0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Management zákaznických řešení

Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 30.4.2017 22:10
i: 26102 n: 27105595r: 9743
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy

Tištěná kniha

Datum vydání: 15. 05. 2017
Katalogové číslo: 32008
ISBN: 978-80-271-0559-5
Formát / stran: 167×240, 128 stran
Edice: Manažer
Management zákaznických řešení

Tištěná kniha

Datum vydání: 15. 05. 2017
Katalogové číslo: 32008
ISBN: 978-80-271-0559-5
Formát / stran: 167×240, 128 stran
Edice: Manažer

Management zákaznických řešení

Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 30.4.2017 22:10
i: 26102 n: 27105595r: 9743

Recenze

Nejsou zde žádné recenze. Přihlaste se a napište první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace