0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Obchodní a manažerská prezentace + DVD

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 6186
Ve velmi praktické a názorné plnobarevné publikaci doprovázené fotografiemi a DVD s testy a videi získáte užitečný návod, jak připravit a uskutečnit úspěšnou prezentaci vlastní osoby, návrhu, projektu, produktu apod. Kniha je návodným a dobře zapamatovatelným "manuálem" prezentace, který vás uchrání chyb, jichž se lidé při prezentaci často dopouštějí, a povede vás krok za krokem v přípravě a realizaci efektivní prezentace, která zaujme a získá auditorium pro prezentovanou "věc". Na přiloženém DVD uvidíte, jak vypadají dobře a špatně vedené prezentace, jak pracovat s řečí těla, jakých chyb se vyvarovat, a ověříte si své předpoklady a dovednosti na testech. V knize se dozvíte se, jak se osobnostně "nastavit" na dané auditorium, jak připravit stručný, srozumitelný a zapamatovatelný obsah prezentace a jak ho působivě podat, jak udělat prezentaci interaktivní, jak zvládat obtížné situace, jak strukturovat jednotlivé části prezentace či jak vhodně využívat audiovizuální t
echniku. Takto praktickou a návodnou publikaci na dané téma na trhu nenajdete. Je určena zejména obchodníkům, manažerům, specialistům z různých oborů, lektorům a vůbec všem, kteří prezentují, lektorují či přednášejí.

Z obsahu knihy Obchodní a manažerská prezentace + DVD

O autorech 10
Úvod: Manuál k použití publikace 13
Proč číst? 15
Jak používat? (Manuál publikace) 16
1 Záleží na prezentaci? 19
1.1 Co je smyslem prezentace a proč je důležitá? 21
1.2 Faktory, které rozhodují o úspěšnosti prezentace 24
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 1 27
2 Jak se "nastavitt" na očekávané auditorium? 29
2.1 Kdo jsem já a kdo jsou lidé přede mnou? 31
2.2 Jak získat a udržet pozornost a autoritu? 41
2.3 Image a etiketa prezentujícího 46
2.4 Jak se nenechat "převálcovatt" trémou? 52
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 2 57
3 Jak připravit zapamatovatelnou prezentaci? 59
3.1 Definujte cíl prezentace. Co je cíl a co prostředek? 61
3.2 Využití metody myšlenkové mapy 63
3.3 Ishikawa diagram. Co to je a jak jej využít? 67
3.4 Neprezentujte "charakteristikyy", ale "užitkyy" 70
3.5 Co dát do úvodu, hlavní části a závěru? 73
3.6 Jak připravit scénář prezentace? 80
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 3 85
4 Jak působivě podat (("prodatt") prezentaci? 87
4.1 Jak působí řeč těla prezentujícího? 88
4.2 Jak předstoupit před auditorium? 92
4.3 Mimika a oční kontakt. Kam a jak se dívat? 95
4.4 Co s rukama? Jak využít gesta k zesílení myšlenky? 98
4.5 Postoj a pohyb prezentujícího z hlediska auditoria 104
4.6 Prezentace vsedě 106
4.7 Jak využít svůj hlas? Rétorika pro prezentující 109
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 4 113
5 Monologická nebo interaktivní prezentace? 115
5.1 Jak vtáhnout posluchače "do hryy"? 117
5.2 Základem je schopnost ptát se. Jak se ptát? 122
5.3 Aktivní naslouchání. Je naslouchání "uměníí"? 128
5.4 Řízené diskuse a "brainstormingg"//"brainwritingg" 132
5.5 Herní a soutěžní prvky v prezentaci 136
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 5 139
6 Obtížné situace a jejich zvládání 141
6.1 Obtíže plynoucí z "prostoru a časuu" 144
6.2 Jak se zachovat v případě vlastního pochybení? 148
6.3 Jak reagovat na vyrušování? 151
6.4 Co s pasivitou? Jak "rozhýbatt" auditorium bez zájmu? 154
6.5 Zvládání obtížných otázek 157
6.6 Jak reagovat na nesouhlas, námitky? 159
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 6 168
7 Je AV technika "pastt" nebo podpora? 169
7.1 Jakou audiovizuální techniku máme k dispozici? 171
7.2 Jak připravit snímky pro projekci? 174
7.3 Materiály pro účastníky 185
7.4 Jak pracovat s flipchartem? 188
7.5 Interaktivní tabule a hlasovací zařízení 193
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 7 197
Závěr: Prezentační desatero 199
Jak docílit toho, abychom se na prezentaci těšili? 201
Doporučená literatura 205

Titul Obchodní a manažerská prezentace + DVD byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Obchodní a manažerská prezentace + DVD

Ve velmi praktické a názorné plnobarevné publikaci doprovázené fotografiemi a DVD s testy a videi získáte užitečný návod, jak připravit a uskutečnit úspěšnou prezentaci vlastní osoby, návrhu, projektu, produktu apod. Kniha je návodným a dobře zapamatovatelným "manuálem" prezentace, který vás uchrání chyb, jichž se lidé při prezentaci často dopouštějí, a povede vás krok za krokem v přípravě a realizaci efektivní prezentace, která zaujme a získá auditorium pro prezentovanou "věc". Na přiloženém DVD uvidíte, jak vypadají dobře a špatně vedené prezentace, jak pracovat s řečí těla, jakých chyb se vyvarovat, a ověříte si své předpoklady a dovednosti na testech. V knize se dozvíte se, jak se osobnostně "nastavit" na dané auditorium, jak připravit stručný, srozumitelný a zapamatovatelný obsah prezentace a jak ho působivě podat, jak udělat prezentaci interaktivní, jak zvládat obtížné situace, jak strukturovat jednotlivé části prezentace či jak vhodně využívat audiovizuální t
echniku. Takto praktickou a návodnou publikaci na dané téma na trhu nenajdete. Je určena zejména obchodníkům, manažerům, specialistům z různých oborů, lektorům a vůbec všem, kteří prezentují, lektorují či přednášejí.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 6186

