Manuál copywritingu
Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 180 KčIhned ke stažení
i: 35594 n: 27129652r: 11235Tištěná kniha
Brožovaná vazba s klopami
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249 Kč 212 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 29. 03. 2024 16:02
i: 30529 n: 27125852r: 11235Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba s klopami
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249 Kč 149 KčSkladem
i: 46887 n: 27125852_Dr: 11235 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 09.07.2019
Katalogové číslo: 30091
ISBN: 978-80-271-2585-2
Formát / stran: 144×207, 120 stran
Edice:
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.52MB | 1.24MB | 0.30MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Recenze
Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho
profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně
autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá
vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe
psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.
Josef Havelka
TFO Contagious Praha,
(ex)CEO Leo Burnett Prague,
(ex)Marketing Director Česká spořitelna
Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte.
Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.
Denisa Hejlová
PR manažerka a vedoucí katedry
Marketingové komunikace a public relations na FSV UK
MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího
copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to
jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený
nástroj.
David Hoza
CEO/spolumajitel RocketClub.cz