0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Péče o zákazníky

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2849
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Z obsahu knihy Péče o zákazníky

O autorovi
Úvod
1. kapitola
Revoluce v chápání služeb a produktů
- nový model, Česká republika a Servuction, kontrolní seznam….
2. kapitola
Zákazníci
- základní principy péče o zákazníky, vytvoření prostředí zaměřeného na spokojenost zákazníka….
3. kapitola
Zaměstnanci
- týmová role, úloha zaměstnanců v péči o zákazníky, přístup personálu k zákazníkovi, školení, odměňování….
4. kapitola
Procesy
- význam designu zákaznických interaktivních procesů, tvorba procesů, znalost rolí v procesu uspokojení zákazníka...
5. kapitola
Řízení očekávání
- komunikace zákazníkům, kampaně, garance, standardní služby vs. nestandardní přístupy….
6. kapitola
Kvalita
- měřitelnost zákaznické zkušenosti, standardy, vytvaření priorit, práce se stížnostmi, kdy zákazník nemá pravdu...
7. kapitola
Odchody zákazníků
- důvody odchodů, strategie pro udržení zákazníků na odchodu...
Příloha
Call Centrum - jak do toho
- příprava zadání, zavedení Call Centra...
Závěr
Literatura

Titul Péče o zákazníky byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Péče o zákazníky

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2849

Z obsahu knihy Péče o zákazníky

O autorovi
Úvod
1. kapitola
Revoluce v chápání služeb a produktů
- nový model, Česká republika a Servuction, kontrolní seznam….
2. kapitola
Zákazníci
- základní principy péče o zákazníky, vytvoření prostředí zaměřeného na spokojenost zákazníka….
3. kapitola
Zaměstnanci
- týmová role, úloha zaměstnanců v péči o zákazníky, přístup personálu k zákazníkovi, školení, odměňování….
4. kapitola
Procesy
- význam designu zákaznických interaktivních procesů, tvorba procesů, znalost rolí v procesu uspokojení zákazníka...
5. kapitola
Řízení očekávání
- komunikace zákazníkům, kampaně, garance, standardní služby vs. nestandardní přístupy….
6. kapitola
Kvalita
- měřitelnost zákaznické zkušenosti, standardy, vytvaření priorit, práce se stížnostmi, kdy zákazník nemá pravdu...
7. kapitola
Odchody zákazníků
- důvody odchodů, strategie pro udržení zákazníků na odchodu...
Příloha
Call Centrum - jak do toho
- příprava zadání, zavedení Call Centra...
Závěr
Literatura

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999
Tištěná 169
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace