0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Pedagogika

2., aktualizované a rozšířené vydání

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
407  366 
Ihned ke stažení
i: 36232 n: 27111909r: 8629
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
479  407 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 11. 11. 2024 10:42
i: 35770 n: 24755113r: 8629
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k rozvoji samostatného pedagogického uvažování.
 
Základním cílem učebnice je především podporovat tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení. Nejde tedy o pouhé zvládnutí teorie poznání z oblasti výchovy a vzdělávání, ale především o hledání jeho smyslu a vývoje v různých kontextech. Naučíte se:
 
porozumět pedagogice jako vědě o člověku
pochopit proměny pedagogiky v 21. století s ohledem na digitalizaci vzdělávání a okolního světa
používat kritické myšlení při hodnocení změn, inovací a situací v pedagogickém procesu
 
Druhé vydání knihy reaguje na současné proměny výchovy a vzdělávání v souvislosti s koncepty Průmysl 4.0 a Práce 4.0. Do textu jsou zařazeny nové informace a úkoly, které potvrzují nezbytnost změn v tomto ohledu.
Kniha je určena především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a zajímá je putování pedagogickou teorií a praxí.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Pedagogika

Předmluva
1. Pedagogika jako věda o člověku

    Úvod
    1.1 Znaky pedagogiky jako vědy
    1.2 Historický kontext vývoje pedagogiky jako vědy
    1.3 Předmět pedagogiky
    1.4 Struktura pedagogických disciplín
    1.5 Základní pedagogické kategorie
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
2. Výchova jako cesta k porozumění sobě a druhým
    Úvod
    2.1 Základní východiska výchovy
          2.1.1 Historická východiska a výchova
          2.1.2 Vybraná filozofická východiska a výchova
          2.1.3 Další východiska výchovy
    2.2 Výchova a její procesuální pojetí
          2.2.1 Výchovný proces a jeho systém
          2.2.2 Cíle výchovy
          2.2.3 Podmínky výchovy
          2.2.4 Prostředky výchovy
          2.2.5 Výsledky výchovy
    2.3 Pojetí subjektu a objektu ve výchově a způsob výchovy
    2.4 Výchova jako proces humanizace člověka
    2.5 Výchova na prahu třetího tisíciletí
          2.5.1 Výchova a její perspektivy v digitalizované společnosti
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
3. Inovace a změny ve výchově a vzdělávání
    Úvod
    3.1 Inovace ve výchově a vzdělávání
    3.2 Změny ve vzdělávání a výchově v české škole
          3.2.1 Kurikulární souvislosti a transformace obsahu vzdělávání
    3.3 Výchova a vzdělávání v pojetí vybraných modelů škol
          3.3.1 Model školy orientovaný na učivo a učitele, transmisivní model školy
          3.3.2 Model školy orientovaný na žáka, konstruktivní model školy
    3.4 Inkluzivní škola a vzdělávání jako cesta k respektování odlišností a práv každého dítěte
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
4. Úvod do pedagogického výzkumu a základy pedagogicko-psychologické diagnostiky žáka
    Úvod
    4.1 Pedagogický výzkum a jeho analýza
          4.1.1 Typologie pedagogického výzkumu
    4.2 Výzkumné metody v pedagogickém výzkumu
          4.2.1 Metoda pozorování
          4.2.2 Interview (metoda rozhovoru)
          4.2.3 Metoda dotazníku
          4.2.4 Další metody pedagogického výzkumu
    4.3 Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka
          4.3.1 Pedagogicko-psychologická diagnostika a její průběh
          4.3.2 Vybrané oblasti pedagogicko-psychologické diagnostiky žáka
          4.3.3 Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka a individuálně vzdělávací plán (IVP)
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
5. Výukový proces a pedagogické projektování
    Úvod
    5.1 Výukový proces jako systém prvků a vztahů
          5.1.1 Kategorie cíle ve výukovém procesu
          5.1.2 Obsah (učivo) jako činitel výuky
          5.1.3 Vzájemný vztah učitele a žáků ve výuce
          5.1.4 Prostředky ve výuce se zaměřením na metody a formy výuky
          5.1.5 Proces výuky jako společné objevování
          5.1.6 Podmínky výuky
    5.2 Pedagogická evaluace v teorii a praxi výuky se zaměřením na školní hodnocení
    5.3 Prostředky a formy školního hodnocení
          5.3.1 Hodnocení známkou (klasifikace) jako součást školního hodnocení žáka
          5.3.2 Slovní hodnocení žáka a jeho význam
          5.3.3 Sebehodnocení žáka
          5.3.4 Další formy a prostředky školního hodnocení
    5.4 Pedagogické projektování v procesu výuky
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
6. Základní otázky sociální pedagogiky
    Úvod
    6.1 Sociální pedagogika jako moderní pedagogická disciplína
    6.2 Proces socializace a výchova
    6.3 Vliv a funkce „prostředí“ ve výchově
          6.3.1 Přirozená prostředí a výchova
          6.3.2 Prostředí školy a dalších výchovných zařízení ve vztahu k výchově
    6.4 Sociální a pedagogická komunikace a interakce
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
Závěr
Conclusion
Přílohy
Seznam obrázků a tabulek
Literatura
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 01.11.2019
Katalogové číslo: 27052
ISBN: 978-80-247-5511-3
Formát / stran: 144×207, 368 stran
Edice: Pedagogika
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.43MB | 5.43MB | 7.71MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Pedagogika

Tištěná kniha

Datum vydání: 01.11.2019
Katalogové číslo: 27052
ISBN: 978-80-247-5511-3
Formát / stran: 144×207, 368 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.43 MB | 5.43 MB | 7.71 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Pedagogika

2., aktualizované a rozšířené vydání

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
407  366 
Ihned ke stažení
i: 36232 n: 27111909r: 8629
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
479  407 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 11. 11. 2024 10:42
i: 35770 n: 24755113r: 8629
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k rozvoji samostatného pedagogického uvažování.
 
