0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Rétorika a prezentace

Jak s jistotou prezentovat a působivě přednášet - 7., aktualizované vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 5094
Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují. Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem. Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.

Z obsahu knihy Rétorika a prezentace

Předmluva 13
Úvod: Proč se snažit? 15
Záplava informací a časová tíseň 15
Investice do prezentace se vyplatí 15
Prezentace: recept na úspěch v nových podmínkách 17
Prezentace je víc než rétorika 17
Přednáška jako komplexní umělecké dílo plné fantazie 18
Co znamená aktuální technologie? 18
1 Od MÉHO nápadu k TVÉMU přesvědčení - jak připravit poutavou prezentaci 19
Sedm kroků, jak přesvědčit 19
Proč může trocha disciplíny ušetřit hodně času a peněz 19
2 Není prezentace jako prezentace - jak postupovat při jednotlivých typech 23
Deset typů prezentací 23
Sprint nebo maratón? 24
"Cifršpiónii" a "vědátořii" 26
Co to znamená "emocionálně přesvědčitt"? 26
3 Obsah nebo obal? Věcná správnost informace nestačí! 27
Stačí nápad, aneb kde se bere mléko v hrníčku? 27
Prezentátor jako šéfkuchař 27
Jaký význam má obal? 29
Čeho je moc, toho je příliš 30
Pozor na vyumělkovaný obal! 32
4 Tabule, fólie, datový projektor... Jaké médium je vhodné pro daný účel?
A kolik jich můžeme použít najednou? 33
Jaké médium? Volba, kterou často vůbec nemáme 33
Výhody a nevýhody důležitých pomůcek pro prezentaci 34
Pronájem nebo koupě? 40
Projekce - záludnosti prázdné plochy 40
Změna média: kdy a proč? 41
Mám použít "silnéé" nebo "slabéé" médium? 43
KROK 1
Strategická koncepce (1) - orientace na?cílovou skupinu a stanovení cíle 45
5 Co koho zajímá? Analýza publika a přizpůsobení informací cílové skupině 47
Když nebudete ani analyzovat, ani přizpůsobovat... 47
Co zajímá posluchače? 49
HLEDÁČEK - homogenní skupina nebo rozhodující cílová osoba pod lupou 50
Terčová analýza pro malé skupiny a různé zájmy 53
Specifický případ: Nehomogenní skupina 55
Blesková analýza cílové skupiny 56
6 Stanovte cíl! 59
Je formulace cíle zbytečnou námahou? 59
Jak formulovat cíle zaměřené na výsledek 59
Oficiální cíle nestačí! 61
Zůstaňte nohama na zemi 65
KROK 2
Strategická koncepce (2) - Přesvědčivě strukturujte informace a argumenty 67
7 Méně je více - pětiminutová prezentace 69
Nikdo nemá čas! 69
Detaily později - ale s vyměněnými rolemi! 71
Kritická půlstránka - co se můžeme naučit od?poradenské firmy McKinsey & Co. 71
8 Struktura prezentace (1) - Informace a ARGUmenty vhodně
STRUKTurovat 75
Přesvědčit nebo informovat? 75
Systém ARGUstrukt, technika pro přesvědčivé prezentace 77
Logická kontrola: neodporuje si vaše argumentace? 83
Profesionální trik: titulek a řešení 84
Podložit tvrzení - přidat do argumentace fakta a detaily! 85
9 Struktura prezentace (2): Jasně STRUKTurované INFOrmace 89
Systém INFOstrukt pro kompaktní informační prezentace 89
Logická kontrola: je pořadí jednotlivých "chodůů" správně? 90
Menu a rámec - známka profesionality 91
Přehledné členění odborných znalostí - vnitřní struktura informačních prezentací 93
10 Struktury pro všechny případy - od tří do padesáti minut 97
Někdy je i pět minut příliš 97
Delší prezentace 99
Odborný referát 99
Formát "byznys plánuu" 101
