0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 20.10.2017 11:53
i: 26671 n: 27104079r: 9576
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
 
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň.

Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
 
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
 
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 10. 2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Od nápadu k podnikatelskému plánu

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 10. 2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
 
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň.

Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
 
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
 
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 20.10.2017 11:53
i: 26671 n: 27104079r: 9576

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace