0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing management

14. vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
2 290
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 22.9.2017 20:29
i: 18986 n: 24741505r: 6820
E-kniha
PDF
1 947
Ihned ke stažení
i: 18987 n: 24785707r: 6820
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Z obsahu knihy Marketing management

O autorech 20
Předmluva 22
Předmluva k českému vydání 27
Poděkování 28
Jak chápat marketing management 32
1. Definice marketingu pro 21. století 33
2. Příprava marketingových strategií a plánů 65
Zjišťování marketingových informací 98
3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99
4. Provádění marketingového výzkumu 131
Propojení se zákazníky 158
5. Navazování vztahů dlouhodobé věrnosti 159
6. Analýza spotřebních trhů 189
7. Analýza B2B trhů 221
8. Identifikace tržních segmentů a targeting 251
Budování silných značek 278
9. Vytváření hodnoty značky 279
10. Zvládnutí positioningu značky 311
11. Dynamika konkurence 335
Příprava tržních nabídek 362
12. Vytváření strategie výrobku 363
13. Navrhování a řízení služeb 393
14. Příprava cenových strategií a programů 421
Poskytování hodnoty 452
15. Navrhování a řízení integrovaných marketingových kanálů 453
16. Řízení maloobchodu, velkoobchodu a logistiky 487
Komunikování hodnoty 514
17. Navrhování a řízení integrované marketingové komunikace 515
18. Řízení hromadné komunikace: Reklama, podpora prodeje, události a zážitky a public relations 543
19. Řízení osobní komunikace: Přímý a interaktivní marketing, ústní šíření a osobní prodej 575
Dosahování úspěšného dlouhodobého růstu 608
20. Uvádění nových tržních nabídek 609
21. Obsluha globálních trhů 641
22. Řízení holistické marketingové organizace v dlouhém období 669
Dodatek 700
Příloha 706
Závěrečné poznámky 721
Glosář 800
Zdroje obrázků 812

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 04. 2013
Katalogové číslo: 3572
ISBN: 978-80-247-4150-5
Formát / stran: 210×280, 816 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 17.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Marketing management
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 04. 2013
Katalogové číslo: 3572
ISBN: 978-80-247-4150-5
Formát / stran: 210×280, 816 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 17.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Marketing management

14. vydání
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
2 290
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 22.9.2017 20:29
i: 18986 n: 24741505r: 6820
E-kniha
PDF
1 947
Ihned ke stažení
i: 18987 n: 24785707r: 6820

Z obsahu knihy Marketing management

O autorech 20
Předmluva 22
Předmluva k českému vydání 27
Poděkování 28
Jak chápat marketing management 32
1. Definice marketingu pro 21. století 33
2. Příprava marketingových strategií a plánů 65
Zjišťování marketingových informací 98
3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99
4. Provádění marketingového výzkumu 131
Propojení se zákazníky 158
5. Navazování vztahů dlouhodobé věrnosti 159
6. Analýza spotřebních trhů 189
7. Analýza B2B trhů 221
8. Identifikace tržních segmentů a targeting 251
Budování silných značek 278
9. Vytváření hodnoty značky 279
10. Zvládnutí positioningu značky 311
11. Dynamika konkurence 335
Příprava tržních nabídek 362
12. Vytváření strategie výrobku 363
13. Navrhování a řízení služeb 393
14. Příprava cenových strategií a programů 421
Poskytování hodnoty 452
15. Navrhování a řízení integrovaných marketingových kanálů 453
16. Řízení maloobchodu, velkoobchodu a logistiky 487
Komunikování hodnoty 514
17. Navrhování a řízení integrované marketingové komunikace 515
18. Řízení hromadné komunikace: Reklama, podpora prodeje, události a zážitky a public relations 543
19. Řízení osobní komunikace: Přímý a interaktivní marketing, ústní šíření a osobní prodej 575
Dosahování úspěšného dlouhodobého růstu 608
20. Uvádění nových tržních nabídek 609
21. Obsluha globálních trhů 641
22. Řízení holistické marketingové organizace v dlouhém období 669
Dodatek 700
Příloha 706
Závěrečné poznámky 721
Glosář 800
Zdroje obrázků 812

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 298
E-kniha 253
Tištěná 299
E-kniha 254
Tištěná 1 499
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 469
E-kniha 399
Tištěná 999
E-kniha 849

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace