Marketingová komunikace
Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 22821 n: 27190652r: 8951Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 17. 09. 2024 13:34
i: 22820 n: 24757698r: 8951 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O hlavním autorovi 3
O dalších autorech 4
Poradci z praxe 9
Úvod 10
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Principy marketingové komunikace 23
2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace 23
2.2 Zaujetí cílové skupiny 26
2.3 Pochopení marketingového sdělení 30
2.4 Přesvědčení cílové skupiny 33
2.5 Situační kontext 38
2.6 Šíření ústním podáním (WOM) 40
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce 49
3.2 Reklamní média 52
3.3 Tvorba efektivní reklamy 65
4 Direct marketing 73
4.1 Charakteristika a funkce 73
4.2 E-mailing a direct mailing 82
4.3 Další nástroje direct marketingu 89
4.4 Řízení direct marketingových kampaní 91
5 Podpora prodeje 95
5.1 Charakteristika a funkce 95
5.2 Klasické nástroje podpory prodeje 98
5.3 Komunikace v místě prodeje 110
6 Public relations 119
6.1 Charakteristika a funkce 119
6.2 Media relations 122
6.3 Nástroje media relations 130
6.4 Krizová komunikace 136
7 Event marketing a sponzoring 143
7.1 Event marketing 143
7.2 Sponzoring 150
8 Osobní prodej 159
8.1 Charakteristika a funkce 159
8.2 Průběh osobního prodeje 166
8.3 Veletrhy a výstavy 174
9 Online komunikace 183
9.1 Charakteristika a funkce 183
9.2 Webové stránky 184
9.3 Online sociální média 196
10 Případová studie 205
Závěr 212
Literatura 215
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 12.02.2016
Katalogové číslo: 32001
ISBN: 978-80-247-5769-8
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 15.31MB | 15.31MB | 9.83MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 12.02.2016
Katalogové číslo: 32001
ISBN: 978-80-247-5769-8
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 15.31 MB | 15.31 MB | 9.83 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Marketingová komunikace
Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 22821 n: 27190652r: 8951Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 17. 09. 2024 13:34
i: 22820 n: 24757698r: 8951 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Marketingová komunikace
O hlavním autorovi 3
O dalších autorech 4
Poradci z praxe 9
Úvod 10
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Principy marketingové komunikace 23
2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace 23
2.2 Zaujetí cílové skupiny 26
2.3 Pochopení marketingového sdělení 30
2.4 Přesvědčení cílové skupiny 33
2.5 Situační kontext 38
2.6 Šíření ústním podáním (WOM) 40
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce 49
3.2 Reklamní média 52
3.3 Tvorba efektivní reklamy 65
4 Direct marketing 73
4.1 Charakteristika a funkce 73
4.2 E-mailing a direct mailing 82
4.3 Další nástroje direct marketingu 89
4.4 Řízení direct marketingových kampaní 91
5 Podpora prodeje 95
5.1 Charakteristika a funkce 95
5.2 Klasické nástroje podpory prodeje 98
5.3 Komunikace v místě prodeje 110
6 Public relations 119
6.1 Charakteristika a funkce 119
6.2 Media relations 122
6.3 Nástroje media relations 130
6.4 Krizová komunikace 136
7 Event marketing a sponzoring 143
7.1 Event marketing 143
7.2 Sponzoring 150
8 Osobní prodej 159
8.1 Charakteristika a funkce 159
8.2 Průběh osobního prodeje 166
8.3 Veletrhy a výstavy 174
9 Online komunikace 183
9.1 Charakteristika a funkce 183
9.2 Webové stránky 184
9.3 Online sociální média 196
10 Případová studie 205
Závěr 212
Literatura 215
O Autorovi
Karlíček MiroslavJe vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.