Psycho-logika argumentace 102
KROK 3
Vizuální koncepce - cesta k obrázku 105
11 "Vizualizovatt" - proč funguje názorná komunikace s obrázky lépe 107
"Prezentátoři s vizuálními pomůckami působí přesvědčivějii" 107
"Vizualizační filtrr": omezíte se jen na podstatné 110
Dvě mozkové hemisféry: prezentujte digitálně a analogově! 111
Paleta vizuálních řešení - od digitálně abstraktních po analogově konkrétní 113
12 Od informace k obrázku - jak funguje proces vizualizace 117
Vizualizace zaměřená na cíl - praktická cesta k vhodným pomůckám 117
Berte v úvahu časové možnosti - kolik "obrázkůů" potřebujete? 120
Obrázek ano či ne? "Pravidlo tří PP" 122
13 Texty a tabulky - výstižně prezentovat holá fakta 125
Tři požadavky na "nezáživnéé" texty a tabulky: čitelnost, přehlednost, atraktivita 126
První krok: Seznamy s odrážkami - stručné texty nabité informacemi 127
Tabulky s textem - systém pro image, drama pro prezentaci! 130
Tabulky s čísly - analyzovat nebo prezentovat? 131
14 Grafy místo hory čísel - co je přesvědčivější, koláče, sloupce nebo? spojnice? 137
Jak se z čísel stanou obrázky 137
Nejdříve stanovte sdělení, pak volte typ grafu! 138
Pravidla a úskalí přípravy grafů 141
15 Strukturní schémata - komplexní souvislosti a abstraktní obsah 147
Jak vytvářet strukturní schémata 148
16 I pro velmi seriózně působící přednášející: nebojte se symbolů a názorných prvků! 157
Symboly - od zcela abstraktních až po naprosto konkrétní 159
Počítačové symboly: zlatý důl nebo skrytá past? 162
17 Karikatury - pregnantně podpořte svá tvrzení několika čarami 173
Karikatura - trefit do černého několika čarami 173
18 Jděte na to konkrétně: plány, fotografie, vzorky 181
Technické nákresy pomáhají a objasňují 181
Předvádění a vzorky - realita při přednášce 183
KROK 4
Vizuální ztvárnění - od nápadu po "supersnímekk" 187
19 Pravidla práce - na co byste měli dát pozor u všech pomůcek 189
Pět základních pravidel 189
Text a písmo: jednoduché a čitelné! 190
Čáry, plochy, tvary 193
Jak vytvořit obrázek? 194
Jsou barevné obrázky lepší? 194
...a co když neumím kreslit? 196
Co se můžete naučit od profesionálních designérů 197
20 Fólie do zpětného projektoru - přesvědčte pomocí (stále ještě!) nejrozšířenějšího
média 199
Recepty, tipy a triky pro přípravu fólií 200
21 Diapozitivy - na co musíte dbát, aby se ze série diapozitivů stala působivá přednáška 207
Jak působí barvy? 209
Reprodukce a velikosti písma 210
Technologie pro přednášku s diapozitivy 210
22 Grafika vytvořená na počítači - jakou pomoc můžete očekávat od elektroniky 213
Počítač ano nebo ne? 213
Od nápadu k elektronickému zpracování... 213
...od obrazovky k prezentaci 213
Který počítačový program je ten pravý? 216
Nástrahy počítače 217
Příprava obrázků na počítači: využívejte grafické programy správně 217
Symboly - trochu kreativity prosím! 220
Tipy pro fólie do zpětného projektoru z počítače 221
KROK 5
Správné používání médií a techniky 227
23 Veďte pohled a pozornost publika - na co byste si měli dávat pozor u všech prezentačních médií 229
Deset faktů, která nelze beztrestně ignorovat 229
Vaše místo v místnosti a jak povedete pohled publika 231
Kritických pět kroků u každého obrázku 233
Umění vést pohled - aneb neukazujte publiku záda 238
24
Zpětný projektor - umění vytěžit z jednoduchého média VÍCE než ostatní 243
Máte sedět nebo stát? 243
