0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2712

Ukázky z E-knihy

Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O autorech
Předmluva

1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy

2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces

3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu

4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu

5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr

6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů

7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu

Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Marketingový výzkum byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 655 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 254 
E-kniha 216 

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2712
Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O autorech
Předmluva

1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy

2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces

3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu

4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu

5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr

6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů

7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu

Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík

O Autorovi

Foret Miroslav
Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.
Stávková Jana
Vedoucí katedry marketingu a obchodu na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, profesorkou pro obor statistika je od roku 1993. Svoji odbornou činnost zaměřila na aplikaci exaktních matematicko-statistických metod v různých oborech činnosti, v posledních 10 letech především do oblasti sociálně-ekonomických jevů se specializací na oblast marketingového výzkumu. Tuto disciplínu přednáší studentům na magisterském stupni manažersko-ekonomického oboru.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 149 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.