Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 359 KčUšetříte 40 Kč
Ihned ke stažení
i: 43067 n: 27149285r: 11908Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469 Kč 399 KčUšetříte 70 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 04. 12. 2024 7:04
i: 42944 n: 27116805r: 11908 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace.
Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4.
Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Seznam zkratek
Úvod
1 Internet
1.1 Vývoj počtu uživatelů internetu
1.2 Marketing
1.3 Online marketing
1.3.1 Výhody online marketingu
1.3.2 Nevýhody online marketingu
2 Marketingová strategie
2.1 Sběr informací
2.2 Analýza dat
2.3 Stanovení cílů
2.4 Segmentace
2.5 Marketingové strategie
2.5.1 Soutěživé strategie
2.5.2 Strategie budování hodnoty značky
2.5.3 Strategie budování loajality zákazníků
2.5.4 Strategie zaměřená na prodej pomocí modelu AIDA
2.5.5 Strategie zaměřená na prodej pomocí modelu Foot-Cone-Belding
2.5.6 Strategie zaměřená na prodej pomocí modelu See Think Do Care
2.6 Implementace strategie, kontrola a zpětná vazba
3 Webové stránky
3.1 Fáze vývoje webových stránek
3.2 Zvyšování důvěryhodnosti webových stránek
3.3 Základní chyby při tvorbě webových stránek
3.4 Uživatelské rozhraní a uživatelská zkušenost
3.5 Copywriting
3.5.1 Příklady dobrého vytváření obsahu
3.5.2 Příklady špatného vytváření obsahu
3.6 SEM
3.7 SEO
3.7.1 Provedení SEO
3.7.2 Zdroje dat použitelných pro SEO
4 Nástroje online marketingové komunikace
4.1 Online podpora prodeje
4.1.1 Cross-selling
4.1.2 Up-selling
4.1.3 Affiliate marketing
4.1.4 Advergaming
4.2 Online public relations
4.2.1 Tiskové zprávy
4.2.2 Online tiskové konference
4.2.3 Virtuální časopisy
4.2.4 Diskuzní fóra a Q&A portály
4.2.5 Podcasting a vodcasting
4.2.6 Články na webu nebo blogu
4.3 Online přímý marketing
4.3.1 E-mail marketing
4.3.2 Online chat
5 Online vyhledávače a jejich typy reklam
5.1 Seznam
5.2 Google
5.3 Typy reklamních formátů
5.3.1 Textová reklama ve vyhledávání
5.3.2 Shopping kampaně
5.3.3 Google mapy
5.3.4 Google nákupy
5.3.5 Ostatní vizuální formáty placených reklam
6 Online reklama
6.1 PPC reklamní systémy
6.1.1 Google Ads
6.1.2 Sklik
6.2 Obecné zásady nastavení PPC reklam
6.2.1 Struktura PPC účtu
6.2.2 Cena za proklik
6.2.3 Skóre kvality
6.2.4 Metriky
6.3 Textové reklamy ve vyhledávači
6.4 Dynamické reklamy ve vyhledávači
6.5 Shopping kampaně
6.6 Reklama v obsahové síti
6.7 Remarketing
7 E-shop
7.1 Zákazníci e-shopů a jejich nákupní zvyklosti
7.2 Co promyslet před založením internetového obchodu
7.3 Technické řešení e-shopu
7.4 Copywriting e-shopu
7.5 Prvky, které by měl e-shop obsahovat
7.6 Největší chyby e-shopů
8 Srovnávače cen
8.1 Heureka
8.1.1 Nabídka nástrojů pro e-shopy i výrobce
9 Webová analytika
9.1 Google analytics
9.1.1 Pozitiva a nedostatky Google analytics verze 3 a 4
9.1.2 Postup založení Google analytics
9.1.3 Základní nastavení účtu
9.2 Práce s Google analytics
9.2.1 Levý vyjíždějící panel v GA4
9.3 Nejdůležitější metriky
9.3.1 Nejdůležitější metriky v GA3
9.3.2 Nejdůležitější metriky v GA4
9.4 Tagování reklamních kampaní
9.5 Postup analýzy pomocí Google Analytics
10 Marketing na sociálních médiích
10.1 Dělení sociálních médií
10.2 Sociální sítě
10.3 Marketingová komunikace na sociálních sítích
10.3.1 Výhody marketingové komunikace na sociálních sítích
