0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Psychologie efektivního leadershipu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
259  149  -42 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 24.9.2020 23:59
i: 20651 n: 24746463r: 7631
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
220  176  -20 %
Ihned ke stažení
i: 20652 n: 24786919r: 7631
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Víte, jak v novém týmu získat pozici leadera? Chcete zvýšit výkon svých podřízených? Tato kniha vám poradí, jak na to. Autoři čerpají z klasických i nejnovějších poznatků z výzkumu leadershipu a snaží se o jejich aplikaci. Přinášejí doporučení, jež by měla pomoci identifikovat dobré leadery i rozvíjet vlastní leadership a leadership druhých. Každé z nich je navíc opřeno o konkrétní výzkumné studie, které jsou v textu citovány. Čtenář se díky tomu může sám rozhodnout, zda a jak moc má jednotlivá doporučení následovat. Kniha je určena lidem na vedoucích pozicích, těm, kteří se připravují na převzetí vedoucí pozice, personalistům a studentům managementu a organizační psychologie.Přejeme vám příjemné čtení. Věříme, že v knize najdete nové zajímavé informace, jež využijete jak ve svém pracovním, tak i v soukromém životě.

Doprava ZDARMA na vše končí za:

Z obsahu knihy Psychologie efektivního leadershipu

Představení autorů

Úvod

1. Leadership a leader

2. Různé pohledy na efektivitu leadera
2.1 Doporučení pro praxi: posuzování efektivity leadera

3. Faktory efektivity leadera
3.1 Přístupy k leadershipu
3.2 Dovednosti leadera, manažerské dovednosti a manažerské kompetence
3.2.1 Dovednosti a kompetence – pojmy a jejich význam
3.2.2 Manažerské kompetence a efektivita leadera
3.2.3 Identifikace klíčových kompetencí leadera
3.2.4 Doporučení pro praxi: tvorba kompetenčního modelu
3.3 Osobnost leadera
3.3.1 Osobnostní rysy Big Five
3.3.2 Inteligence a další osobnostní charakteristiky
3.3.3 Hodnoty leadera
3.3.4 Doporučení pro praxi: výběr manažera podle osobnostních charakteristik
3.4 Pohlaví a gender leadera
3.4.1 Doporučení pro praxi: ženy a muži na manažerských pozicích
3.5 Vztah leadera s následovníky
3.5.1 Doporučení pro praxi: motivace podřízených
3.6 Situační proměnné
3.6.1 Pracovní a psychologická vyspělost následovníků
3.6.2 Příznivost situace
3.6.3 Další situační faktory a přístupy
3.6.4 Doporučení pro praxi: různý přístup k různým skupinám podřízených
3.7 Identita leadera, identita následovníků a sociální identita
3.7.1 Sociální identita
3.7.2 Identita leadera a její konstruování
3.7.3 Doporučení pro praxi: jak posílit neformální autoritu
3.8 Charisma
3.8.1 Psychodynamický přístup k leadershipu

4. Transakčně- transformační přístup
4.1 Transakční leadership
4.2 Transformační leadership
4.3 Efektivita transakčně-transformačního leadera
4.3.1 Transformační leadership a efektivita leadera
4.3.2 Transakční leadership a efektivita leadera
4.4 Transformační leadership a osobnost leadera
4.5 Doporučení pro praxi: zvyšování efektivity leadera

5. Jak identifikovat dobrého leadera a zhodnotit jeho výkon
5.1 Psychologické testy
5.1.1 Doporučení pro praxi: volba psychologických testů
5.2 Metoda assessment centra
5.2.1 Doporučení pro praxi: základní pravidla pro realizaci assessment centra
5.3 Vícezdrojová zpětná vazba
5.3.1 Doporučení pro praxi: základní pravidla pro použití vícezdrojové zpětné vazby

6. Rozvoj efektivity leadera
6.1 Trénink manažerských dovedností
6.1.1 Doporučení pro praxi: realizace off-site tréninku
6.2 Rozvoj transformačního přístupu
6.2.1 Doporučení pro praxi: obsah tréninku transformačního přístupu

Použitá literatura

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

Tištěná kniha

Datum vydání: 04. 09. 2013
Katalogové číslo: 25052
ISBN: 978-80-247-4646-3
Formát / stran: 144×207, 152 stran
Edice: Psyché

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.96MB | 3.14MB | 0.61MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Psychologie efektivního leadershipu

Tištěná kniha

Datum vydání: 04. 09. 2013
Katalogové číslo: 25052
ISBN: 978-80-247-4646-3
Formát / stran: 144×207, 152 stran
Edice: Psyché
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.96 MB | 3.14 MB | 0.61 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Psychologie efektivního leadershipu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
259  149  -42 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 24.9.2020 23:59
i: 20651 n: 24746463r: 7631
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
220  176  -20 %
Ihned ke stažení
i: 20652 n: 24786919r: 7631
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Víte, jak v novém týmu získat pozici leadera? Chcete zvýšit výkon svých podřízených? Tato kniha vám poradí, jak na to. Autoři čerpají z klasických i nejnovějších poznatků z výzkumu leadershipu a snaží se o jejich aplikaci. Přinášejí doporučení, jež by měla pomoci identifikovat dobré leadery i rozvíjet vlastní leadership a leadership druhých. Každé z nich je navíc opřeno o konkrétní výzkumné studie, které jsou v textu citovány. Čtenář se díky tomu může sám rozhodnout, zda a jak moc má jednotlivá doporučení následovat. Kniha je určena lidem na vedoucích pozicích, těm, kteří se připravují na převzetí vedoucí pozice, personalistům a studentům managementu a organizační psychologie.Přejeme vám příjemné čtení. Věříme, že v knize najdete nové zajímavé informace, jež využijete jak ve svém pracovním, tak i v soukromém životě.

