0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 22.9.2017 23:31
i: 26276 n: 27104192r: 9598
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339
Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 06. 2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92MB | 3.47MB | 26.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 06. 2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92MB | 3.47MB | 26.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
 
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 22.9.2017 23:31
i: 26276 n: 27104192r: 9598
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339
Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 425
E-kniha 361
Tištěná 469
E-kniha 399
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 298
E-kniha 253

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace