0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Péče o zákazníky

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2849
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Z obsahu knihy Péče o zákazníky

O autorovi
Úvod
1. kapitola
Revoluce v chápání služeb a produktů
- nový model, Česká republika a Servuction, kontrolní seznam….
2. kapitola
Zákazníci
- základní principy péče o zákazníky, vytvoření prostředí zaměřeného na spokojenost zákazníka….
3. kapitola
Zaměstnanci
- týmová role, úloha zaměstnanců v péči o zákazníky, přístup personálu k zákazníkovi, školení, odměňování….
4. kapitola
Procesy
- význam designu zákaznických interaktivních procesů, tvorba procesů, znalost rolí v procesu uspokojení zákazníka...
5. kapitola
Řízení očekávání
- komunikace zákazníkům, kampaně, garance, standardní služby vs. nestandardní přístupy….
6. kapitola
Kvalita
- měřitelnost zákaznické zkušenosti, standardy, vytvaření priorit, práce se stížnostmi, kdy zákazník nemá pravdu...
7. kapitola
Odchody zákazníků
- důvody odchodů, strategie pro udržení zákazníků na odchodu...
Příloha
Call Centrum - jak do toho
- příprava zadání, zavedení Call Centra...
Závěr
Literatura

O Autorovi

Spáčil Aleš

Vystudoval PF UK v Praze. Je absolventem marketingového programu CIMA. Po absolvování vysoké školy působil v justici, později pracoval v importní společnosti rychloobrátkového zboží. Posledních osm le t zastával různé pozice v telekomunikacích – v oblastech prodeje, péče o zákazníky, zpoplatnění zákazníků. Od roku 1997 pracuje jako ředitel úseku Péče o zákazníky telekomunikační společnosti Aliatel, a. s., a je zodpovědný za kontaktní centrum, fakturaci, vymáhání pohledávek, řízení zákaznických projektů a realizaci hlasových služeb s nepřímým přístupem. Podílel se na přípravě tendru na získání l icence na provoz třetí mobilní sítě, kde měl na starosti přípravu konceptu zákaznické péče. Vede kurzy řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Titul Péče o zákazníky byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Péče o zákazníky

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2849
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Z obsahu knihy Péče o zákazníky

O autorovi
Úvod
1. kapitola
Revoluce v chápání služeb a produktů
- nový model, Česká republika a Servuction, kontrolní seznam….
2. kapitola
Zákazníci
- základní principy péče o zákazníky, vytvoření prostředí zaměřeného na spokojenost zákazníka….
3. kapitola
Zaměstnanci
- týmová role, úloha zaměstnanců v péči o zákazníky, přístup personálu k zákazníkovi, školení, odměňování….
4. kapitola
Procesy
- význam designu zákaznických interaktivních procesů, tvorba procesů, znalost rolí v procesu uspokojení zákazníka...
5. kapitola
Řízení očekávání
- komunikace zákazníkům, kampaně, garance, standardní služby vs. nestandardní přístupy….
6. kapitola
Kvalita
- měřitelnost zákaznické zkušenosti, standardy, vytvaření priorit, práce se stížnostmi, kdy zákazník nemá pravdu...
7. kapitola
Odchody zákazníků
- důvody odchodů, strategie pro udržení zákazníků na odchodu...
Příloha
Call Centrum - jak do toho
- příprava zadání, zavedení Call Centra...
Závěr
Literatura

O Autorovi

Spáčil Aleš

Vystudoval PF UK v Praze. Je absolventem marketingového programu CIMA. Po absolvování vysoké školy působil v justici, později pracoval v importní společnosti rychloobrátkového zboží. Posledních osm le t zastával různé pozice v telekomunikacích – v oblastech prodeje, péče o zákazníky, zpoplatnění zákazníků. Od roku 1997 pracuje jako ředitel úseku Péče o zákazníky telekomunikační společnosti Aliatel, a. s., a je zodpovědný za kontaktní centrum, fakturaci, vymáhání pohledávek, řízení zákaznických projektů a realizaci hlasových služeb s nepřímým přístupem. Podílel se na přípravě tendru na získání l icence na provoz třetí mobilní sítě, kde měl na starosti přípravu konceptu zákaznické péče. Vede kurzy řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999 
Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 1 059 
Tištěná 999 
Tištěná 279 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.