Psychologie pro každý den
aneb Co nás ve škole o nás ani druhých neučili
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280 Kč 252 KčUšetříte 28 Kč
Ihned ke stažení
i: 45126 n: 24704272r: 13966Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329 Kč 280 KčUšetříte 49 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 06. 12. 2024 18:29
i: 44959 n: 27151820r: 13966 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Řada věcí, které nás ve škole učili, nemá pro náš život velký praktický význam. Ve škole nás ale naopak nenaučili něco jiného, bez čeho se neobejdeme. Jde o znalosti, schopnosti či pravidla „psychologie všedního dne“.
▶ Jak se lépe rozhodovat?
▶ Jak úspěšněji kontrolovat své emoce?
▶ Jaké jsou naše silné stránky, které nám pomohou třeba najít zaměstnání svých snů?
▶ Co zvyšuje a co naopak snižuje naši životní úspěšnost?
▶ Co dělat, abychom byli v životě spokojenější?
▶ Jak lépe porozumět názorům a pocitům druhých?
▶ Jak lépe předvídat jednání druhých a úspěšněji s nimi komunikovat?
▶ Jak zvýšit svou přesvědčivost a schopnost zaujmout a ovlivňovat druhé?
▶ Jak úspěšně řešit pracovní i další spory?
▶ Jak bojovat se situacemi, kdy máme špatnou náladu, ztrácíme sebedůvěru nebo propadáme sebelítosti?
▶ Jak rozpoznat nejrůznější lháře, podvodníky i manipulátory včetně těch, kterým je lépe se vyhnout?
Kniha přináší odpovědi nejen na tyto otázky, je přehledně členěná do jednotlivých okruhů a můžete si tedy v každé situaci nalézt to, s čím potřebujete aktuálně pomoci.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Psychologie pro každý den
Část první: Jak lépe poznat sami sebe
1.1 Čím se povahou lišíme od druhých
1.2 Jak lépe poznat a využít své silné stránky
1.3 Proč a jak sledovat své zvyky
1.4 Zvyky, které stresují
1.5 Zlozvyky, bránící plně využívat rozumových schopností
1.6 Jak čelit ztrátě motivace
1.7 Jak koučovat sami sebe
1.8 Jak se zbavit zvyku odkládat důležité úkoly a rozhodnutí
1.9 Šest důvodů, proč někteří lidé nikdy neuspějí
1.10 Pět rozšířených psychologických mýtů
Část druhá: Jak se lépe rozhodovat
2.1 Proč a jak zvýšit svou schopnost kriticky uvažovat
2.2 Jak se vyvarovat nejčastějších chyb při rozhodování
2.3 Proč a jak se nerozhodovat pod vlivem většiny
2.4 Úskalí přílišného zobecňování
2.5 Jak čelit sklonu řídit se místo faktů jejich „zarámováním“
2.6 Jak uplatnit prospěšné myšlenkové zkratky: Occamova, Hanlonova a Popperova břitva
2.7 Jak při rozhodování nakládat s riziky
Část třetí: Jak lépe kontrolovat své emoce
3.1 Jak omezit nadměrný strach
3.2 Proč a jak nepropadat sebelítosti
3.3 Jak posílit sebedůvěru 3.4 Jak bránit přílišnému kolísání nálady
3.5 Jak pomoci vůli
3.6 Jak překonat pocit „naučené bezmocnosti“
3.7 Jak žít v nejistotě
3.8 Proč a jak bojovat s nudou
3.9 Jak bránit tomu, aby emoce narušovaly rozumná finanční rozhodnutí
Část čtvrtá: Skrytá zákoutí mysli
4.1 Kdy a jak nás myšlení klame
4.2 Nejčastější mylné představy, kterými si s námi mysl zahrává
4.3 Jak čelit sklonu popírání skutečnosti
4.4 Jak omezit sklon k „negativnímu zkreslení“
4.5 Jak se vypořádat se svými démony
Část pátá: Jak lépe „číst“ druhé
5.1 Jak číst myšlenky a pocity druhých
5.2 Nebezpečí unáhlených soudů o druhých
5.3 Proč a jak býváme ve vztahu k druhým zaujatí
5.4 Proč druhým občas přisuzujeme vlastnosti, které máme my sami
5.5 Jak v rozhovoru poznat, že druhá strana lže
5.6 Proč nevěřit mýtu, že protiklady se přitahují
Část šestá: Jak úspěšně komunikovat
6.1 Sedm návyků, jež zvýší naše sympatie u druhých
6.2 Kdy a jak využít při komunikaci „zrcadlení”
6.3 Jak působit přesvědčivěji
6.4 Chcete-li zaujmout, vyprávějte příběhy
6.5 Jak druhé při jejich rozhodování „postrčit“
6.6 Proč a jak požádat o to, co chceme
6.7 Jak získat přízeň: efekt Benjamina Franklina
6.8 Jak jednat s lidmi, kteří nedokážou naslouchat
6.9 Proč a jak se vyvarovat destruktivní komunikace
6.10 Proč je důležité se usmívat
Část sedmá: Jak zvýšit pracovní úspěšnost a spokojenost
7.1 Jak pracovat tak, abychom nebyli vyčerpaní – Paretovo pravidlo
7.2 Jednoduché zvyky, které zlepší pracovní výsledky
7.3 Zbytečnosti, které berou čas
7.4 Jak zlepšit vztahy na pracovišti
7.5 Jak řešit spory v pracovních a obchodních vztazích
7.6 Jak lépe porozumět jednání spolupracovníků
7.7 Jak řídit svého šéfa
7.8 Proč a jak se stát na pracovišti lídrem
7.9 Jak přežít v korporaci
7.10 Jak vyjít se sociopatem na pracovišti
7.11 Jak se bránit syndromu vyhoření
7.12 Jak do sebe investovat
7.13 Proč a jak vypnout o dovolené
Část osmá: Jak jednat s podvodníky, manipulátory a dalšími škůdci
8.1 Šest typů osob, kterým se raději vyhnout
8.2 Jak rozpoznat, komu nevěřit
8.3 Jak poznat patologické lháře: syndrom barona Prášila
8.4 Jak čelit podvodníkům a rozpoznat je dřív, než nás napálí
8.5 Jak rozpoznat šarlatány
8.6 Jak čelit pouťovým efektům a nepodlehnout Barnumovu principu
8.7 Jak se vypořádat s argumentačními fauly
8.8 Jak přelstít manipulátory
8.9 Jak reagovat na osoby, které se nás snaží zastrašit
8.10 Jak čelit konspirátorům
8.11 Jak rozpoznat žvanily
8.12 Upíři mezi námi: jak je rozpoznat a bránit se jejich vlivu
8.13 Jak jednat s „temnými“ osobnostmi
O Autorovi
Urban JanAbsolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obor psychologie řízení. Již více než 15 let působí jako přední manažerský poradce v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů a jako lektor vzdělávacích programů pro podnikovou sféru, od roku 1998 je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group. Je docentem na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, řadu let vyučoval i na VŠE v Praze. Poradensky i formou lektorování podporoval desítky domácích i mezinárodních podniků. Autor řady odborných článků a publikací na téma řízení a rozvoje lidí v podnikových organizacích, v poslední době např. „Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera“ (Grada, 2008).