0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing v energetice
-25 %
Sleva končí za 22:47:19
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2701

Ukázky z E-knihy

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketing v energetice

1. Podstata marketing managementu
2. Marketingový výzkum
3. Způsoby získávání dat
4. Segmentace trhu
5. Strategické marketingové plánování
6. Výrobková, sortimentní a servisní politika
7. Komunikační politika
8. Kontraktační politika
9. Distribuční politika
10. Marketingový kontroling a audit

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Marketing v energetice byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 1 718  -25 %
E-kniha 1 460  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Marketing v energetice

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2701
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketing v energetice

1. Podstata marketing managementu
2. Marketingový výzkum
3. Způsoby získávání dat
4. Segmentace trhu
5. Strategické marketingové plánování
6. Výrobková, sortimentní a servisní politika
7. Komunikační politika
8. Kontraktační politika
9. Distribuční politika
10. Marketingový kontroling a audit

O Autorovi

Tomek Gustav
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze. Řadu let působil v elektrotechnickém průmyslu v oblasti nákupu a automatizace řízení obchodních činností a výroby. V současné době je vedoucím katedry ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické a vzdělávací... Zobrazit více informací o autorovi
Vávrová Věra
Řadu let pracovala v oblasti telekomunikací, kde se zabývala zejména otázkami organizace a řízení. V současné době působí na katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické činnosti na vysoké škole, podílí se na vzdělávání dospělých. Je řešitelkou... Zobrazit více informací o autorovi
Vašíček Jiří
Absolvoval FEL ČVUT, obor ekonomika a řízení energetiky. Kandidátskou práci obhájil na téma Optimalizace rozvoje distribučních rozvodných soustav. Nyní působí jako odborný asistent na katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT. Přednáší a cvičí předměty z oblasti podnikových financí a účetnictví... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 449  -25 %
E-kniha 382  -25 %
Tištěná 487  -25 %
E-kniha 414  -25 %
E-kniha 287  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.