Nadané děti a jejich rozvoj
229 Kč 172 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 21450 n: 24796406r: 8061Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269 Kč 202 Kč -25 %Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 19.1.2021 6:28
i: 21449 n: 24750897r: 8061Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
269 Kč 135 Kč -50 %Skladem
i: 38602 n: 24750897_Dr: 8061
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nadání je obvykle považováno za stabilní rys osobnosti, který je možno objektivně zjišťovat a jehož úroveň předurčuje budoucí profesní a studijní výsledky. Tento koncept nadání se v posledních letech stal důležitou součástí českého vzdělávacího prostředí: jsou jím ovlivňovány politiky škol a dalších vzdělávacích institucí, podílí se na výchovných a vzdělávacích postupech uplatňovaných rodiči a vyučujícími a také utváří to, jak o sobě uvažují sami žáci a studenti. Kniha analyzuje limity tohoto pohledu na nadání a představuje širší rámec založený na současných výzkumech optimálních podmínek rozvoje lidského potenciálu. Nadání je zde představeno jako jev, který je vytvářen či narušován ve vztahu dítěte s druhými lidmi. Přinejmenším stejně důležitou roli jako individuální potenciál tak hraje to, jak je tento potenciál vnímán okolím dětí i dětmi samotnými a jak je na tomto základě rozvíjen. Výsledky psychologických studií jsou v knize dokumentovány příběhy mimořádně nada
ných dětí a studentů, což předkládaným závěrům dodává na čtivosti a srozumitelnosti.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Úvod
1. Nadání a nadané děti jako konstrukt
2. Nadání jako systém
2.1 Co víme o podstatě nadání: od schopností k akčním repertoárům
2.2 Stávání se nadaným: příprava jako rozvoj potenciálu
2.3 Motivace a rozvoj lidského potenciálu
2.4 Sociální faktory ohrožující úspěšný rozvoj nadání
3. Psychologické konstrukce lidského potenciálu
3.1 Nadání jako „nature“: konstrukce nadání jako vrozeného osobnostního rysu
3.2 Nadání jako „nurture“: příprava a motivace jako hlavní determinanty nadání
3.3 Tři psychologické konstrukce lidského potenciálu
4. Příběhy nadání: nadání jako zkušenost
4.1 Problematické rodičovské konstrukce nadání
4.2 Nadané děti v dospělosti a jejich motivace
4.3 Co chtějí motivované děti od svého vzdělávání?
Závěr
Literatura
Summary
Rejstřík
Tištěná kniha
Datum vydání: 16. 01. 2015
Katalogové číslo: 27035
ISBN: 978-80-247-5089-7
Formát / stran: 137×207, 176 stran
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.86MB | 7.2MB | 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Tištěná kniha
Datum vydání: 16. 01. 2015
Katalogové číslo: 27035
ISBN: 978-80-247-5089-7
Formát / stran: 137×207, 176 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.86 MB | 7.2 MB | 1.3 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nadané děti a jejich rozvoj
229 Kč 172 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 21450 n: 24796406r: 8061Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269 Kč 202 Kč -25 %Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 19.1.2021 6:28
i: 21449 n: 24750897r: 8061Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
269 Kč 135 Kč -50 %Skladem
i: 38602 n: 24750897_Dr: 8061
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nadání je obvykle považováno za stabilní rys osobnosti, který je možno objektivně zjišťovat a jehož úroveň předurčuje budoucí profesní a studijní výsledky. Tento koncept nadání se v posledních letech stal důležitou součástí českého vzdělávacího prostředí: jsou jím ovlivňovány politiky škol a dalších vzdělávacích institucí, podílí se na výchovných a vzdělávacích postupech uplatňovaných rodiči a vyučujícími a také utváří to, jak o sobě uvažují sami žáci a studenti. Kniha analyzuje limity tohoto pohledu na nadání a představuje širší rámec založený na současných výzkumech optimálních podmínek rozvoje lidského potenciálu. Nadání je zde představeno jako jev, který je vytvářen či narušován ve vztahu dítěte s druhými lidmi. Přinejmenším stejně důležitou roli jako individuální potenciál tak hraje to, jak je tento potenciál vnímán okolím dětí i dětmi samotnými a jak je na tomto základě rozvíjen. Výsledky psychologických studií jsou v knize dokumentovány příběhy mimořádně nada
ných dětí a studentů, což předkládaným závěrům dodává na čtivosti a srozumitelnosti.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Nadané děti a jejich rozvoj
Úvod
1. Nadání a nadané děti jako konstrukt
2. Nadání jako systém
2.1 Co víme o podstatě nadání: od schopností k akčním repertoárům
2.2 Stávání se nadaným: příprava jako rozvoj potenciálu
2.3 Motivace a rozvoj lidského potenciálu
2.4 Sociální faktory ohrožující úspěšný rozvoj nadání
3. Psychologické konstrukce lidského potenciálu
3.1 Nadání jako „nature“: konstrukce nadání jako vrozeného osobnostního rysu
3.2 Nadání jako „nurture“: příprava a motivace jako hlavní determinanty nadání
3.3 Tři psychologické konstrukce lidského potenciálu
4. Příběhy nadání: nadání jako zkušenost
4.1 Problematické rodičovské konstrukce nadání
4.2 Nadané děti v dospělosti a jejich motivace
4.3 Co chtějí motivované děti od svého vzdělávání?
Závěr
Literatura
Summary
Rejstřík