Kam postavíte přístroje - a kam se postavíte vy 245
Praktické tipy pro prezentace se zpětným projektorem 250
Striptýz při prezentaci? 252
Kreslit a zároveň mluvit při práci s projektorem 254
25 Přednáška s diapozitivy - jak se nestát uspávačem 257
Příprava projekční místnosti 258
Výběr materiálu 259
Různé tipy pro přednášky 260
26 Datová projekce - chůze po laně se stává rutinou 263
Série elektronických snímků (počítačové prezentace/powerpointové prezentace) 263
Počítačová prezentace: náročná akrobacie 266
"Co by se stalo, kdyby...??" - analýza "naživoo" během diskuse 269
27 Flipchart - vzbuďte zájem nejjednoduššími prostředky 273
K čemu je dnes ještě flipchart? 273
Na co je třeba dbát při nákupu 274
Práce na flipchartu - rozvržení 274
...a po přednášce? 276
28 Multimédia a video - pohyblivé a ozvučené obrázky při prezentaci 279
Film, který vytváří image nebo poskytuje informace? 280
Multimédia - co to vlastně je? 281
Kdy multimédium nejlépe použijete? 282
Multimédium - dobrá investice? 284
Multimédia nejsou pro osobní prezentaci! 285
KROK 6
Vaše vystupování - přednášejte přesvědčivě 287
29 Postoj, oční kontakt, gesta - a jak uplatnit přebytečnou energii 289
Jak půjdete cílové skupině úspěšně na nervy 289
Roztěkaně a strnule místo sebejistě a přesvědčivě 289
Tři cesty, jak se zbavit trémy: příprava tématu, mentální příprava, fyzická
příprava 290
Metoda čtyř vět pro pozitivní přístup 292
Aktivní oční kontrola - vaše hráz před vizuální záplavou podnětů 292
Dvojí strategie pro jisté a podnětné působení: postoj a tři ventily energie 294
30 A co jazyk? - tipy pro zlepšení verbálního projevu 303
Kdo si dává načas, působí jistěji! 304
Mluvit při výměně obrázků? 305
31 Zahájení přednášky - co vám pomůže ke zdařilému startu 309
Za 30 sekund dostanete nálepku! 309
Příprava vstupu na scénu 310
Specifický případ: zahajujete jako školitel 312
Další tipy proti trémě 317
32 Závěr prezentace - jak ve svůj prospěch využijete rozhodující poslední dojem 321
Na čem záleží? Na prvním nebo na posledním dojmu? 321
Využijte šanci výrazného závěru! 321
KROK 7
Interaktivní strategie pro kritické okamžiky 327
33 Vrcholy a upíři - aneb jak v citlivých momentech směřovat pozornost na?správné
objekty 329
Pozornost klesá po pěti minutách... 329
Upoutání pozornosti - "teď pozor!!" 329
Srdečné pozdravy od hraběte Drákuly - upíři při přednášce 331
Když se začne zívat... 332
...z nudy! 333
34 Pomoc, potíže!!! Zabraňte, aby se z malých lapálií staly velké katastrofy 335
Příprava - krizový scénář 335
Publikum si nehody nepřeje 336
35 Otázky a námitky - jak si zajistíte úspěch v diskusi 339
Pět jednoduchých otázek pro přípravu 339
Zvládání diskuse 345
36 Rušitelé a škůdci - chraňte se před úmyslnou a neúmyslnou sabotáží! 349
Strategie proti vyrušování 350
Co bude, když... typické případy rušení 350
37 Pravidla a přehledy pro spolehlivý průběh 357
Řečnický pult a ostatní bariéry 357
Spontánní média 357
Přehledy, které vám usnadní život 360
Eliminujte zdroje poruch PŘEDEM! 360
Písemné materiály 360
Jak s rukopisem - hlavně: nepředčítat! 362
Plánovaní a kontrola času 363
Časové rezervy na začátek a na konec 364
Příloha 1
Sedm zlatých pravidel pro přípravu 365
Příloha 2
Sedm zlatých pravidel pro vlastní vystoupení 366
Příloha 3 Analýza cílové skupiny 367
Příloha 4
Vzory k okopírování 370

