POP - In-store komunikace v praxi
Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5615 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
253 Kč 228 KčIhned ke stažení
i: 16628 n: 24763453r: 5615 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ
amnější roli v komunikaci se zákazníky.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy POP - In-store komunikace v praxi
Předmluva 9
Seznam autorů 11
O hlavních autorech 12
1. In-store marketing se představuje 15
1.1 In-store marketing jako součást marketingové komunikace 16
1.2 Pohled na místo prodeje a POP reklamu v minulosti a dnes 18
1.3 Jak POP reklama funguje? 20
1.4 POP nástroje v rámci komplexní komunikace značky 21
1.5 Budoucí vývoj v oblasti in-store komunikace 22
2. POP a in-store komunikace v České republice 25
2.1 Hlavní vývojová stádia maloobchodu v Česku v letech 1989-2008 26
2.2 Růst kupní síly a faktor času 28
2.3Vývoj oblasti in-store komunikace v souvislosti s vývojem maloobchodu 29
2.4 Postoje maloobchodu k in-store komunikaci 31
2.5 Co lze očekávat na poli in-store komunikace u nás 33
2.6 Česko versus svět 34
2.7 Nasazení POP v rychloobrátkových a ostatních oblastech 35
2.8 Pohled na nezávislý maloobchod 38
2.9 Aktuální situace POP a in-store komunikace v Česku 40
3. POP z pohledu zákazníka: psychologický proces nákupního chování a rozhodování 45
3.1 Místo prodeje jako jeden z rozhodujících faktorů nákupu 47
3.2 Smyslová komunikace v prodejních místech 49
3.3 "Nasycenostt" reklamou v jednotlivých médiích - potenciál místa prodeje 57
3.4 Měření efektivity POP nástrojů 60
3.5 Metodologie vyhodnocování efektivity POP médií 61
3.6 Názory spotřebitelů na in-store komunikaci 65
4. POP z pohledu maloobchodu 81
4.1 Marketingová komunikace v místech prodeje z pohledu zástupce
maloobchodního řetězce 82
4.2 Manuál využití POP prostředků v maloobchodních řetězcích 86
4.3 POP v prodejních kanálech 97
5. Využití POP prostředků v marketingové komunikaci zadavatelů 111
5.1 Výsledky výzkumu POPAI CE mezi tuzemskými zadavateli reklamy 112
5.2 Ověřování efektivity POP komunikace 114
5.3 Případové studie 119
6. Vlastnosti základních materiálů a jejich použití při výrobě POP 131
6.1 Jaký materiál zvolit pro výrobu POP? 132
6.2 Podmínky pro umístění POP prostředků v prostředí prodejních míst 134
6.3 Pojem kvality materiálu pro výrobu POP 136
6.4 Použitý materiál a finální design POP prostředků 136
6.5 Trendy v oblasti produkce POP 138
7. Nástup nových technologií - interaktivní média, multimediální POP prostředky 143
7.1 Obecný pohled na nástup nových technologií 144
7.2 Výhody použití prostředků digitální komunikace 148
7.3Spolupráce zadavatele reklamy, dodavatele nových technologií a majitele místa 149
7.4 Cena digitálních prostředků 150
7.5 Efektivita digitálních médií a její testování 151
7.6 Perspektivy a trendy vývoje nové generace in-store médií 156
7.7 Nové technologie a komplexnost služeb na trhu světelné reklamy 156
8. Role a budoucnost designu v POP aktivitách 159
8.1 Co si představit pod pojmem "designn"? 160
8.2 "Kvalitníí" a "nekvalitníí" design 162
8.3 Faktory ovlivňující design v POP 162
8.4 POP design ve světě 163
8.5 Současné trendy v oblasti designu 164
8.6 Budoucnost designu 166
8.7 Inovativní materiály a technologie 168
8.8 Význam kreativity v designu 169
8.9 Spolupráce designéra a zadavatele reklamy 170
8.10 Zážitek z nakupování 172
9. Případové studie ze zahraničí 175
9.1 Studie o POP ve Francii 176
9.2 Co ovlivňuje nákupy v parfumeriích? 177
9.3 Průzkum nákupních zvyklostí spotřebitelů u čerpacích stanic 183
9.4 Efektivita in-store komunikace v belgických supermarketech 185
