0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti

- 25 % z DMOC
Od nápadu k podnikatelskému plánu
-25 %
Sleva končí za
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ihned ke stažení
i: 27002 n: 27199853r: 9576
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 28. 05. 2023 8:43
i: 26671 n: 27104079r: 9576
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
 
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
 
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
 
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.

SLEVA 25 % NA VŠE

Soubory ke stažení

Omluva-za-chybne-obrazky.pdf (194 kB)

Tištěná kniha

Datum vydání: 25.10.2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.78MB | 11.74MB | 11.45MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Od nápadu k podnikatelskému plánu
-25 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 25.10.2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.78 MB | 11.74 MB | 11.45 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ihned ke stažení
i: 27002 n: 27199853r: 9576
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 28. 05. 2023 8:43
i: 26671 n: 27104079r: 9576
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
 
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
 
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
 
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.
SLEVA 25 % NA VŠE

Soubory ke stažení

O Autorovi

Svobodová Ivana
Ing. Ivana Svobodová, Ph.D. je absolventkou Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, kde působí jako odborná asistentka v sekci malých a středních podniků na katedře managementu. Aktivně se podílí na metodickém rozvoji výuky předmětů vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Je garantem předmětu Strategie a podnikatelský plán v MSP. Odborně se zaměřuje na problematiku podnikání malých a středních podniků, podnikatelský plán a strategie. 
Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, skript a autorkou odborných statí.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 319  -25 %
E-kniha 271  -25 %
Tištěná 149  -25 %
E-kniha 127  -25 %
Tištěná 337  -25 %
E-kniha 287  -25 %
Tištěná 374  -25 %
E-kniha 318  -25 %
Tištěná 149  -25 %
E-kniha 127  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.