Zajímavé odkazy

  • Základní informace o prezentačních dovednostech najdete na www.uspesnaprezentace.cz
  • Titul Rétorika a prezentace byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

    Rétorika a prezentace

    Jak s jistotou prezentovat a působivě přednášet - 7., aktualizované vydání
    Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují. Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem. Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.
    Tištěná kniha
    Pevná šitá vazba
    Titul doprodánr: 5094

    DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

    Z obsahu knihy Rétorika a prezentace

    Předmluva 13
    Úvod: Proč se snažit? 15
    Záplava informací a časová tíseň 15
    Investice do prezentace se vyplatí 15
    Prezentace: recept na úspěch v nových podmínkách 17
    Prezentace je víc než rétorika 17
    Přednáška jako komplexní umělecké dílo plné fantazie 18
    Co znamená aktuální technologie? 18
    1 Od MÉHO nápadu k TVÉMU přesvědčení - jak připravit poutavou prezentaci 19
    Sedm kroků, jak přesvědčit 19
    Proč může trocha disciplíny ušetřit hodně času a peněz 19
    2 Není prezentace jako prezentace - jak postupovat při jednotlivých typech 23
    Deset typů prezentací 23
    Sprint nebo maratón? 24
    "Cifršpiónii" a "vědátořii" 26
    Co to znamená "emocionálně přesvědčitt"? 26
    3 Obsah nebo obal? Věcná správnost informace nestačí! 27
    Stačí nápad, aneb kde se bere mléko v hrníčku? 27
    Prezentátor jako šéfkuchař 27
    Jaký význam má obal? 29
    Čeho je moc, toho je příliš 30
    Pozor na vyumělkovaný obal! 32
    4 Tabule, fólie, datový projektor... Jaké médium je vhodné pro daný účel?
    A kolik jich můžeme použít najednou? 33
    Jaké médium? Volba, kterou často vůbec nemáme 33
    Výhody a nevýhody důležitých pomůcek pro prezentaci 34
    Pronájem nebo koupě? 40
    Projekce - záludnosti prázdné plochy 40
    Změna média: kdy a proč? 41
    Mám použít "silnéé" nebo "slabéé" médium? 43
    KROK 1
    Strategická koncepce (1) - orientace na?cílovou skupinu a stanovení cíle 45
    5 Co koho zajímá? Analýza publika a přizpůsobení informací cílové skupině 47
    Když nebudete ani analyzovat, ani přizpůsobovat... 47
    Co zajímá posluchače? 49
    HLEDÁČEK - homogenní skupina nebo rozhodující cílová osoba pod lupou 50
    Terčová analýza pro malé skupiny a různé zájmy 53
    Specifický případ: Nehomogenní skupina 55
    Blesková analýza cílové skupiny 56
    6 Stanovte cíl! 59
    Je formulace cíle zbytečnou námahou? 59
    Jak formulovat cíle zaměřené na výsledek 59
    Oficiální cíle nestačí! 61
    Zůstaňte nohama na zemi 65
    KROK 2
    Strategická koncepce (2) - Přesvědčivě strukturujte informace a argumenty 67
    7 Méně je více - pětiminutová prezentace 69
    Nikdo nemá čas! 69
    Detaily později - ale s vyměněnými rolemi! 71
    Kritická půlstránka - co se můžeme naučit od?poradenské firmy McKinsey & Co. 71
    8 Struktura prezentace (1) - Informace a ARGUmenty vhodně
    STRUKTurovat 75
    Přesvědčit nebo informovat? 75
    Systém ARGUstrukt, technika pro přesvědčivé prezentace 77
    Logická kontrola: neodporuje si vaše argumentace? 83
    Profesionální trik: titulek a řešení 84
    Podložit tvrzení - přidat do argumentace fakta a detaily! 85
    9 Struktura prezentace (2): Jasně STRUKTurované INFOrmace 89
    Systém INFOstrukt pro kompaktní informační prezentace 89
    Logická kontrola: je pořadí jednotlivých "chodůů" správně? 90
    Menu a rámec - známka profesionality 91
    Přehledné členění odborných znalostí - vnitřní struktura informačních prezentací 93
    10 Struktury pro všechny případy - od tří do padesáti minut 97
    Někdy je i pět minut příliš 97
    Delší prezentace 99
    Odborný referát 99
    Formát "byznys plánuu" 101
    Psycho-logika argumentace 102
    KROK 3
    Vizuální koncepce - cesta k obrázku 105
    11 "Vizualizovatt" - proč funguje názorná komunikace s obrázky lépe 107
