Předmluva
1 Esport
1.1 Co je to esport
1.2 Esport vs. sport
1.3 Stručná historie esportu
1.4 Současný zájem o esport
1.5 Esport v České republice
2 Esportové hry
2.1 Týmové FPS (Counter-Strike 2, Valorant)
2.2 MOBA (Dota 2, League of Legends)
2.3 Battle Royal (Fortnite, Apex Legends)
2.4 Závodní hry (Trackmania, iRacing, F1)
2.5 Sportovní hry (FIFA, NHL)
3 Kariéra hráče
3.1 Motivace k profesionálnímu
Celý obsah
Předmluva
1 Esport
1.1 Co je to esport
1.2 Esport vs. sport
1.3 Stručná historie esportu
1.4 Současný zájem o esport
1.5 Esport v České republice
2 Esportové hry
2.1 Týmové FPS (Counter-Strike 2, Valorant)
2.2 MOBA (Dota 2, League of Legends)
2.3 Battle Royal (Fortnite, Apex Legends)
2.4 Závodní hry (Trackmania, iRacing, F1)
2.5 Sportovní hry (FIFA, NHL)
3 Kariéra hráče
3.1 Motivace k profesionálnímu hraní
3.1.1 Výkonová motivace
3.2 Náročné situace v kariéře hráče
4 Práce psychologa v esportu
5 Psychologický profil hráče
5.1 Osobnost
5.2 Kognitivní schopnosti
5.3 Psychologický profil českých a slovenských hráčů
6 Výkonové kompetence v esportu
7 Model výkonu v esportu
8 Práce s týmem
8.1 Jak pracovat s týmem
8.1.1 Postupy
9 Zvládání stresu
9.1 Jak pracovat s týmem
9.1.1 Postupy
10 Kontrola emocí
10.1 Jak pracovat s týmem
10.1.1 Postupy
11 Efektivní komunikace
11.1 Jak pracovat s týmem
11.1.1 Postupy
12 Vyrovnaný životní styl
12.1 Jak pracovat s týmem
12.1.1 Postupy
13 Disciplína
13.1 Jak pracovat s týmem
13.1.1 Postupy
14 Realizovaný výzkum
14.1 Design výzkumu
14.2 Výzkumný soubor
14.2.1 Výzkumná skupina – progameři
14.2.2 Komparační skupina
14.3 Metody
14.3.1 Dotazník vlastní konstrukce
14.3.2 Rozhovor
14.3.3 Psychodiagnostické metody
14.4 Etická hlediska výzkumu
14.5 Zpracování dat
14.5.1 Kvalitativní data
14.5.2 Kvantitativní data
Shrnutí
Summary
Poděkování
Literatura
Seznam zkratek
Rejstřík
O autorovi Skrýt obsah