0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Metody komplexního hodnocení podniku

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6457
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ihned ke stažení
i: 18201 n: 24774626r: 6457
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku

Obsah
1. Proč hodnotit podnik
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů
2. Finanční analýza
2.1 Finanční analýza - uživatelé
2.2 Finanční analýza - její vstupy
2.3 Základní metody finanční analýzy
3. Nástroje hodnocení podniku
3.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku
3.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis)
3.3 Risk index modely
3.4 Vícenásobná diskriminační analýza
3.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti
3.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami
3.7 Neuronové struktury - NN
4. Bonitní a bankrotní modely
4.1 FInanční analýza - Schmallenbachova společnost
4.2 Dynamický stupeň zadlužení
4.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
4.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely
4.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely
5. EVA - Economic Value Added (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová)
5.1 Základní struktura ukazatele EVA
5.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA
5.3 Rozbor ukazatele EVA
6. EVA - Economic Value Added (Neumaierovi)
6.1 WACC a ratingový model
6.2 Tržní přidaná hodnota MVA - Market Value Added
7. Harry Pollak - hodnocení životaschopnosti podniku
8. Vypovídající hodnota vybraných bankrotních modelů
8.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku
8.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku
8.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků
9. Závěr
10. Seznam použité literatury
11. Seznam použitých zkratek
Příklad 1
Příklad 2
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Příklad 3
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Rejstřík

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.40MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Metody komplexního hodnocení podniku
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.40 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Metody komplexního hodnocení podniku

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6457
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ihned ke stažení
i: 18201 n: 24774626r: 6457
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku

Obsah
1. Proč hodnotit podnik
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů
2. Finanční analýza
2.1 Finanční analýza - uživatelé
2.2 Finanční analýza - její vstupy
2.3 Základní metody finanční analýzy
3. Nástroje hodnocení podniku
3.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku
3.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis)
3.3 Risk index modely
3.4 Vícenásobná diskriminační analýza
3.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti
3.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami
3.7 Neuronové struktury - NN
4. Bonitní a bankrotní modely
4.1 FInanční analýza - Schmallenbachova společnost
4.2 Dynamický stupeň zadlužení
4.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
4.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely
4.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely
5. EVA - Economic Value Added (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová)
5.1 Základní struktura ukazatele EVA
5.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA
5.3 Rozbor ukazatele EVA
6. EVA - Economic Value Added (Neumaierovi)
6.1 WACC a ratingový model
6.2 Tržní přidaná hodnota MVA - Market Value Added
7. Harry Pollak - hodnocení životaschopnosti podniku
8. Vypovídající hodnota vybraných bankrotních modelů
8.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku
8.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku
8.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků
9. Závěr
10. Seznam použité literatury
11. Seznam použitých zkratek
Příklad 1
Příklad 2
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Příklad 3
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Rejstřík

O Autorovi

Vochozka Marek
V březnu 2009 byl Akademickým senátem VŠTE pověřen k výkonu funkce rektora. Do té doby pracoval na VŠTE jako vedoucí ekonomické katedry, v rámci níž přednášel předměty se zaměřením na ekonomiku podniku, finanční řízení a ekonomii. V roce 2008 získal titul Ph.D. na VŠE v Praze, kde t. č. působil jako odborný asistent na katedře podnikové ekonomiky. Podílí se na tvorbě řady evropských grantů, je nositelem dvou patentů a několika užitných vzorů.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 501 
E-kniha 426 
Tištěná 611 
E-kniha 519 
E-kniha 499 
E-kniha 310 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.