10.3.2 Nevýhody marketingové komunikace na sociálních sítích
10.4 Marketingové strategie na sociálních sítích
10.4.1 Strategie pomocí vlastních profilů
10.4.2 Strategie pomocí dalších subjektů
10.5 Komunikační mix na sociálních sítích
10.5.1 Klasické nástroje komunikačního mixu
10.5.2 Virální marketing
10.5.3 Guerilla marketing
10.5.4 Word of Mouth marketing
11 Facebook
11.1 Počet uživatelů
11.2 Typy uživatelů
11.3 Postup zavedení marketingové komunikace na Facebooku
11.3.1 Stanovení cílů marketingové komunikace
11.3.2 Analýza požadavků zákazníků a průzkum optimálních postupů
11.3.3 Vytvoření firemní stránky
11.3.4 Stanovení zásad pro vydávání obsahu
11.3.5 Vybrání vhodných formátů příspěvků
11.3.6 Tvorba kvalitního a aktuálního obsahu
11.3.7 Další metody získávání nových fanoušků a vylepšování stránky
11.4 Možnosti šíření příspěvků
11.4.1 Organický dosah
11.4.2 Placená reklama
11.5 Metriky
11.6 Loajalita na Facebooku
12 Instagram
12.1 Engagement rate
12.2 Typy profilů
12.2.1 Firemní profil
12.3 Typy příspěvků
12.3.1 Instagram video
12.3.2 Reels
12.3.3 Stories
12.4 Instagram Shopping
12.5 Placená reklama
12.6 Metriky
13 YouTube
13.1 Firemní kanál
13.2 Postup vytvoření placených reklam
14 TikTok
14.1 TikTok algoritmus
14.2 Marketingová komunikace na TikToku
14.2.1 Postup vytváření marketingové komunikační strategie
14.2.2 Placená reklama na TikToku
15 Influenceři
15.1 Influencer marketing
15.1.1 Youtubeři
15.1.2 Tiktokeři
15.1.3 Instagrameři
Seznam literatury
O autorce
Recenze
Autorka se nepouští do technických detailů, vychází ze základních marketingových strategií a v jednotlivých kapitolách se věnuje tomu, jak je posílit nebo naplnit online marketingovou komunikací, online reklamou, jak využít webovou analytiku a jak zaujmout cílovou skupinu. Velkou předností knihy je její záběr, který sahá od webových stránek a jejich optimalizace pro vyhledávače, přes webovou analytiku, k sociálním sítím a influencerům, a to na necelých třech stech stranách, odborně a přesto srozumitelně. Knihu Online marketing využijí manažeři menších a středních firem, kteří si na marketing nenajímají velké renomované reklamní a komunikační agentury, ale i manažeři v kultuře, kteří mají na starost marketingovou komunikaci své organizace jako jsou muzea, galerie, knihovny, pořadatelé koncertů a divadelních představení, nakladatelství, pořadatelé vzdělávacích kurzů apod.
Celá recenze na kultura21.cz
O Autorovi
Burešová JitkaIng. Jitka Burešová, Ph.D. je odbornou asistentkou na katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. V roce 2019 obhájila disertační práci s názvem Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku. Od té doby se aktivně věnuje publikační činnosti na tato dvě témata a garantuje v navazujícím studiu předměty Online marketing a sociální sítě a Marketing značky. Mimo to se odborně věnuje také problematice marketingového výzkumu. V roce 2020 získala jako řešitelka projekt Grantové agentury České republiky s názvem Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace. V rámci projektu vytváří pracovní listy pro žáky základních škol, jejichž cílem je zvýšit povědomí dětí o online marketingu. Mimo tento grant je zapojena do dalších vědecko-výzkumných aktivit na katedře a rovněž spolupracuje s Ústavem pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace na mezinárodním projektu týkajícím se filtrace kontaminované vody