0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Podnikatelský plán a strategie

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
220  187 
Ihned ke stažení
i: 19401 n: 24770772r: 7011
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
259  220 
Za tři a více týdnůi
Dodání této knihy může trvat 3-6 týdnů, ve výjimečných případech i déle nebo nemusí být dodána vůbec. Nedoporučujeme objednat ji spolu s jinými knihami, aby se neprodloužila dodací doba celé objednávky.
Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 7:00
i: 19400 n: 24741031r: 7011
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Podnikatelský plán a strategie

O autorech 9
Úvod 11
1. Sestavení a hodnocení podnikatelského plánu 13
1.1 Postup při sestavování podnikatelského plánu 14
1.1.1 Titulní list 15
1.1.2 Obsah 15
1.1.3 Úvod, účel a pozice dokumentu 15
1.1.4 Shrnutí 16
1.1.5 Popis podnikatelské příležitosti 16
1.1.6 Cíle firmy a vlastníků 17
1.1.7 Potenciální trhy 19
1.1.8 Analýza konkurence 21
1.1.9 Marketingová a obchodní strategie 22
1.1.10 Realizační projektový plán 27
1.1.11 Finanční plán 28
1.1.12 Hlavní předpoklady úspěšnosti projektu, rizika projektu 31
1.1.13 Přílohy 33
1.2 Kritéria hodnocení podnikatelských plánů 33
1.2.1 Všeobecná kritéria hodnocení 34
1.2.2 Specifická kritéria hodnocení 39
2. Příklady podnikatelských plánů a jejich hodnocení
z pohledu investora 41
2.1 Podnikatelský plán společnosti FORFitness 42
2.2 Hodnocení podnikatelského plánu FORFitness 63
2.3 Podnikatelský plán Tapas bar La Cana 64
2.4 Hodnocení podnikatelského plánu Tapas bar La Cana 85
3. Podnikatelský plán z pohledu banky 87
3.1 Než začneme jednat s bankou 88
3.1.1 Skupiny klientů z pohledu banky 88
3.1.2 Kritéria klientů při výběru banky 89
3.1.3 Kritéria hodnocení podnikatelského plánu z pohledu banky 91
3.1.4 Banky a financování firem 95
3.1.5 Omezující podmínky financování 97
3.1.6 Konzistence a relevantnost údajů 99
3.2 Hodnocení vybraných aspektů podnikatelského plánu bankou 102
3.2.1 Rozsah dokumentace 103
3.2.2 Základní informace o klientovi 104
3.2.3 Požadavky klienta 106
3.2.4 Popis aktivit klienta 111
3.2.5 Vlastnická struktura 114
3.2.6 Reference a kreditabilita firmy 117
3.2.7 Cizí zdroje 120
3.2.8 Závazky a pohledávky 123
3.2.9 Odběratelsko-dodavatelské vztahy 125
3.2.10 Marketingová analýza 125
3.2.11 Řízení firmy 127
3.2.12 Majetek firmy 129
3.2.13 Finanční analýza 131
3.3 Ostatní důležité aspekty podnikatelského plánu 132
3.3.1 Časový rámec 132
3.3.2 Kontrola dokumentace a klienta 133
3.3.3 Řízení rizik 138
4. Další možnosti financování podnikatelského plánu 143
4.1 Zdroje financování při zahájení podnikání 144
4.2 Dluhové financování 147
4.2.1 Úvěry 147
4.2.2 Dluhopisy 148
4.2.3 Mezaninové financování 149
4.2.4 Leasing 149
4.2.5 Faktoring a forfaiting 150
4.3 Financování se vstupem do základního kapitálu firmy 151
4.3.1 Vlastní zdroje financování 151
4.3.2 Venture kapitál 153
4.3.3 Business angel 154
4.3.4 Primární emise akcií 155
4.3.5 Tiché společenství 155
4.3.6 Manažerský odkup 155
4.4 Různé formy podpory podnikání 156
4.4.1 Vládní organizace pro podporu podnikání 156
4.4.2 Informační podpora podnikání 157
4.4.3 Finanční instituce pro podporu podnikání 157
5. Firemní strategie 159
5.1 Strategie a strategické řízení 160
5.1.1 Definice strategie 160
5.1.2 Strategické řízení 161
5.2 Přesvědčení podnikatele o nutnosti strategie 162
5.3 Stanovení mise a vize firmy 162
5.3.1 Mise 162
5.3.2 Vize 163
5.4 Strategická situační analýza 163
5.4.1 Externí analýza 163
5.4.2 Interní analýza 167
5.4.3 SWOT analýza 174
5.5 Určení strategie 177
5.5.1 Konkurenční strategie 178
5.5.2 Investiční strategie 183
5.5.3 Strategie růstu a rozvoje 184
5.5.4 Kritéria hodnocení strategie 185
5.6 Implementace strategie a hodnocení její úspěšnosti 187
Shrnutí 189
Literatura 191
Rejstřík 193

