Produkční a provozní management
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424 Kč 339 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 42128 n: 27146215r: 11303Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499 Kč 424 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 06. 10. 2024 16:12
i: 41434 n: 27113859r: 11303 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní.
Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Produkční a provozní management
O AUTORECH
PŘEDMLUVA
VÝCHODISKA
1. Východiska produkčního a provozního managementu
1.1 Úvod do produkčního a provozního managementu
1.1.1 Produktový management
1.1.2 Provozní management
1.2 Typologie a struktura provozních procesů
1.2.1 Typ a členění výroby
1.2.2 Věcná, časová a prostorová struktura provozních činností
Literatura
OBDOBÍ NÁSTUPU PRŮMYSLOVÉ REVOLUCE
2. Nástup průmyslové revoluce a její dopady na produkční a provozní management
2.1 Nástup průmyslové revoluce
2.2 Dopady průmyslové revoluce na produkční a provozní management
2.2.1 Produktový management v období nástupu průmyslové revoluce
2.2.2 Provozní management v období nástupu průmyslové revoluce
2.3 Standardizace provozních faktorů
2.3.1 Pojetí standardizace
2.3.2 Standardizace produktů a technických řešení
2.3.3 Standardizace provozních činností
Literatura
DRUHÁ POLOVINA DVACÁTÉHO STOLETÍ
3. Rozvoj produkčního a provozního managementu ve druhé polovině dvacátého století
3.1 Společensko-ekonomický vývoj po druhé světové válce
3.1.1 Vývoj produktů a posuny v provozním řízení během druhé světové války a po ní
3.2 Posuny v produkčním managementu v druhé polovině 20 století
3.2.1 Vývoj marketingu ve druhé polovině 20 století
3.2.2 Technické požadavky na výrobky
3.3 Posuny v provozním managementu v druhé polovině 20 století
3.3.1 Produkční systém Toyoty
3.3.2 Péče o pomocné procesy
3.3.3 Systémy managementu kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví
3.3.4 Vybrané legislativní požadavky vztahující se k provozním činnostem
3.4 Procesní management
3.4.1 Změny ve stávajících procesech
3.5 Projektový management
3.5.1 Zařazení řízení projektů do organizačních struktur
3.5.2 Životní cyklus projektu
3.6 Rychlé a agilní provozní systémy
3.6.1 Výroba s rychlou reakcí
3.6.2 Agilní řízení
3.7 Další manažerské přístupy
3.7.1 Transakční náklady
3.7.2 Outsourcing a facility management
3.7.3 Teorie omezení
3.7.4 Benchmarking
Literatura
NOVÉ MILÉNIUM
4. Produkční a provozní management na prahu nového milénia
4.1 Společensko-ekonomický vývoj v prvních desetiletích nového milénia
4.1.1 Vývoj produkčního a provozního managementu na prahu milénia
4.1.2 Digitalizace
4.2 Posuny v produkčním managementu v prvních letech milénia
4.2.1 Soudobé trendy marketingu a produktové politiky
4.2.2 Proměny v péči o zákazníka
4.2.3 Vliv digitalizace na distribuční modely
4.3 Posuny v provozním managementu v prvních letech milénia
4.3.1 Průmysl 40 (chytrá továrna)
4.3.2 Soudobé proměny provozních činností
4.4 Soudobé světové megatrendy a jejich dopad na ekonomiku
4.4.1 Vývojový posun globalizace
4.4.2 Udržitelný rozvoj
Literatura
PRODUKČNÍ A PROVOZNÍ MANAGEMENT VE SLUŽBÁCH
5. Proměny produkčního a provozního managementu ve službách
5.1 Segment bankovnictví a pojišťovnictví
5.1.1 Produkční a provozní management v bankovnictví
5.1.2 Produkční a provozní management v pojišťovnictví
5.2 Segment cestovního ruchu
5.3 Segment IT služeb
LITERATURA
SUMMARY
REJSTŘÍK
O Autorovi
Švecová Lenkadoc. Ing. Lenka Švecová, Ph.D.
Více jak patnáct let působí v akademické sféře, od roku 2014 jako docentka Ekonomiky a managementu, s odborným zaměřením na management, zvláště pak na manažerské rozhodování, řízení rizik, projektové a provozní řízení. Je garantkou studijního programu a členkou vědeckých rad. Vedle výše uvedeného odborného zaměření se výzkumně i publikačně věnuje i aktuálním otázkám jako je inovační management, sdílená ekonomika, udržitelný rozvoj. Podílela se na hodnocení řady mezinárodních i tuzemských vědecko-výzkumných projektů. V současnosti působí jako ředitelka Ústavu ekonomiky a managementu na VŠCHT v Praze.
Veber JaromírOdborně se zaměřuje na produktový a provozní management, management kvality a environmentu, prosperitu a výkonnost organizací, krizové řízení. Je manažerem kvality (DGQ a EOQ 1995), absolventem tréninkového kurzu pro experty-hodnotitele modelu EFQM (2000). Je autorem nebo spoluautorem řady odborných publikací.