Moderní marketingová komunikace
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
356 Kč 320 KčIhned ke stažení
i: 18231 n: 24783512r: 6469Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6469 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn
í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Moderní marketingová komunikace
O autorkách 9
Předmluva 11
1. Východiska marketingové komunikace 15
1.1 Marketing a komunikace 16
1.2 Teoretická východiska marketingové komunikace 17
1.2.1 Teorie komunikace 18
1.2.2 Komunikační proces 21
1.2.3 Psychologie a marketingová komunikace 26
1.2.4 Přesvědčivá komunikace 28
1.3 Shrnutí 35
1.4 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 36
2. Cíle a strategie marketingové komunikace 39
2.1 Cíle marketingové komunikace 40
2.2 Komunikační mix 42
2.2.1 Optimalizace komunikačního mixu 45
2.3 Integrovaná marketingová komunikace 48
2.4 Výběr komunikační strategie 50
2.5 Rozpočet komunikační strategie a efektivnost 53
2.6 Sporné otázky komunikace 56
2.7 Shrnutí 58
2.8 Případová studie 59
2.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 61
3. Komunikační mix 63
3.1 Reklama 66
3.1.1 Druhy reklamy 68
3.1.2 Média, jejich výběr, plánování, organizace 71
3.1.3 Hodnocení efektivnosti reklamy 85
3.2 Podpora prodeje 88
3.3 Přímý marketing 94
3.4 Public relations 106
3.5 Osobní forma komunikace - osobní prodej 125
3.5.1 Prodejní aktivity 128
3.5.2 Prodejní proces a schopnosti obchodníka 129
3.6 Sponzoring 130
3.7 Veletrhy a výstavy 135
3.8 Shrnutí 145
3.9 Případové studie 147
3.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 149
4. Marketingová komunikace mezi organizacemi 155
4.1 Unikátnost průmyslového prostředí 157
4.1.1 Zvláštnosti trhu 158
4.1.2 Odlišnosti spojené s výrobkem, cenou a distribucí 162
4.1.3 Specifika kupujícího 162
4.2 Reklama na průmyslovém trhu 166
4.2.1 Reklamní média 167
4.2.2 Sdělení 169
4.3 Nástroje podpory prodeje 173
4.4 Přímý marketing 176
4.5 Public relations a firemní image 178
4.6 Obchodníci 182
4.7 Rozpočet 184
4.8 Shrnutí 185
4.9 Případová studie 187
4.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 189
5. Mezinárodní marketingová komunikace 193
5.1 Mezinárodní marketingový komunikační proces 194
5.2 Volba mezinárodní marketingové komunikační strategie 198
5.3 Přímý vstup na zahraniční trh 201
5.4 Delegace bez investic 206
5.5 Obchodní mezičlánky 207
5.6 Mezinárodní veletrh a výstava 209
5.7 Shrnutí 212
5.8 Případová studie 213
5.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 213
6. Marketingová komunikace na internetu 215
6.1 Internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci 216
6.2 Prezentace firmy na internetu 219
6.3 Komunikační mix na internetu 224
6.3.1 Reklama na internetu 225
6.3.2 Public relations na internetu 235
6.3.3 Podpora prodeje na internetu 239
6.3.4 Přímý marketing na internetu 240
6.4 Nové formy komunikace v prostředí Web 2.0 241
6.5 Shrnutí 248
6.6 Případová studie 249
6.7 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 250
7. Trendy v marketingové komunikaci 21. století 253
7.1 Product placement 255
7.2 Guerillová komunikace 258
7.3 Mobilní marketing 260
7.4 Virální marketing 265
7.5 Word-of-Mouth, buzz marketing 267
7.6 Shrnutí 272
7.7 Případové studie 273
7.8 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 275
8. Závěry pro marketingovou komunikaci 21. století 277
9.Studie mezinárodní marketingové komunikační politiky firmy McDonald´s 281
Literatura 289
Seznam obrázků 296
Seznam tabulek 297
Summary 298
Rejstřík 299
Obrazová příloha 304
O Autorovi
Přikrylová JanaPůsobí v Institutu managementu a marketingu Škoda Auto Vysoká škola, kam přešla po dlouholetém působení na Vysoké škole ekonomické, Fakultě mezinárodních vztahů. Po celou kariéru se věnuje mezinárodnímu obchodu a marketingu jak teoreticky, tak prakticky. Praxi získala v organizacích zahraničního obchodu doma i v zahraničí a dosud působí jako konzultantka pro top management v oblasti mezinárodních firemních aktivit. V současné době se podílí na výzkumných aktivitách Škoda Auto Vysoké školy se zaměřením na vývoj mezinárodního trhu automobilů, mezinárodních komunikačních praktik automobilových značek a trendů zejména v oblasti nízkonákladových a alternativních druhů automobilů. Je autorkou učebních textů, monografií, spoluautorkou dvou zahraničních publikací a řady článků.
Jahodová HanaVystudovala VŠE v Praze, fakultu obchodní se specializací na zahraniční obchod. Na téže škole získala hodnost kandidáta ekonomických věd. Pracovala v různých manažerských a marketingových pozicích českých i nadnárodních firem. Od roku 2003 se věnuje přednáškové a pedagogické činnosti, nejprve na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a od roku 2005 na Škoda Auto Vysoké škole v Mladé Boleslavi. Je členkou Institutu managementu a marketingu ŠAVŠ, přednáší marketingovou komunikaci a marketing, a to jak v českém, tak i německém jazyce. Předmětem jejího odborného zájmu je též marketingový výzkum a mezinárodní marketing. Ve vědecké-výzkumné činnosti se zaměřuje na marketing automobilového průmyslu. Řadu let spolupracuje s firmami a institucemi v oblasti přednáškových a konzultačních aktivit. Publikuje v českých i zahraničních časopisech a odborných monografických sbornících, je spoluautorkou vysokoškolských skript.