0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Metody komplexního hodnocení podniku

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
399
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 24.6.2018 3:20
i: 18200 n: 24736471r: 6457
E-kniha
PDF
339
Ihned ke stažení
i: 18201 n: 24774626r: 6457
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.

Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku

Obsah
1. Proč hodnotit podnik
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů
2. Finanční analýza
2.1 Finanční analýza - uživatelé
2.2 Finanční analýza - její vstupy
2.3 Základní metody finanční analýzy
3. Nástroje hodnocení podniku
3.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku
3.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis)
3.3 Risk index modely
3.4 Vícenásobná diskriminační analýza
3.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti
3.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami
3.7 Neuronové struktury - NN
4. Bonitní a bankrotní modely
4.1 FInanční analýza - Schmallenbachova společnost
4.2 Dynamický stupeň zadlužení
4.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
4.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely
4.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely
5. EVA - Economic Value Added (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová)
5.1 Základní struktura ukazatele EVA
5.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA
5.3 Rozbor ukazatele EVA
6. EVA - Economic Value Added (Neumaierovi)
6.1 WACC a ratingový model
6.2 Tržní přidaná hodnota MVA - Market Value Added
7. Harry Pollak - hodnocení životaschopnosti podniku
8. Vypovídající hodnota vybraných bankrotních modelů
8.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku
8.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku
8.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků
9. Závěr
10. Seznam použité literatury
11. Seznam použitých zkratek
Příklad 1
Příklad 2
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Příklad 3
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 02. 06. 2011
Katalogové číslo: 4350
ISBN: 978-80-247-3647-1
Formát / stran: 167×240, 248 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Metody komplexního hodnocení podniku
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 02. 06. 2011
Katalogové číslo: 4350
ISBN: 978-80-247-3647-1
Formát / stran: 167×240, 248 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Metody komplexního hodnocení podniku

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
399
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 24.6.2018 3:20
i: 18200 n: 24736471r: 6457
E-kniha
PDF
339
Ihned ke stažení
i: 18201 n: 24774626r: 6457

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku

Obsah
1. Proč hodnotit podnik
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů
2. Finanční analýza
2.1 Finanční analýza - uživatelé
2.2 Finanční analýza - její vstupy
2.3 Základní metody finanční analýzy
3. Nástroje hodnocení podniku
3.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku
3.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis)
3.3 Risk index modely
3.4 Vícenásobná diskriminační analýza
3.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti
3.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami
3.7 Neuronové struktury - NN
4. Bonitní a bankrotní modely
4.1 FInanční analýza - Schmallenbachova společnost
4.2 Dynamický stupeň zadlužení
4.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
4.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely
4.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely
5. EVA - Economic Value Added (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová)
5.1 Základní struktura ukazatele EVA
5.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA
5.3 Rozbor ukazatele EVA
6. EVA - Economic Value Added (Neumaierovi)
6.1 WACC a ratingový model
6.2 Tržní přidaná hodnota MVA - Market Value Added
7. Harry Pollak - hodnocení životaschopnosti podniku
8. Vypovídající hodnota vybraných bankrotních modelů
8.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku
8.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku
8.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků
9. Závěr
10. Seznam použité literatury
11. Seznam použitých zkratek
Příklad 1
Příklad 2
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Příklad 3
Poměrová finanční analýza
Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)
Rejstřík

O Autorovi

Vochozka Marek

V březnu 2009 byl Akademickým senátem VŠTE pověřen k výkonu funkce rektora. Do té doby pracoval na VŠTE jako vedoucí ekonomické katedry, v rámci níž přednášel předměty se zaměřením na ekonomiku podniku, finanční řízení a ekonomii. V roce 2008 získal titul Ph.D. na VŠE v Praze, kde t. č. působil jako odborný asistent na katedře podnikové ekonomiky. Podílí se na tvorbě řady evropských grantů, je nositelem dvou patentů a několika užitných vzorů.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 429
E-kniha 365
Tištěná 369
E-kniha 314
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 149
E-kniha 280
Tištěná 89
E-kniha 168
Tištěná 539
E-kniha 458

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.