9.5The Marketing at Retail Initiative: nový revoluční systém analýzy
v in-store komunikaci 186
9.6 Případová studie Hot Snacks z Velké Británie 188
9.7 POP nové generace zlepšují úroveň prodejních míst 192
10. Normy v POP 195
10.1 Normy týkající se styku s potravinami 196
10.2 Normy pro elektrické přístroje 196
10.3 Stavební normy 197
Brief k POP produktu 199
Lexikon odborných výrazů z oboru in-store komunikace 201
Použitá literatura 213
Zdroje grafů a fotografií 214
O Autorovi
Boček MartinAbsolvent Karlovy univerzity (obor geologie) a Vysoké školy ekonomické v Praze (obor marketing a management). Svoji profesní kariéru zaměřenou na marketing (výzkum a chápání trhu) zahájil ve společnos ti ACNielsen, následně prošel společnostmi Citibank a Unilever, kde byl odpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Již šestým rokem působí na pozici Business Development Manager ve společnosti Ipsos-Tambor, kde se zabývá především praktickou interpretací výsledků výzkumu trhu a rozvojem obchodních aktivit společno sti. Podílí se na projektech POPAI spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách v kurzech zaměřených na marketing/výzkum trhu a přispívá do marketin gových periodik. Ve svém volném času se nejraději věnuje rodině a přátelům, sportu, hudbě a šachům.
Jesenský DanielJiž od roku 1993 aktivně působí v oblasti marketingu a in-store marketingové komunikace. Kromě stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení) je prezidentem oborové asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru České marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu. V asociaci POPAI se dlouhodobě zabývá především in-store marketingovou teorií a výzkumem. Vystudoval strategický management na Nottingham Trent University/BIBS a mezinárodni marketing na francouzské ESCEM. Doktorát obhájil na School of Business and Economics, University of Jyvaskyla ve Finsku. V roce 2011 získal certifikát lektora marketingu od České marketingové společnosti a vyučuje na Vysoké škole ekonomické a Univerzitě Karlově. Je autorem mnoha odborných článků a spoluautorem řady knih, např. POP – In store komunikace v praxi (2009), Emoce v marketingu (2014) nebo Marketingová komunikace (2016), vydaných nakladatelstvím Grada Publishing. Od roku 2013 je členem Vědecké rady Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Krofiánová DanielaStudovala na lyceu Clauda Debussyho v Saint Germain-en-Laye ve Francii a na Vysoké škole ekonomické v Praze (obor ekonomika a řízení zahraničního obchodu), dále absolvovala odborné stáže v oboru marke tingu v Belgii a ve Francii. Od roku 1999 zajišťovala organizaci odborných mezinárodních konferencí v oblasti marketingu a maloobchodu, které byly pořádány vydavatelstvím Výběr Media s.r.o., jako například Merchandising Forum, Ad vertising & Retail Forum, Trade & Marketing Forum. Rovněž zajišťovala realizaci projektu mezinárodní soutěže v oboru in-store komunikace "Pop Awards Zlatá korunaa". Současně působila jako redaktorka ča sopisu In-store marketing. Od roku 2002 vykonává funkci generální manažerky středoevropské pobočky asociace POPAI, která celosvětově reprezentuje obor in-store marketingu a komunikace v prodejních místech. V rámci této činnosti organizuje kontinuální vzdělávací program, odbornou soutěž POPAI Student Award a podílí se na průzkumových a dalších projektech, které realizuje POPAI Central Europe. Účastní se mezinárodních akcí sv ětové asociace POPAI i odborných akcí dalších zahraničních institucí. Je autorkou a spoluautorkou řady odborných článků v oblasti in-store marketingu, které jsou publikovány v odborných časopisech v Česku a na Slovensku.