0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Máme dítě s ADHD

Rady pro rodiče

30%
SLEVA
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254  178  -30 %
Ihned ke stažení
i: 22040 n: 24759715r: 8422
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299  209  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 05.4.2020 16:30
i: 22039 n: 24753478r: 8422
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Máme dítě s ADHD

ÚVOD
1. HYPERAKTIVITA, ADHD/ADD, LMD? CO TO ZNAMENÁ? JE TO TO SAMÉ?
2. JAKÝM ZPŮSOBEM SYNDROM ADHD VZNIKÁ?
3. KDO A JAK PROVÁDÍ DIAGNOSTIKU SYNDROMU ADHD?
3.1 CO DÍTĚ A JEHO RODIČE PŘI VYŠETŘENÍ ČEKÁ?
4. JAK SE SYNDROM ADHD POZNÁ? JAK SE PROJEVUJE?
4.1 ZÁKLADNÍ PROJEVY ADHD V JEDNOTLIVÝCH VÝVOJOVÝCH STADIÍCH DÍTĚTE
4.2 JEDNOTLIVÉ PROJEVY ADHD U DĚTÍ A DOSPÍVAJÍCÍCH
4.2.1 Porucha pozornosti
4.2.2 Hyperaktivita
4.2.3 Impulzivita
4.2.4 Percepčně motorické poruchy
4.2.5 Poruchy paměti
4.2.6 Poruchy myšlení, řeči a komunikace
4.2.7 Emoční poruchy a poruchy chování
4.2.8 Poruchy exekutivních funkcí
4.2.9 Shrnutí základních projevů ADHD u dětí školního věku
5. VLIV ADHD NA PROŽÍVÁNÍ A CHOVÁNÍ DĚTÍ
6. MOŽNOSTI OVLIVŇOVÁNÍ PROJEVŮ ADHD POMOCÍ VÝCHOVNÉHO VEDENÍ
6.1 OBECNÉ ZÁSADY VÝCHOVNÉHO VEDENÍ
6.2 NESPRÁVNÉ VÝCHOVNÉ POSTUPY
7. JAK POMOCI, KDYŽ MÁ DÍTĚ PROBLÉMY…
7.1 S POZORNOSTÍ
7.2 S HYPERAKTIVITOU
7.3 S IMPULZIVITOU
7.4 V OBLASTI MOTORIKY A MOTORICKÉ KOORDINACE
7.5 V PERCEPČNÍ OBLASTI
7.6 S PAMĚTÍ
7.7 V OBLASTI MYŠLENÍ A ŘEČI
7.8 S KOMUNIKACÍ
7.9 S EMOCEMI
7.10 S EXEKUTIVNÍMI FUNKCEMI (S DOKONČOVÁNÍM ČINNOSTÍ, NEPOŘÁDKEM, CHAOSEM, DOCHVILNOSTÍ, VŮLÍ)
7.11 S UČENÍM A DOMÁCÍ PŘÍPRAVOU NA ŠKOLU
7.12 S CHOVÁNÍM
7.13 JAK ŘEŠIT VÝCHOVNÉ PROBLÉMY – SHRNUTÍ
8. OVLIVŇOVÁNÍ PROJEVŮ ADHD POMOCÍ RELAXAČNÍCH TECHNIK
8.1 SPECIFIKA POUŽITÍ RELAXAČNÍCH TECHNIK U DĚTÍ S ADHD
8.2 KTERÉ RELAXAČNÍ TECHNIKY SE U HYPERAKTIVNÍCH DĚTÍ OSVĚDČILY?
9. OVLIVŇOVÁNÍ SYNDROMU ADHD POMOCÍ LÉKOVÉ A NELÉKOVÉ TERAPIE
9.1 LÉKOVÁ TERAPIE
9.2 NELÉKOVÁ TERAPIE
10. POSTAVENÍ DÍTĚTE S ADHD VE ŠKOLE
10.1 DÍTĚ S ADHD A ŠKOLSKÁ LEGISLATIVA
10.2 PŘÍSTUP K DÍTĚTI S ADHD VE ŠKOLE
11. OBDOBÍ DOSPÍVÁNÍ HYPERAKTIVNÍCH DĚTÍ
12. KLADY A ZÁPORY HYPERAKTIVITY
ZÁVĚR
PŘÍLOHA 1
PŘÍLOHA 2
UČEBNÍ STYLY A STRATEGIE UČENÍ
Zrakový (vizuálně-prostorový)
Sluchový (auditivní)
Hmatově-pohybový (fyzický)
Slovní (verbální)
Logický (matematický)
Sociální (interpersonální)
Samostatný (intrapersonální)
PŘÍLOHA 3
PŘÍLOHA 4
UKÁZKA LISTU Z GRAMATICKÉHO PORTFOLIA
PŘÍLOHA 5
UKÁZKA VIZUALIZACE UČIVA
LITERATURA
SEZNAM POUŽITÝCH ZKRATEK

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 11. 2015
Katalogové číslo: 27510
ISBN: 978-80-247-5347-8
Formát / stran: 144×207, 264 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.2MB | 4.1MB | 1.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Máme dítě s ADHD
30%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 11. 2015
Katalogové číslo: 27510
ISBN: 978-80-247-5347-8
Formát / stran: 144×207, 264 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.2 MB | 4.1 MB | 1.5 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
73% 3 hlasy

Máme dítě s ADHD

Rady pro rodiče

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254  178  -30 %
Ihned ke stažení
i: 22040 n: 24759715r: 8422
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299  209  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 05.4.2020 16:30
i: 22039 n: 24753478r: 8422
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Máme dítě s ADHD

