0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

- 25 % z DMOC
Mezinárodní marketing
-25 %
Sleva končí za
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Ušetříte 75 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 20:38
i: 41306 n: 27130061r: 11346
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

  1. Úvod do mezinárodního marketingu
  2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
  3. Mezinárodní marketingový výzkum
  4. Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
  5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
  6. Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
  7. Mezinárodní značková strategie
  8. Mezinárodní výrobková politika
  9. Mezinárodní cenová politika
  10. Mezinárodní distribuční politika
  11. Mezinárodní marketingová komunikace
 
 
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93MB | 3.93MB | 9.72MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Mezinárodní marketing
-25 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93 MB | 3.93 MB | 9.72 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Ušetříte 75 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 20:38
i: 41306 n: 27130061r: 11346
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

  1. Úvod do mezinárodního marketingu
  2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
  3. Mezinárodní marketingový výzkum
  4. Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
  5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
  6. Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
  7. Mezinárodní značková strategie
  8. Mezinárodní výrobková politika
  9. Mezinárodní cenová politika
  10. Mezinárodní distribuční politika
  11. Mezinárodní marketingová komunikace
 
 
 

O Autorovi

Machková Hana
V současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou strategického výboru mezinárodní aliance vysokých škol CEMS a mezinárodního poradního sboru francouzské manažerské školy IAE Lyon. Je garantem bakalářských studijních oborů Mezinárodní obchod a International Business a navazujícího magisterského oboru International Business – Central European Business Realities. Přednáší jako hostující profesorka na univerzitách v Lyonu a Paříži. Má bohatou publikační činnost, je autorkou učebnic a odborných článků v ČR i v zahraničí.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
E-kniha 185  -25 %
E-kniha 293  -25 %
E-kniha 271  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.