- 30 % z DMOC
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246 Kč 172 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 16942 n: 24766683r: 5789Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5789 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Black Friday - 30 % končí za:
Soubory ke stažení
O autorovi 7
Úvod 9
1 Prostředí mezinárodního managementu 11
Případová studie: Dow Chemical v Bhópálu 16
2 Mezinárodní obchod 19
2.1 Teorie mezinárodního obchodu 21
2.1.1 Teorie absolutní výhody 21
2.1.2 Teorie komparativní výhody 23
2.1.3 Teorie reciproční poptávky 24
2.1.4 Heckscher-Ohlinova teorie 25
2.1.5 Teorie New Trade 26
2.2 Bariéry mezinárodního obchodu 26
Případová studie: Novozélandské máslo v Evropské unii 30
3 Strategie nadnárodních firem 33
3.1 Nadnárodní firma 34
3.2 Vstup nadnárodních firem na zahraniční trhy 36
3.2.1 Stopfordův model internacionalizace 39
3.2.2 Uppsala model internacionalizace 39
3.2.3 Přístup Danielse a Radebaugha 40
3.3 Vztah centrála - pobočka 41
3.4 Strategie mezinárodní expanze 44
Případová studie: Rio Tinto 49
4 Globální produkty, lokální trhy 57
4.1 Efekt země původu 60
4.2 Mezinárodní životní cyklus výrobku 63
Případová studie: Liebherr 66
5 Mezinárodní management lidských zdrojů 77
5.1 Perlmutterova typologie 78
5.2 Expatrianti 80
5.2.1 Kompenzace expatriantům 84
5.2.2 Selhání expatriantů 85
5.2.3 Výběr expatriantů 86
5.2.4 Trénink expatriantů 87
5.2.5 Repatriace 88
Případová studie: Virtuální expatriant bez domova 90
6 Kultura a kulturní rozdíly 93
6.1 Měření kulturních rozdílů 95
6.2 Kulturní šok 99
Případová studie: Česká kultura v cizích očích 102
7 Přímé zahraniční investice 105
7.1 Investiční pobídky 109
7.2 Investiční pobídky v České republice 115
7.3 Rozhodování nadnárodních firem o přímých zahraničních investicích 120
7.4 Atraktivní lokality pro umisťování přímých zahraničních investic 122
Případová studie: Flextronics 127
8 Inovace, výzkum a vývoj 135
8.1 Klastry 139
8.2 Strategie modrého oceánu 140
Případová studie: GlaxoSmithKline 141
Literatura 153
Shrnutí 161
Rejstřík 163
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.42MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 30 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.42 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Mezinárodní management
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246 Kč 172 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 16942 n: 24766683r: 5789Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5789 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Black Friday - 30 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Mezinárodní management
O autorovi 7
Úvod 9
1 Prostředí mezinárodního managementu 11
Případová studie: Dow Chemical v Bhópálu 16
2 Mezinárodní obchod 19
2.1 Teorie mezinárodního obchodu 21
2.1.1 Teorie absolutní výhody 21
2.1.2 Teorie komparativní výhody 23
2.1.3 Teorie reciproční poptávky 24
2.1.4 Heckscher-Ohlinova teorie 25
2.1.5 Teorie New Trade 26
2.2 Bariéry mezinárodního obchodu 26
Případová studie: Novozélandské máslo v Evropské unii 30
3 Strategie nadnárodních firem 33
3.1 Nadnárodní firma 34
3.2 Vstup nadnárodních firem na zahraniční trhy 36
3.2.1 Stopfordův model internacionalizace 39
3.2.2 Uppsala model internacionalizace 39
3.2.3 Přístup Danielse a Radebaugha 40
3.3 Vztah centrála - pobočka 41
3.4 Strategie mezinárodní expanze 44
Případová studie: Rio Tinto 49
4 Globální produkty, lokální trhy 57
4.1 Efekt země původu 60
4.2 Mezinárodní životní cyklus výrobku 63
Případová studie: Liebherr 66
5 Mezinárodní management lidských zdrojů 77
5.1 Perlmutterova typologie 78
5.2 Expatrianti 80
5.2.1 Kompenzace expatriantům 84
5.2.2 Selhání expatriantů 85
5.2.3 Výběr expatriantů 86
5.2.4 Trénink expatriantů 87
5.2.5 Repatriace 88
Případová studie: Virtuální expatriant bez domova 90
6 Kultura a kulturní rozdíly 93
6.1 Měření kulturních rozdílů 95
6.2 Kulturní šok 99
Případová studie: Česká kultura v cizích očích 102
7 Přímé zahraniční investice 105
7.1 Investiční pobídky 109
7.2 Investiční pobídky v České republice 115
7.3 Rozhodování nadnárodních firem o přímých zahraničních investicích 120
7.4 Atraktivní lokality pro umisťování přímých zahraničních investic 122
Případová studie: Flextronics 127
8 Inovace, výzkum a vývoj 135
8.1 Klastry 139
8.2 Strategie modrého oceánu 140
Případová studie: GlaxoSmithKline 141
Literatura 153
Shrnutí 161
Rejstřík 163
O Autorovi
Štrach PavelPavel Štrach je vedoucím Institutu managementu a marketingu na Škoda Auto Vysoké škole a odborným asistentem Vysoké školy ekonomie a managementu. Je také stálým hostujícím profesorem mezinárodního managementu na IONA College, Hagan School of Business v New Yorku. Více než tři roky působil na University of Otago v Dunedinu na Novém Zélandu. K jeho hlavním výzkumným oblastem patří problematika strategií mezinárodně úspěšných firem. Výsledky práce dr. Štracha byly dosud publikovány ve více než dvaceti zemích čtyř kontinentů, mj. v odborných časopisech jako SAM Advanced Management Journal, Journal of Knowledge Management, Journal of Product and Brand Management či Qualitative Research in Organizations and Management. Pavel Štrach je také autorem úspěšné učebnice Principy managementu.