    "Prezentátoři s vizuálními pomůckami působí přesvědčivějii" 107
    "Vizualizační filtrr": omezíte se jen na podstatné 110
    Dvě mozkové hemisféry: prezentujte digitálně a analogově! 111
    Paleta vizuálních řešení - od digitálně abstraktních po analogově konkrétní 113
    12 Od informace k obrázku - jak funguje proces vizualizace 117
    Vizualizace zaměřená na cíl - praktická cesta k vhodným pomůckám 117
    Berte v úvahu časové možnosti - kolik "obrázkůů" potřebujete? 120
    Obrázek ano či ne? "Pravidlo tří PP" 122
    13 Texty a tabulky - výstižně prezentovat holá fakta 125
    Tři požadavky na "nezáživnéé" texty a tabulky: čitelnost, přehlednost, atraktivita 126
    První krok: Seznamy s odrážkami - stručné texty nabité informacemi 127
    Tabulky s textem - systém pro image, drama pro prezentaci! 130
    Tabulky s čísly - analyzovat nebo prezentovat? 131
    14 Grafy místo hory čísel - co je přesvědčivější, koláče, sloupce nebo? spojnice? 137
    Jak se z čísel stanou obrázky 137
    Nejdříve stanovte sdělení, pak volte typ grafu! 138
    Pravidla a úskalí přípravy grafů 141
    15 Strukturní schémata - komplexní souvislosti a abstraktní obsah 147
    Jak vytvářet strukturní schémata 148
    16 I pro velmi seriózně působící přednášející: nebojte se symbolů a názorných prvků! 157
    Symboly - od zcela abstraktních až po naprosto konkrétní 159
    Počítačové symboly: zlatý důl nebo skrytá past? 162
    17 Karikatury - pregnantně podpořte svá tvrzení několika čarami 173
    Karikatura - trefit do černého několika čarami 173
    18 Jděte na to konkrétně: plány, fotografie, vzorky 181
    Technické nákresy pomáhají a objasňují 181
    Předvádění a vzorky - realita při přednášce 183
    KROK 4
    Vizuální ztvárnění - od nápadu po "supersnímekk" 187
    19 Pravidla práce - na co byste měli dát pozor u všech pomůcek 189
    Pět základních pravidel 189
    Text a písmo: jednoduché a čitelné! 190
    Čáry, plochy, tvary 193
    Jak vytvořit obrázek? 194
    Jsou barevné obrázky lepší? 194
    ...a co když neumím kreslit? 196
    Co se můžete naučit od profesionálních designérů 197
    20 Fólie do zpětného projektoru - přesvědčte pomocí (stále ještě!) nejrozšířenějšího
    média 199
    Recepty, tipy a triky pro přípravu fólií 200
    21 Diapozitivy - na co musíte dbát, aby se ze série diapozitivů stala působivá přednáška 207
    Jak působí barvy? 209
    Reprodukce a velikosti písma 210
    Technologie pro přednášku s diapozitivy 210
    22 Grafika vytvořená na počítači - jakou pomoc můžete očekávat od elektroniky 213
    Počítač ano nebo ne? 213
    Od nápadu k elektronickému zpracování... 213
    ...od obrazovky k prezentaci 213
    Který počítačový program je ten pravý? 216
    Nástrahy počítače 217
    Příprava obrázků na počítači: využívejte grafické programy správně 217
    Symboly - trochu kreativity prosím! 220
    Tipy pro fólie do zpětného projektoru z počítače 221
    KROK 5
    Správné používání médií a techniky 227
    23 Veďte pohled a pozornost publika - na co byste si měli dávat pozor u všech prezentačních médií 229
    Deset faktů, která nelze beztrestně ignorovat 229
    Vaše místo v místnosti a jak povedete pohled publika 231
    Kritických pět kroků u každého obrázku 233
    Umění vést pohled - aneb neukazujte publiku záda 238
    24
    Zpětný projektor - umění vytěžit z jednoduchého média VÍCE než ostatní 243
    Máte sedět nebo stát? 243
    Kam postavíte přístroje - a kam se postavíte vy 245
    Praktické tipy pro prezentace se zpětným projektorem 250
    Striptýz při prezentaci? 252
    Kreslit a zároveň mluvit při práci s projektorem 254
    25 Přednáška s diapozitivy - jak se nestát uspávačem 257
    Příprava projekční místnosti 258
    Výběr materiálu 259
    Různé tipy pro přednášky 260
    26 Datová projekce - chůze po laně se stává rutinou 263
    Série elektronických snímků (počítačové prezentace/powerpointové prezentace) 263
