0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní retail marketing

- 25 % z DMOC
Moderní retail marketing
-25 %
Sleva končí za 15:08:10
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280  210  -25 %
Ušetříte 70 
Ihned ke stažení
i: 42127 n: 27145621r: 11302
Tištěná kniha
 
Titul doprodán
r: 11302
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Moderní retail marketing

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
CÍLE A METODIKA
 
1. RETAIL V ČESKÉ REPUBLICE
1.1 Retail
1.2 Retailer
1.3 Retailové společnosti
     1.3.1 Specializované a úzce specializované prodejny, obchodní domy
     1.3.2 Diskontně orientované prodejny
     1.3.3 Obchodní (nákupní) centra
     1.3.4 Stupně vybavenosti
1.4 Význam retailu
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.18MB | 6.18MB | 14.86MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Moderní retail marketing
-25 %
Sleva končí za 15:08:10

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.18 MB | 6.18 MB | 14.86 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Moderní retail marketing

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280  210  -25 %
Ušetříte 70 
Ihned ke stažení
i: 42127 n: 27145621r: 11302
Tištěná kniha
 
Titul doprodán
r: 11302
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Moderní retail marketing

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
CÍLE A METODIKA
 
1. RETAIL V ČESKÉ REPUBLICE
1.1 Retail
1.2 Retailer
1.3 Retailové společnosti
     1.3.1 Specializované a úzce specializované prodejny, obchodní domy
     1.3.2 Diskontně orientované prodejny
     1.3.3 Obchodní (nákupní) centra
     1.3.4 Stupně vybavenosti
1.4 Význam retailu
Celý obsah

O Autorovi

Jaderná Eva
Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Vystudovala magisterský obor Obchodní podnikání na Zemědělské fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a následně doktorský program Ekonomika a řízení podniku na Ekonomické fakultě téže univerzity. Během doktorského studia absolvovala stáž na Univerzitě v St. Gallenu... Zobrazit více informací o autorovi
Volfová Hana
Ing. Hana Volfová, Ph.D.
Magisterský i doktorský studijní program zaměřený na ekonomiku a řízení podniku absolvovala na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Během studia reprezentovala Potravinářskou komoru České republiky na mezinárodní soutěži EcoTrophelia v Paříži, zaměřené... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 718  -25 %
E-kniha 1 460  -25 %
Tištěná 749  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.