0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Karlíček Miroslav a kolektiv
- 25 % z DMOC
Marketingová komunikace
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Ušetříte 75 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 18. 09. 2025 22:47
i: 22820 n: 24757698r: 8951
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 22821 n: 27190652r: 8951
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Marketingová komunikace

O hlavním autorovi 3
O dalších autorech 4
Poradci z praxe 9
Úvod 10
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Principy marketingové komunikace 23
2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace 23
2.2 Zaujetí cílové skupiny 26
2.3 Pochopení marketingového sdělení 30
2.4 Přesvědčení cílové skupiny 33
2.5 Situační kontext 38
2.6 Šíření ústním podáním (WOM) 40
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 12.02.2016
Katalogové číslo: 32001
ISBN: 978-80-247-5769-8
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 15.31MB | 15.31MB | 9.83MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Marketingová komunikace

Tištěná kniha

Datum vydání: 12.02.2016
Katalogové číslo: 32001
ISBN: 978-80-247-5769-8
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 15.31 MB | 15.31 MB | 9.83 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Karlíček Miroslav a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Ušetříte 75 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 18. 09. 2025 22:47
i: 22820 n: 24757698r: 8951
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 22821 n: 27190652r: 8951
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Marketingová komunikace

O hlavním autorovi 3
O dalších autorech 4
Poradci z praxe 9
Úvod 10
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Principy marketingové komunikace 23
2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace 23
2.2 Zaujetí cílové skupiny 26
2.3 Pochopení marketingového sdělení 30
2.4 Přesvědčení cílové skupiny 33
2.5 Situační kontext 38
2.6 Šíření ústním podáním (WOM) 40
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce
Celý obsah

O Autorovi

Karlíček Miroslav
Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 254  -25 %
E-kniha 216  -25 %
E-kniha 191  -25 %
E-kniha 185  -25 %
Tištěná 179 
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 449  -25 %
E-kniha 382  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.