Doprava ZDARMA na vše končí za:

Z obsahu knihy Psychologie efektivního leadershipu

Představení autorů

Úvod

1. Leadership a leader

2. Různé pohledy na efektivitu leadera
2.1 Doporučení pro praxi: posuzování efektivity leadera

3. Faktory efektivity leadera
3.1 Přístupy k leadershipu
3.2 Dovednosti leadera, manažerské dovednosti a manažerské kompetence
3.2.1 Dovednosti a kompetence – pojmy a jejich význam
3.2.2 Manažerské kompetence a efektivita leadera
3.2.3 Identifikace klíčových kompetencí leadera
3.2.4 Doporučení pro praxi: tvorba kompetenčního modelu
3.3 Osobnost leadera
3.3.1 Osobnostní rysy Big Five
3.3.2 Inteligence a další osobnostní charakteristiky
3.3.3 Hodnoty leadera
3.3.4 Doporučení pro praxi: výběr manažera podle osobnostních charakteristik
3.4 Pohlaví a gender leadera
3.4.1 Doporučení pro praxi: ženy a muži na manažerských pozicích
3.5 Vztah leadera s následovníky
3.5.1 Doporučení pro praxi: motivace podřízených
3.6 Situační proměnné
3.6.1 Pracovní a psychologická vyspělost následovníků
3.6.2 Příznivost situace
3.6.3 Další situační faktory a přístupy
3.6.4 Doporučení pro praxi: různý přístup k různým skupinám podřízených
3.7 Identita leadera, identita následovníků a sociální identita
3.7.1 Sociální identita
3.7.2 Identita leadera a její konstruování
3.7.3 Doporučení pro praxi: jak posílit neformální autoritu
3.8 Charisma
3.8.1 Psychodynamický přístup k leadershipu

4. Transakčně- transformační přístup
4.1 Transakční leadership
4.2 Transformační leadership
4.3 Efektivita transakčně-transformačního leadera
4.3.1 Transformační leadership a efektivita leadera
4.3.2 Transakční leadership a efektivita leadera
4.4 Transformační leadership a osobnost leadera
4.5 Doporučení pro praxi: zvyšování efektivity leadera

5. Jak identifikovat dobrého leadera a zhodnotit jeho výkon
5.1 Psychologické testy
5.1.1 Doporučení pro praxi: volba psychologických testů
5.2 Metoda assessment centra
5.2.1 Doporučení pro praxi: základní pravidla pro realizaci assessment centra
5.3 Vícezdrojová zpětná vazba
5.3.1 Doporučení pro praxi: základní pravidla pro použití vícezdrojové zpětné vazby

6. Rozvoj efektivity leadera
6.1 Trénink manažerských dovedností
6.1.1 Doporučení pro praxi: realizace off-site tréninku
6.2 Rozvoj transformačního přístupu
6.2.1 Doporučení pro praxi: obsah tréninku transformačního přístupu

Použitá literatura

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

O Autorovi

Procházka Jakub
Je vzděláním psycholog a ekonom. Věnuje se psychologii práce a organizace. Specializuje se na oblast leadershipu a rozvoje manažerských kompetencí..Působí na Katedře psychologie Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity a na Katedře podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Pracuje také jako konzultant a lektor v oblasti psychologie práce a řízení lidských zdrojů pro společnosti působící v České republice a na Slovensku.
Vaculík Martin
Je docentem sociální psychologie a psychologie práce. Je majitelem společnosti Duality, s.r.o., která se zaměřuje na výběr a rozvoj zaměstnanců. Specializuje se na metodu assessment centra a je autorem knihy Assessment centrum: Psychologie ve výběru a rozvoji lidí. Působí na Katedře psychologie Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity, kde vyučuje předměty z oblasti metodologie psychologického výzkumu a psychologie práce. Výzkumně se věnuje psychologii leadershipu a aplikaci metody assessment centra k různým účelům.
Smutný Petr
Je vzděláním ekonom. Působí na katedře podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Vyučuje předměty z oblasti managementu. Specializuje se na projektové řízení, na rozvo j manažerských kompetencí a na rozvoj prostřednictvím simulačních her. Je spoluautorem několika aplikací manažerských her v oblasti obecného managementu a projektového řízení.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 594  -15 %
E-kniha 475  -20 %
Tištěná 849  -15 %
E-kniha 679  -20 %
Tištěná 424  -15 %
Tištěná 365  -15 %
E-kniha 292  -20 %
Tištěná 314  -15 %
E-kniha 251  -20 %
Tištěná 305  -15 %
E-kniha 244  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.