    Počítačová prezentace: náročná akrobacie 266
    "Co by se stalo, kdyby...??" - analýza "naživoo" během diskuse 269
    27 Flipchart - vzbuďte zájem nejjednoduššími prostředky 273
    K čemu je dnes ještě flipchart? 273
    Na co je třeba dbát při nákupu 274
    Práce na flipchartu - rozvržení 274
    ...a po přednášce? 276
    28 Multimédia a video - pohyblivé a ozvučené obrázky při prezentaci 279
    Film, který vytváří image nebo poskytuje informace? 280
    Multimédia - co to vlastně je? 281
    Kdy multimédium nejlépe použijete? 282
    Multimédium - dobrá investice? 284
    Multimédia nejsou pro osobní prezentaci! 285
    KROK 6
    Vaše vystupování - přednášejte přesvědčivě 287
    29 Postoj, oční kontakt, gesta - a jak uplatnit přebytečnou energii 289
    Jak půjdete cílové skupině úspěšně na nervy 289
    Roztěkaně a strnule místo sebejistě a přesvědčivě 289
    Tři cesty, jak se zbavit trémy: příprava tématu, mentální příprava, fyzická
    příprava 290
    Metoda čtyř vět pro pozitivní přístup 292
    Aktivní oční kontrola - vaše hráz před vizuální záplavou podnětů 292
    Dvojí strategie pro jisté a podnětné působení: postoj a tři ventily energie 294
    30 A co jazyk? - tipy pro zlepšení verbálního projevu 303
    Kdo si dává načas, působí jistěji! 304
    Mluvit při výměně obrázků? 305
    31 Zahájení přednášky - co vám pomůže ke zdařilému startu 309
    Za 30 sekund dostanete nálepku! 309
    Příprava vstupu na scénu 310
    Specifický případ: zahajujete jako školitel 312
    Další tipy proti trémě 317
    32 Závěr prezentace - jak ve svůj prospěch využijete rozhodující poslední dojem 321
    Na čem záleží? Na prvním nebo na posledním dojmu? 321
    Využijte šanci výrazného závěru! 321
    KROK 7
    Interaktivní strategie pro kritické okamžiky 327
    33 Vrcholy a upíři - aneb jak v citlivých momentech směřovat pozornost na?správné
    objekty 329
    Pozornost klesá po pěti minutách... 329
    Upoutání pozornosti - "teď pozor!!" 329
    Srdečné pozdravy od hraběte Drákuly - upíři při přednášce 331
    Když se začne zívat... 332
    ...z nudy! 333
    34 Pomoc, potíže!!! Zabraňte, aby se z malých lapálií staly velké katastrofy 335
    Příprava - krizový scénář 335
    Publikum si nehody nepřeje 336
    35 Otázky a námitky - jak si zajistíte úspěch v diskusi 339
    Pět jednoduchých otázek pro přípravu 339
    Zvládání diskuse 345
    36 Rušitelé a škůdci - chraňte se před úmyslnou a neúmyslnou sabotáží! 349
    Strategie proti vyrušování 350
    Co bude, když... typické případy rušení 350
    37 Pravidla a přehledy pro spolehlivý průběh 357
    Řečnický pult a ostatní bariéry 357
    Spontánní média 357
    Přehledy, které vám usnadní život 360
    Eliminujte zdroje poruch PŘEDEM! 360
    Písemné materiály 360
    Jak s rukopisem - hlavně: nepředčítat! 362
    Plánovaní a kontrola času 363
    Časové rezervy na začátek a na konec 364
    Příloha 1
    Sedm zlatých pravidel pro přípravu 365
    Příloha 2
    Sedm zlatých pravidel pro vlastní vystoupení 366
    Příloha 3 Analýza cílové skupiny 367
    Příloha 4
    Vzory k okopírování 370

    Zajímavé odkazy

  • Základní informace o prezentačních dovednostech najdete na www.uspesnaprezentace.cz
  • Hodnocení čtenářů

    Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

    Zobrazit všechny recenze Přihlásit

    Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

    Tištěná 365
    Tištěná 169
    E-kniha 144
    Tištěná 219
    E-kniha 186
    Tištěná 169
    E-kniha 144
    Tištěná 399

    Novinky a akční nabídky knih

    Vyberte témata, která vás zajímají:



















    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
    Pole zanechte prosím prázdné

    Přihlásit

    Přihlásit přes sociální sítě:

    Registrace

     




    Síla hesla:
     

     

    Fakturační adresa

    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.