Tištěná kniha

Datum vydání: 30.09.2011
Katalogové číslo: 3470
ISBN: 978-80-247-4103-1
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.12MB | 5.70MB | 3.35MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Podnikatelský plán a strategie

Tištěná kniha

Datum vydání: 30.09.2011
Katalogové číslo: 3470
ISBN: 978-80-247-4103-1
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.12 MB | 5.70 MB | 3.35 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Podnikatelský plán a strategie

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
220  187 
Ihned ke stažení
i: 19401 n: 24770772r: 7011
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
259  220 
Za tři a více týdnůi
Dodání této knihy může trvat 3-6 týdnů, ve výjimečných případech i déle nebo nemusí být dodána vůbec. Nedoporučujeme objednat ji spolu s jinými knihami, aby se neprodloužila dodací doba celé objednávky.
Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 7:00
i: 19400 n: 24741031r: 7011
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Podnikatelský plán a strategie

O autorech 9
Úvod 11
1. Sestavení a hodnocení podnikatelského plánu 13
1.1 Postup při sestavování podnikatelského plánu 14
1.1.1 Titulní list 15
1.1.2 Obsah 15
1.1.3 Úvod, účel a pozice dokumentu 15
1.1.4 Shrnutí 16
1.1.5 Popis podnikatelské příležitosti 16
1.1.6 Cíle firmy a vlastníků 17
1.1.7 Potenciální trhy 19
1.1.8 Analýza konkurence 21
1.1.9 Marketingová a obchodní strategie 22
1.1.10 Realizační projektový plán 27
1.1.11 Finanční plán 28
1.1.12 Hlavní předpoklady úspěšnosti projektu, rizika projektu 31
1.1.13 Přílohy 33
1.2 Kritéria hodnocení podnikatelských plánů 33
1.2.1 Všeobecná kritéria hodnocení 34
1.2.2 Specifická kritéria hodnocení 39
2. Příklady podnikatelských plánů a jejich hodnocení
z pohledu investora 41
2.1 Podnikatelský plán společnosti FORFitness 42
2.2 Hodnocení podnikatelského plánu FORFitness 63
2.3 Podnikatelský plán Tapas bar La Cana 64
2.4 Hodnocení podnikatelského plánu Tapas bar La Cana 85
3. Podnikatelský plán z pohledu banky 87
3.1 Než začneme jednat s bankou 88
3.1.1 Skupiny klientů z pohledu banky 88
3.1.2 Kritéria klientů při výběru banky 89
3.1.3 Kritéria hodnocení podnikatelského plánu z pohledu banky 91
3.1.4 Banky a financování firem 95
3.1.5 Omezující podmínky financování 97
3.1.6 Konzistence a relevantnost údajů 99
3.2 Hodnocení vybraných aspektů podnikatelského plánu bankou 102
3.2.1 Rozsah dokumentace 103
3.2.2 Základní informace o klientovi 104
3.2.3 Požadavky klienta 106
3.2.4 Popis aktivit klienta 111
3.2.5 Vlastnická struktura 114
3.2.6 Reference a kreditabilita firmy 117
3.2.7 Cizí zdroje 120
3.2.8 Závazky a pohledávky 123
3.2.9 Odběratelsko-dodavatelské vztahy 125
3.2.10 Marketingová analýza 125
3.2.11 Řízení firmy 127
3.2.12 Majetek firmy 129
3.2.13 Finanční analýza 131
3.3 Ostatní důležité aspekty podnikatelského plánu 132
3.3.1 Časový rámec 132
3.3.2 Kontrola dokumentace a klienta 133
3.3.3 Řízení rizik 138
4. Další možnosti financování podnikatelského plánu 143
4.1 Zdroje financování při zahájení podnikání 144
4.2 Dluhové financování 147
4.2.1 Úvěry 147
4.2.2 Dluhopisy 148
4.2.3 Mezaninové financování 149
4.2.4 Leasing 149
4.2.5 Faktoring a forfaiting 150
4.3 Financování se vstupem do základního kapitálu firmy 151
4.3.1 Vlastní zdroje financování 151
4.3.2 Venture kapitál 153
4.3.3 Business angel 154
4.3.4 Primární emise akcií 155
4.3.5 Tiché společenství 155
4.3.6 Manažerský odkup 155
4.4 Různé formy podpory podnikání 156
4.4.1 Vládní organizace pro podporu podnikání 156
4.4.2 Informační podpora podnikání 157
4.4.3 Finanční instituce pro podporu podnikání 157
5. Firemní strategie 159
5.1 Strategie a strategické řízení 160
5.1.1 Definice strategie 160
5.1.2 Strategické řízení 161
5.2 Přesvědčení podnikatele o nutnosti strategie 162
5.3 Stanovení mise a vize firmy 162
5.3.1 Mise 162
5.3.2 Vize 163
5.4 Strategická situační analýza 163
5.4.1 Externí analýza 163
5.4.2 Interní analýza 167
5.4.3 SWOT analýza 174
5.5 Určení strategie 177
5.5.1 Konkurenční strategie 178
5.5.2 Investiční strategie 183
5.5.3 Strategie růstu a rozvoje 184
5.5.4 Kritéria hodnocení strategie 185
5.6 Implementace strategie a hodnocení její úspěšnosti 187
Shrnutí 189
Literatura 191
Rejstřík 193

