0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Psychologie médií

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6808
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé.Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie médií

Seznam grafů a tabulek
Poznámka editorů knižní řady
Oddíl I: Úvod do psychologie médií
1. Historie masmédií
2. Způsoby přemýšlení o psychologii a médiích
Oddíl II: Vlivy médií na sociální chování
3. Vlivy médií na prosociální a antisociální chování
4. Přesvědčování a reklama
5. Tělesný vzhled, poruchy příjmu potravy a média
Oddíl III: Publikum
6. Parasociální interakce
7. Celebrity a fanoušci
8. Média s účastí publika
Oddíl IV: Zprostředkovaný sociální svět
9. Rámování a psychologie vlivu zpráv
10. Vývojová psychologie a média
Oddíl V: Nová média
11. Psychologie a internet
12. Psychologické otázky u nových médií
Slovníček
Literatura

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Psychologie médií byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 559  -20 %
E-kniha 475  -20 %
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 300  -20 %
E-kniha 255  -20 %
Tištěná 303  -20 %
E-kniha 258  -20 %
Blatný Marek a kolektiv
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %

Psychologie médií

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6808
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé.Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie médií

Seznam grafů a tabulek
Poznámka editorů knižní řady
Oddíl I: Úvod do psychologie médií
1. Historie masmédií
2. Způsoby přemýšlení o psychologii a médiích
Oddíl II: Vlivy médií na sociální chování
3. Vlivy médií na prosociální a antisociální chování
4. Přesvědčování a reklama
5. Tělesný vzhled, poruchy příjmu potravy a média
Oddíl III: Publikum
6. Parasociální interakce
7. Celebrity a fanoušci
8. Média s účastí publika
Oddíl IV: Zprostředkovaný sociální svět
9. Rámování a psychologie vlivu zpráv
10. Vývojová psychologie a média
Oddíl V: Nová média
11. Psychologie a internet
12. Psychologické otázky u nových médií
Slovníček
Literatura

O Autorovi

Giles David
Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 303  -20 %
E-kniha 258  -20 %
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %
E-kniha 366  -20 %
E-kniha 292  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.