Od nápadu k podnikatelskému plánu
Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
314 Kč 283 KčIhned ke stažení
i: 27002 n: 27199853r: 9576Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
369 Kč 314 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 11. 2024 13:57
i: 26671 n: 27104079r: 9576 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 25.10.2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Edice:
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 11.74MB | 11.74MB | 11.45MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 25.10.2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 11.74 MB | 11.74 MB | 11.45 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Od nápadu k podnikatelskému plánu
Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
314 Kč 283 KčIhned ke stažení
i: 27002 n: 27199853r: 9576Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
369 Kč 314 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 11. 2024 13:57
i: 26671 n: 27104079r: 9576 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
O Autorovi
Svobodová IvanaIng. Ivana Svobodová, Ph.D. je absolventkou Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, kde působí jako odborná asistentka v sekci malých a středních podniků na katedře managementu. Aktivně se podílí na metodickém rozvoji výuky předmětů vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Je garantem předmětu Strategie a podnikatelský plán v MSP. Odborně se zaměřuje na problematiku podnikání malých a středních podniků, podnikatelský plán a strategie.
Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, skript a autorkou odborných statí.