Z obsahu knihy Obchodní a manažerská prezentace + DVD

O autorech 10
Úvod: Manuál k použití publikace 13
Proč číst? 15
Jak používat? (Manuál publikace) 16
1 Záleží na prezentaci? 19
1.1 Co je smyslem prezentace a proč je důležitá? 21
1.2 Faktory, které rozhodují o úspěšnosti prezentace 24
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 1 27
2 Jak se "nastavitt" na očekávané auditorium? 29
2.1 Kdo jsem já a kdo jsou lidé přede mnou? 31
2.2 Jak získat a udržet pozornost a autoritu? 41
2.3 Image a etiketa prezentujícího 46
2.4 Jak se nenechat "převálcovatt" trémou? 52
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 2 57
3 Jak připravit zapamatovatelnou prezentaci? 59
3.1 Definujte cíl prezentace. Co je cíl a co prostředek? 61
3.2 Využití metody myšlenkové mapy 63
3.3 Ishikawa diagram. Co to je a jak jej využít? 67
3.4 Neprezentujte "charakteristikyy", ale "užitkyy" 70
3.5 Co dát do úvodu, hlavní části a závěru? 73
3.6 Jak připravit scénář prezentace? 80
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 3 85
4 Jak působivě podat (("prodatt") prezentaci? 87
4.1 Jak působí řeč těla prezentujícího? 88
4.2 Jak předstoupit před auditorium? 92
4.3 Mimika a oční kontakt. Kam a jak se dívat? 95
4.4 Co s rukama? Jak využít gesta k zesílení myšlenky? 98
4.5 Postoj a pohyb prezentujícího z hlediska auditoria 104
4.6 Prezentace vsedě 106
4.7 Jak využít svůj hlas? Rétorika pro prezentující 109
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 4 113
5 Monologická nebo interaktivní prezentace? 115
5.1 Jak vtáhnout posluchače "do hryy"? 117
5.2 Základem je schopnost ptát se. Jak se ptát? 122
5.3 Aktivní naslouchání. Je naslouchání "uměníí"? 128
5.4 Řízené diskuse a "brainstormingg"//"brainwritingg" 132
5.5 Herní a soutěžní prvky v prezentaci 136
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 5 139
6 Obtížné situace a jejich zvládání 141
6.1 Obtíže plynoucí z "prostoru a časuu" 144
6.2 Jak se zachovat v případě vlastního pochybení? 148
6.3 Jak reagovat na vyrušování? 151
6.4 Co s pasivitou? Jak "rozhýbatt" auditorium bez zájmu? 154
6.5 Zvládání obtížných otázek 157
6.6 Jak reagovat na nesouhlas, námitky? 159
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 6 168
7 Je AV technika "pastt" nebo podpora? 169
7.1 Jakou audiovizuální techniku máme k dispozici? 171
7.2 Jak připravit snímky pro projekci? 174
7.3 Materiály pro účastníky 185
7.4 Jak pracovat s flipchartem? 188
7.5 Interaktivní tabule a hlasovací zařízení 193
Rekapitulace hlavních bodů kapitoly 7 197
Závěr: Prezentační desatero 199
Jak docílit toho, abychom se na prezentaci těšili? 201
Doporučená literatura 205

O Autorovi

Kabátek Aleš

Aleš Kabátek, PhDr., CSc. – sociolog s bohatými praktickými zkušenostmi z podnikání a řízení týmů v oblasti poradenství, vzdělávání a výzkumu. Po absolvování Filozofické fakulty UK v Praze zahájil svoji profesní dráhu jako asistent na Fakultě řízení VŠE. V 80. letech pracoval v Sociologickém ústavu v Praze. V letech 1991–1994 byl členem katedry sociologie na FF UK v Praze, kde mimo jiné vytvořil specializační program studia „Sociálního managementu“ pro lidi z praxe. V letech 1994–2002 působil v pozici ředitele vzdělávací a poradenské společnosti MASS Training and Media pro ČR a SR. Od roku 2003 je Managing Partner společnosti SMARTER. Publikuje v odborných i populárních časopisech, externě přednáší na Univerzitě Karlově a působí především jako lektor a kouč manažerů a specialistů renomovaných národních a nadnárodních firem.

Lošťáková Olga

Olga je trenérem a koučem v oblasti měkkých dovedností. Je věčným studentem s otevřenou myslí, neustále hledá inspirace, které může dále předávat svým klientům.  Její školení jsou založená na nácviku pomocí rolových her a kamery, využívá koučovací přístup. Výsledkem je hlubší sebepoznání účastníka a rychlejší osvojení nových dovedností.
Rozvoji měkkých dovedností se věnuje od roku 2007, v rámci vzdělávacích programů spolupracovala s více než 4000 účastníky z různých oblastí (IT, výroba, FMCG, obchodní řetězce, finanční sféra). Úspěchem je pro Olgu spokojený klient, který si v rámci spolupráce plní své sny a cíle a vidí reálný přínos školení pro svoji praxi. V práci s klienty využívá zkušenosti získané v rámci manažerského a konzultantského působení v oblasti HR a vzdělávání.
Je spoluautorkou knihy „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010). V roce 2015 získala LIGS AWARDS: Ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2014 v kategorii „Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky (trenér, školitel, lektor, tutor, kouč apod.)

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 365
Tištěná 169
E-kniha 144
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 169
E-kniha 144
Tištěná 399

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace