Manuál copywritingu
Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 35594 n: 27129652r: 11235Tištěná kniha
Brožovaná vazba s klopami
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 15. 10. 2024 14:54
i: 30529 n: 27125852r: 11235 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 09.07.2019
Katalogové číslo: 30091
ISBN: 978-80-271-2585-2
Formát / stran: 144×207, 120 stran
Edice:
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.24MB | 1.24MB | 0.30MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Recenze
Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho
profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně
autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá
vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe
psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.
Josef Havelka
TFO Contagious Praha,
(ex)CEO Leo Burnett Prague,
(ex)Marketing Director Česká spořitelna
Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte.
Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.
Denisa Hejlová
PR manažerka a vedoucí katedry
Marketingové komunikace a public relations na FSV UK
MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího
copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to
jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený
nástroj.
David Hoza
CEO/spolumajitel RocketClub.cz