102r: 3596
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Komunikace představuje jednu z nejdůležitějších lidských schopností. K tomu, aby člověk s ostatními mohl komunikovat, potřebuje dobře rozvinutou komunikační schopnost. Její narušení je mnohdy překážkou ve vzdělávání a společenském uplatnění jedince. Narušené komunikační schopnosti se věnuje logopedie, jejíž základní principy jsou vysvětleny v této knize.

Učebnice je určena studujícím speciální pedagogiky všech forem studia, ale může sloužit též rodičům dětí s narušenou komunikační schopností i dospělým, kteří se s tímto problémem potýkají. Kniha krátce analyzuje příčiny vzniku a hlavní příznaky různých druhů narušení. U jednotlivých kategorií stručně popisuje možnosti jejich diagnostiky a terapie. Najdete zde také pohled do historie oboru a dějiny péče o osoby s narušením komunikačních schopností. Systému poskytování logopedické intervence v České republice je věnována samostatná kapitola. Součástí publikace jsou i ukázky z logopedické praxe.

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Logopedie

OBSAH Úvod 1. Logopedie – vědní a studijní obor 1.1 Vymezení oboru logopedie 1.2 Historie péče o osoby s narušenou komunikační schopností Literatura 2. Komunikace a vývoj komunikační schopnosti 2.1 Vymezení pojmu komunikace 2.2 Řeč a jazyk 2.3 Fáze komunikace mezi lidmi 2.4 Verbální a neverbální komunikace 2.5 Vývoj řeči z logopedického hlediska – přehled stadií v ontogenezi dětské řeči 2.5.1 Přípravná (předřečová) stadia vývoje řeči 2.5.2 Vlastní vývoj řeči 2.5.3 Jazykové roviny v ontogenezi řeči 2.6 Základní pojmy z fonetiky 2.6.1 Dělení hlásek českého jazyka 2.6.2 Fonologická realizace prvků řeči Literatura 3. Narušená komunikační schopnost 3.1 Příčiny vzniku a klasifikace narušené komunikační schopnosti 3.2 Logopedická intervence 3.3 Pomůcky a přístroje v logopedické diagnostice i terapii Literatura 4. Kategorie narušené komunikační schopnosti 4.1 Narušený vývoj řeči 4.1.1 Opožděný vývoj řeči 4.1.2 Vývojová dysfázie 4.1.2.1 Etiologie vývojové dysfázie 4.1.2.2 Symptomatologie vývojové dysfázie 4.1.2.3 Diagnostika vývojové dysfázie 4.1.2.4 Terapie vývojové dysfázie Literatura 4.2 Afázie 4.2.1 Vymezení termínu 4.2.2 Etiologie afázie 4.2.3 Symptomatologie afázie 4.2.4 Klasifikace afázie 4.2.5 Diagnostika afázie 4.2.6 Terapie afázie 4.2.7 Afázie u dětí 4.2.7.1 Etiologie afázie u dětí 4.2.7.2 Symptomy afázie u dětí 4.2.7.3 Edukace dětí s afázií Literatura 4.3 Mutismus 4.3.1 Vymezení termínu 4.3.2 Klasifikace mutismu 4.3.3 Etiologie mutismu 4.3.4 Diagnostika a terapie mutismu Literatura 4.4 Narušení článkování řeči 4.4.1 Dyslalie 4.4.1.1 Vymezení termínu 4.4.1.2 Etiologie dyslalie 4.4.1.3 Klasifikace dyslalie 4.4.1.4 Diagnostika dyslalie 4.4.1.5 Terapie dyslalie Literatura 4.4.2 Dysartrie 4.4.2.1 Vymezení termínu 4.4.2.2 Etiologie dysartrie 4.4.2.3 Klasifikace dysartrie 4.4.2.4 Diagnostika dysartrie 4.4.2.5 Terapie dysartrie Literatura

O Autorovi

Klenková Jiřina
Odbornice v oblasti speciální pedagogiky a logopedie. Absolvovala studium speciální pedagogiky, obor logopedie a surdopedie. Dlouhodobě se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u dětí, dospívajících i osob dospělých. Působí na Masarykově univerzitě, na katedře speciální pedagogiky.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 194  -25 %
E-kniha 165  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 524  -25 %
E-kniha 446  -25 %
Tištěná 419  -25 %
E-kniha 356  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.