Mezinárodní marketing
Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 17. 09. 2024 13:34
i: 41306 n: 27130061r: 11346Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 179 KčSkladem
i: 41536 n: 27130061_Dr: 11346 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
- Úvod do mezinárodního marketingu
- Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
- Mezinárodní marketingový výzkum
- Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
- Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
- Mezinárodní značková strategie
- Mezinárodní výrobková politika
- Mezinárodní cenová politika
- Mezinárodní distribuční politika
- Mezinárodní marketingová komunikace
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93MB | 3.93MB | 9.72MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93 MB | 3.93 MB | 9.72 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Mezinárodní marketing
Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 17. 09. 2024 13:34
i: 41306 n: 27130061r: 11346Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 179 KčSkladem
i: 41536 n: 27130061_Dr: 11346 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Mezinárodní marketing
- Úvod do mezinárodního marketingu
- Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
- Mezinárodní marketingový výzkum
- Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
- Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
- Mezinárodní značková strategie
- Mezinárodní výrobková politika
- Mezinárodní cenová politika
- Mezinárodní distribuční politika
- Mezinárodní marketingová komunikace
O Autorovi
Machková HanaV současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou strategického výboru mezinárodní aliance vysokých škol CEMS a mezinárodního poradního sboru francouzské manažerské školy IAE Lyon. Je garantem bakalářských studijních oborů Mezinárodní obchod a International Business a navazujícího magisterského oboru International Business – Central European Business Realities. Přednáší jako hostující profesorka na univerzitách v Lyonu a Paříži. Má bohatou publikační činnost, je autorkou učebnic a odborných článků v ČR i v zahraničí.