0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2712
Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O autorech
Předmluva

1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy

2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces

3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu

4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu

5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr

6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů

7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu

Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík

Titul Marketingový výzkum byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky
Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2712

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O autorech
Předmluva

1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy

2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces

3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu

4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu

5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr

6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů

7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu

Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999
Tištěná 169
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace