0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6384
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ušetříte 51 
Ihned ke stažení
i: 18042 n: 24772998r: 6384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Zásilkovna za 20 Kč končí za:

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.79MB | 4.79MB | 5.95MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.79 MB | 4.79 MB | 5.95 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6384
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ušetříte 51 
Ihned ke stažení
i: 18042 n: 24772998r: 6384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Zásilkovna za 20 Kč končí za:

O Autorovi

Kozel Roman
Působí na katedře marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Zaměřuje se na problematiku marketingového výzkumu, e-marketingu a marketingu školy. Spolupodílel se na řešení několika grantových projektů s tematikou poradenství na vysokých školách, uplatnění absolventů vysokých škol na trhu... Zobrazit více informací o autorovi
Mynářová Lenka
Je absolventkou Filozofické fakulty UK Praha. Oblasti marketingových analýz se věnuje od roku 1991. V současnosti vede projekty v oblasti marketingu, brand managementu a strategie firem ve střední a v ýchodní Evropě. Specializuje se na oblast CRM, brand management a marketing vědy a výzkumu. Je majitelkou... Zobrazit více informací o autorovi
Svobodová Hana
Patřila k zakládajícím členům katedry marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava v roce 1991, kde poté působila až do roku 2011,kdy po dlouhé těžké nemoci zemřela. Zaměřovala se především na problematiku marketingu, informačního zabezpečení marketingu a implementaci marketingu do českých podniků.... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 509 
E-kniha 433 
Tištěná 399 
E-kniha 339 
Tištěná 467 
E-kniha 397 
E-kniha 252 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.