ÚVOD
1. HYPERAKTIVITA, ADHD/ADD, LMD? CO TO ZNAMENÁ? JE TO TO SAMÉ?
2. JAKÝM ZPŮSOBEM SYNDROM ADHD VZNIKÁ?
3. KDO A JAK PROVÁDÍ DIAGNOSTIKU SYNDROMU ADHD?
3.1 CO DÍTĚ A JEHO RODIČE PŘI VYŠETŘENÍ ČEKÁ?
4. JAK SE SYNDROM ADHD POZNÁ? JAK SE PROJEVUJE?
4.1 ZÁKLADNÍ PROJEVY ADHD V JEDNOTLIVÝCH VÝVOJOVÝCH STADIÍCH DÍTĚTE
4.2 JEDNOTLIVÉ PROJEVY ADHD U DĚTÍ A DOSPÍVAJÍCÍCH
4.2.1 Porucha pozornosti
4.2.2 Hyperaktivita
4.2.3 Impulzivita
4.2.4 Percepčně motorické poruchy
4.2.5 Poruchy paměti
4.2.6 Poruchy myšlení, řeči a komunikace
4.2.7 Emoční poruchy a poruchy chování
4.2.8 Poruchy exekutivních funkcí
4.2.9 Shrnutí základních projevů ADHD u dětí školního věku
5. VLIV ADHD NA PROŽÍVÁNÍ A CHOVÁNÍ DĚTÍ
6. MOŽNOSTI OVLIVŇOVÁNÍ PROJEVŮ ADHD POMOCÍ VÝCHOVNÉHO VEDENÍ
6.1 OBECNÉ ZÁSADY VÝCHOVNÉHO VEDENÍ
6.2 NESPRÁVNÉ VÝCHOVNÉ POSTUPY
7. JAK POMOCI, KDYŽ MÁ DÍTĚ PROBLÉMY…
7.1 S POZORNOSTÍ
7.2 S HYPERAKTIVITOU
7.3 S IMPULZIVITOU
7.4 V OBLASTI MOTORIKY A MOTORICKÉ KOORDINACE
7.5 V PERCEPČNÍ OBLASTI
7.6 S PAMĚTÍ
7.7 V OBLASTI MYŠLENÍ A ŘEČI
7.8 S KOMUNIKACÍ
7.9 S EMOCEMI
7.10 S EXEKUTIVNÍMI FUNKCEMI (S DOKONČOVÁNÍM ČINNOSTÍ, NEPOŘÁDKEM, CHAOSEM, DOCHVILNOSTÍ, VŮLÍ)
7.11 S UČENÍM A DOMÁCÍ PŘÍPRAVOU NA ŠKOLU
7.12 S CHOVÁNÍM
7.13 JAK ŘEŠIT VÝCHOVNÉ PROBLÉMY – SHRNUTÍ
8. OVLIVŇOVÁNÍ PROJEVŮ ADHD POMOCÍ RELAXAČNÍCH TECHNIK
8.1 SPECIFIKA POUŽITÍ RELAXAČNÍCH TECHNIK U DĚTÍ S ADHD
8.2 KTERÉ RELAXAČNÍ TECHNIKY SE U HYPERAKTIVNÍCH DĚTÍ OSVĚDČILY?
9. OVLIVŇOVÁNÍ SYNDROMU ADHD POMOCÍ LÉKOVÉ A NELÉKOVÉ TERAPIE
9.1 LÉKOVÁ TERAPIE
9.2 NELÉKOVÁ TERAPIE
10. POSTAVENÍ DÍTĚTE S ADHD VE ŠKOLE
10.1 DÍTĚ S ADHD A ŠKOLSKÁ LEGISLATIVA
10.2 PŘÍSTUP K DÍTĚTI S ADHD VE ŠKOLE
11. OBDOBÍ DOSPÍVÁNÍ HYPERAKTIVNÍCH DĚTÍ
12. KLADY A ZÁPORY HYPERAKTIVITY
ZÁVĚR
PŘÍLOHA 1
PŘÍLOHA 2
UČEBNÍ STYLY A STRATEGIE UČENÍ
Zrakový (vizuálně-prostorový)
Sluchový (auditivní)
Hmatově-pohybový (fyzický)
Slovní (verbální)
Logický (matematický)
Sociální (interpersonální)
Samostatný (intrapersonální)
PŘÍLOHA 3
PŘÍLOHA 4
UKÁZKA LISTU Z GRAMATICKÉHO PORTFOLIA
PŘÍLOHA 5
UKÁZKA VIZUALIZACE UČIVA
LITERATURA
SEZNAM POUŽITÝCH ZKRATEK

O Autorovi

Jucovičová Drahomíra
Odbornice v oblasti speciální pedagogiky. Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze (obor speciální pedagogika). Dlouhodobě se zabývá problematikou dětí, dospívajících i dospělých se specifickými poruchami učení a chování. Pracuje v pedagogicko psychologické poradně, ambulanci klinické psychologie (FN Bulovka), je lektorkou, externě přednáší na Pedagogické fakultě v Praze, provozuje nakladatelství D + H. Je autorkou interaktivních pomůcek a interaktivní učebnice českého jazyka pro ZŠ, řady odborných publikací a článků, spolupracuje s médii ve prospěch lepší informovanosti veřejnosti o této problematice

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 110  -30 %
Tištěná 279  -30 %
E-kniha 237  -30 %
Tištěná 174  -30 %
E-kniha 148  -30 %
Tištěná 160  -30 %
E-kniha 137  -30 %
Tištěná 174  -30 %
E-kniha 148  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.