Tištěná kniha
Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93 MB | 3.93 MB | 9.72 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Mezinárodní marketing
Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčUšetříte 45 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 23. 04. 2025 3:54
i: 41306 n: 27130061r: 11346 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 216 KčUšetříte 38 Kč
Ihned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Machková HanaV současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou strategického výboru mezinárodní aliance vysokých škol CEMS a mezinárodního poradního sboru francouzské manažerské školy IAE Lyon. Je garantem bakalářských studijních oborů Mezinárodní obchod a International Business a navazujícího magisterského oboru International Business – Central European Business Realities. Přednáší jako hostující profesorka na univerzitách v Lyonu a Paříži. Má bohatou publikační činnost, je autorkou učebnic a odborných článků v ČR i v zahraničí.