Základním cílem učebnice je především podporovat tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení. Nejde tedy o pouhé zvládnutí teorie poznání z oblasti výchovy a vzdělávání, ale především o hledání jeho smyslu a vývoje v různých kontextech. Naučíte se:
 
porozumět pedagogice jako vědě o člověku
pochopit proměny pedagogiky v 21. století s ohledem na digitalizaci vzdělávání a okolního světa
používat kritické myšlení při hodnocení změn, inovací a situací v pedagogickém procesu
 
Druhé vydání knihy reaguje na současné proměny výchovy a vzdělávání v souvislosti s koncepty Průmysl 4.0 a Práce 4.0. Do textu jsou zařazeny nové informace a úkoly, které potvrzují nezbytnost změn v tomto ohledu.
Kniha je určena především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a zajímá je putování pedagogickou teorií a praxí.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Pedagogika

Předmluva
1. Pedagogika jako věda o člověku

    Úvod
    1.1 Znaky pedagogiky jako vědy
    1.2 Historický kontext vývoje pedagogiky jako vědy
    1.3 Předmět pedagogiky
    1.4 Struktura pedagogických disciplín
    1.5 Základní pedagogické kategorie
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
2. Výchova jako cesta k porozumění sobě a druhým
    Úvod
    2.1 Základní východiska výchovy
          2.1.1 Historická východiska a výchova
          2.1.2 Vybraná filozofická východiska a výchova
          2.1.3 Další východiska výchovy
    2.2 Výchova a její procesuální pojetí
          2.2.1 Výchovný proces a jeho systém
          2.2.2 Cíle výchovy
          2.2.3 Podmínky výchovy
          2.2.4 Prostředky výchovy
          2.2.5 Výsledky výchovy
    2.3 Pojetí subjektu a objektu ve výchově a způsob výchovy
    2.4 Výchova jako proces humanizace člověka
    2.5 Výchova na prahu třetího tisíciletí
          2.5.1 Výchova a její perspektivy v digitalizované společnosti
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
3. Inovace a změny ve výchově a vzdělávání
    Úvod
    3.1 Inovace ve výchově a vzdělávání
    3.2 Změny ve vzdělávání a výchově v české škole
          3.2.1 Kurikulární souvislosti a transformace obsahu vzdělávání
    3.3 Výchova a vzdělávání v pojetí vybraných modelů škol
          3.3.1 Model školy orientovaný na učivo a učitele, transmisivní model školy
          3.3.2 Model školy orientovaný na žáka, konstruktivní model školy
    3.4 Inkluzivní škola a vzdělávání jako cesta k respektování odlišností a práv každého dítěte
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
4. Úvod do pedagogického výzkumu a základy pedagogicko-psychologické diagnostiky žáka
    Úvod
    4.1 Pedagogický výzkum a jeho analýza
          4.1.1 Typologie pedagogického výzkumu
    4.2 Výzkumné metody v pedagogickém výzkumu
          4.2.1 Metoda pozorování
          4.2.2 Interview (metoda rozhovoru)
          4.2.3 Metoda dotazníku
          4.2.4 Další metody pedagogického výzkumu
    4.3 Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka
          4.3.1 Pedagogicko-psychologická diagnostika a její průběh
          4.3.2 Vybrané oblasti pedagogicko-psychologické diagnostiky žáka
          4.3.3 Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka a individuálně vzdělávací plán (IVP)
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
5. Výukový proces a pedagogické projektování
    Úvod
    5.1 Výukový proces jako systém prvků a vztahů
          5.1.1 Kategorie cíle ve výukovém procesu
          5.1.2 Obsah (učivo) jako činitel výuky
          5.1.3 Vzájemný vztah učitele a žáků ve výuce
          5.1.4 Prostředky ve výuce se zaměřením na metody a formy výuky
          5.1.5 Proces výuky jako společné objevování
          5.1.6 Podmínky výuky
    5.2 Pedagogická evaluace v teorii a praxi výuky se zaměřením na školní hodnocení
    5.3 Prostředky a formy školního hodnocení
          5.3.1 Hodnocení známkou (klasifikace) jako součást školního hodnocení žáka
          5.3.2 Slovní hodnocení žáka a jeho význam
          5.3.3 Sebehodnocení žáka
          5.3.4 Další formy a prostředky školního hodnocení
    5.4 Pedagogické projektování v procesu výuky
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
6. Základní otázky sociální pedagogiky
    Úvod
    6.1 Sociální pedagogika jako moderní pedagogická disciplína
    6.2 Proces socializace a výchova
    6.3 Vliv a funkce „prostředí“ ve výchově
          6.3.1 Přirozená prostředí a výchova
          6.3.2 Prostředí školy a dalších výchovných zařízení ve vztahu k výchově
    6.4 Sociální a pedagogická komunikace a interakce
    Závěr a shrnutí
    Použitá a doporučená literatura
Závěr
Conclusion
Přílohy
Seznam obrázků a tabulek
Literatura
Rejstřík

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 237 
E-kniha 213 
E-kniha 252 
E-kniha 229 
E-kniha 229 
E-kniha 206 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.