Manažerská psychologie
3., přepracované vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
365 Kč 329 KčUšetříte 37 Kč
Ihned ke stažení
i: 21404 n: 24798363r: 8030Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
429 Kč 365 KčUšetříte 64 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 13:47
i: 21403 n: 24742212r: 8030 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium.
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede s lidmi jednat, organizovat je, komunikovat s nimi. Jestliže má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout pro společné cíle. Publikace tak odpovídá na otázku, jak tyto principy uvést do reality.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 24.08.2015
Katalogové číslo: 2359
ISBN: 978-80-247-4221-2
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Edice:
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.91MB | 2.91MB | 2.81MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 24.08.2015
Katalogové číslo: 2359
ISBN: 978-80-247-4221-2
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.91 MB | 2.91 MB | 2.81 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Manažerská psychologie
3., přepracované vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
365 Kč 329 KčUšetříte 37 Kč
Ihned ke stažení
i: 21404 n: 24798363r: 8030Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
429 Kč 365 KčUšetříte 64 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 13:47
i: 21403 n: 24742212r: 8030 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium.
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede s lidmi jednat, organizovat je, komunikovat s nimi. Jestliže má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout pro společné cíle. Publikace tak odpovídá na otázku, jak tyto principy uvést do reality.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Mikuláštík MilanDoc. PhDr. Milan Mikulaštík, CSc. se věnoval problematice tvořivosti v pracovním procesu u manažerů i u jejich podřízených. Hledání možností, jak využít potenciál pracovníků, jak jej rozvíjet a jaké vytvářet podmínky v pracovním prostředí. Dále se zabýval interpersonální komunikací v řízení, což bylo i součástí přednáškové činnosti na fakultě a současně i v podnicích regionu. Oběma problematikám se věnoval i ve výzkumné činnosti.