O Autorovi

Srpová Jitka
Odborně se zaměřuje na podnikání, malé a střední podniky, podnikatelský plán, společenskou odpovědnost firem a trvale udržitelné podnikání. Je garantem vedlejší specializace Podnikání na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze a garantem předmětů Základy podnikání, Řízení růstu nového podnikání, Trvale udržitelné podnikání.
Svobodová Ivana
Ing. Ivana Svobodová, Ph.D. je absolventkou Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, kde působí jako odborná asistentka v sekci malých a středních podniků na katedře managementu. Aktivně se podílí na metodickém rozvoji výuky předmětů vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Je garantem předmětu Strategie a podnikatelský plán v MSP. Odborně se zaměřuje na problematiku podnikání malých a středních podniků, podnikatelský plán a strategie. 
Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, skript a autorkou odborných statí.
Skopal Pavel
Působí jako Managing Director společnosti Photon Finance a jednatel v poradenské firmě Alessia. Pavel Skopal má titul MBA in Finance z Vysoké školy ekonomie a managementu (2007) v České republice, kde získal diplom Knightsbridge University. Na VŠE v Praze je doktorandem na Fakultě podnikohospodářské, kde studuje a přednáší management projektů a inovací. Disponuje rozsáhlými zkušenostmi v oblasti f iremního bankovnictví, projektového managementu, alternativní distribuce finančních produktů a řízení strategických aliancí. Pracoval v manažerských pozicích v mezinárodních společnostech, jako jsou n apříklad UniCredit Bank, HVB Bank, Citibank, Dun & Bradstreet, před vstupem do Photon Finance působil jako Strategic Alliances Manager v UniCredit Bank. V současné době se aktivně věnuje výzkumu mezin árodních finančních aspektů obnovitelných zdrojů energie.
Orlík Tomáš
Je absolventem VUT v Brně, kde v roce 1990 získal titul elektrotechnického inženýra se specializací na kybernetiku a počítačové řídicí systémy. Po krátké praxi v tomto oboru se začal od roku 1991 zabý vat geografickými informačními systémy. Stal se společníkem firmy Geometra Opava, poté pracoval také pro brněnskou společnost GEODIS, lídra lokálního trhu tvorby digitálních map. V letech 1993-1994 ab solvoval půlroční pracovní pobyt u softwarové společnosti Intergraph Corporation v Hunstville (Alabama, USA) a poté přijal pracovní nabídku této firmy v Praze. V roce 2000 založil společnost GCWare, s. r. o., která se stala viditelným hráčem na trhu mobilních geoprostorových softwarových systémů v západní Evropě, na Středním východě (GCWare Middle East FZ LLC) a v ČR. Na konci roku 2007 dokončil Tomáš Orlík plánovaný proces prodeje společnosti. V současné době se věnuje technologickým projektům a působí také jako Venture Partner ve skupině Credo Ventures.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 552 
E-kniha 469 
Tištěná 305 
E-kniha 259 
Tištěná 169 
E-kniha 144 
Tištěná 195 
E-kniha 166 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.