E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.20 MB | 2.20 MB | 3.69 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Marketingový management destinací
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6626 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229 Kč 195 KčUšetříte 34 Kč
Ihned ke stažení
i: 18567 n: 24772110r: 6626
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Doprava zadarmo končí za:
Soubory ke stažení
O Autorovi
Palatková MonikaPracovala na České centrále cestovního ruchu (CzechTourism), kde se zabývala marketingovými průzkumy zaměřenými zejména na zkoumání zahraniční poptávky po destinaci Česká republika. Od roku 1998 působila na pozici ředitelky marketingu a zastupovala CzechTourism v sekci Evropské komise cestovního ruchu zaměřené na marketingový výzkum a plánování. Později působila v cestovní kanceláři Fischer, nejprve jako manažerka produktu pro domácí a příjezdový turismus a poté jako manažerka pro prodej a marketing v oblasti domácího a příjezdového turismu. V současné době se věnuje přednáškové a konzultační činnosti v oblasti vysokoškolského a celoživotního vzdělávání. Od roku 1998 je členkou mezinárodní organizace odborníků v oblasti cestovního ruchu AIEST.