Od nápadu k úspěchu
Jak nadchnout lidi pro své myšlenky
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 229 Kč -25 %Ušetříte 76 Kč
Ihned ke stažení
i: 43918 n: 27166985r: 12957Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 269 Kč -25 %Ušetříte 90 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 4:42
i: 43722 n: 27135585r: 12957 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale ostatní si ho pořád ještě nějak nevšimli, pak je tato kniha přesně pro vás!
Je to kniha pro lidi, kteří chtějí, stejně jako vy, aby jejich myšlenka ovlivnila svět. Je to kniha pro ty, kterým stejně jako vám nechybí motivace a ochota pracovat, ale nedaří se jim vyjádřit, jak neodolatelný jejich nápad je…
Jak na to, aby se z vašeho nápadu stal neodolatelný nápad, se dozvíte v této knize!
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
O Autorovi
Webster TamsenTamsen Websterová strávila uplynulých dvacet let tím, že pomáhala odborníkům proměňovat své myšlenky v činy. Zabývá se marketingovou strategií, vyprávěním příběhů a překlady „z angličtiny do angličtiny“. Pomáhá hledat a vytvářet příběhy, které pak partneři, investoři, klienti a zákazníci budou vyprávět sami sobě.
Tamsen sbírala zkušenosti při práci pro velké společnosti a organizace, například Johnson&Johnson, Harvard Medical School nebo Intel, ale i pro start-upy, které reprezentují novou vlnu inovací v oborech věd o životě, biologie, klimatické technologie, finanční technologie a farmacie. Přes sedm let je výkonnou producentkou a myšlenkovým stratégem jedné z nejstarších lokálních konferencí TED – TEDxCambridge.
Tamsen byla váhavou maratónskou běžkyní… dvakrát. Je šampionkou ve standardních tancích (ve své hlavě) a všechno, co ví o poselstvích, lidech a změně, se naučila jako ředitelka společnosti Weight Watchers. Tohle je čistá pravda