Tištěná kniha
Datum vydání: 23.11.2022
Katalogové číslo: 39650
ISBN: 978-80-271-3535-6
Formát / stran: 167×240, 296 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.20 MB | 6.20 MB | 4.64 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Marketingový výzkum
Postupy, metody, trendy, 2. vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
489 Kč 416 KčUšetříte 73 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 23. 04. 2025 3:54
i: 43813 n: 27135356r: 12911 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
416 Kč 354 KčUšetříte 62 Kč
Ihned ke stažení
i: 43917 n: 27166961r: 12911
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Tahal RadekMgr. Radek Tahal, Ph.D. pracuje na katedře marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze. Je vedoucí Centra marketingového výzkumu a tržních analýz. Marketingu se profesně věnuje od roku 1998. Nejprve pracoval v Komerční bance a České spořitelně, poté v oblasti výzkumu trhu ve společnostech STEM/MARK a GfK. Na Vysoké škole ekonomické v Praze se v současnosti věnuje realizaci smluvních projektů marketingového výzkumu, pedagogické činnosti a základnímu výzkumu v oblasti zákaznické loajality.