0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2701
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutnosstí uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

 

Z obsahu knihy Marketing v energetice

1. Podstata marketing managementu
2. Marketingový výzkum
3. Způsoby získávání dat
4. Segmentace trhu
5. Strategické marketingové plánování
6. Výrobková, sortimentní a servisní politika
7. Komunikační politika
8. Kontraktační politika
9. Distribuční politika
10. Marketingový kontroling a audit

Titul Marketing v energetice byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Marketing v energetice

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutnosstí uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

 
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2701

Z obsahu knihy Marketing v energetice

1. Podstata marketing managementu
2. Marketingový výzkum
3. Způsoby získávání dat
4. Segmentace trhu
5. Strategické marketingové plánování
6. Výrobková, sortimentní a servisní politika
7. Komunikační politika
8. Kontraktační politika
9. Distribuční politika
10. Marketingový kontroling a audit

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999
Tištěná 169
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace