0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Řízení a rozvoj lidí ve firmách

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2730
Mezioborově zaměřená publikace využívá poznatky společenských věd, teorie organizace a řízení, personálního managementu a organizačního chování. Teoretické modely, závěry a doporučení, jak účinně řídit lidi a rozvíjet jejich potenciál, autorka tvořivým způsobem kombinuje s praktickými zkušenostmi ze své lektorské a konzultační praxe. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na základní pojmy (management a organizace) a dále na jednotlivé sociálněpsychologické faktory řízení – zejména na komunikaci, pracovní motivaci, vedení lidí, vzdělávání, rozvoj a organizační kulturu. Závěrečná kapitola se věnuje specifikům řízení pracovní síly v mezinárodních a globálních firmách. Kniha je určena nejen studentům oborů management a personální řízení; informace a návody v ní obsažené s výhodou budou moci využít také manažeři – nejen lidských zdrojů, ale všichni, kteří chtějí rozvinout své kompetence a rozšířit svůj rejstřík metod a technik práce s lidmi.

 

Z obsahu knihy Řízení a rozvoj lidí ve firmách

1. Organizace a jejich řízení
1.1 Pojem a pojetí organizace
1.1.1 Typy organizací
1.2 Toerie organizace
1.3 Koncepce organizace a řízení - hlavní teorie a přístupy
1.3.1 Klasické koncepce organizace
1.3.2 Systémové (interakcionistické) pojetí

2. Řízení jako profese
2.1 Širší význam pojmu řízení - management
2.2 Kompetence -pojem, pojetí a význam pro firemní praxi
2.2.1 Vztah profesní kompetence a kvalifikace
2.2.2 Přístup k vymezení profesní kompetence
2.3 Profesní kompetence manažerů

3. Odpovědnost za řízení lidí ve firmě
3.1 Člověk v organizaci
3.2 Vývoj personální práce ve firmách - specialisté, nebo generalisté?
3.2.1 Od "pečovatelů" a správců dat ke strategickým partnerům
3.2.2 Nositelé řízení lidí ve firmě
3.3 Řízení pracovního výkonu
3.3.1 Teoretická východiska a systém řízení pracovního výkonu

4. Motivace a motivování lidí ve firmě
4.1 Proces motivace a jeho základní činitele
4.2 Pracovní motivace
4.2.1 Teorie (pracovní) motivace
4.2.2 Motivace k výkonu - rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jedince
4.3 Motivace k řídící činnosti a motivování jako klíčová manažerská funkce
4.3.1 Význam a faktory motivování

5. Vedení lidí ve firmě
5.1 Managementship, nebo leadership? Rozdíly v pojetí práce s lidmi ve firmě
5.2 Vývoj úvah o způsobech vedení lidí ve firmě
5.2.1 Univerzalistické pojetí řízení a vedení lidí ve firmách
5.2.2 Situacionalizované přístupy k leadershipu
5.3 Aplikace situacionalizovaných přístupů k leadershipu v současné manažerské praxi
5.3.1 Využití modelu situačního leadershipu

6. Vzdělávání a rozvoj lidí ve firmě
6.1 Strategické přístupy k podnikovému vzdělávání
6.1.1 Cíl podnikového vzdělávání
6.2 systém podnikového vzdělávání
6.2.1 Plánování a řízení kariéry
6.2.2 Role manažerů v procesu vzdělávání a rozvoje lidí ve firmě
6.3 Fáze cyklu podnikového vzdělávání
6.3.1 Pojetí a měření efektivity podnikového vzdělávání
6.4 Koncepce učící se organizace

7. Systém efektivní komunikace a jeho uplatnění ve firemní praxi
7.1 Proces sociální komunikace
7.1.1 Typy a formy sociální komunikace
7.2 Firemní komunikace
7.2.1 Systém firemní komunikace
7.2.2 Charakteristiky firemní komunikace
7.2.3 Komunikační toky a prostředky
7.2.4 Přenos informací - sdělování informací a významů
7.3 Analýza a hodnocení efektivity systému vnitrofiremní komunikace

8. Firemní kultura - svorník sociálně-psychologických faktorů řízení
8.1 Definice pojmu firemní kultura a vymezení jeho základních vztahů
8.1.1 Struktura, složky a prostředky firemní kultury
8.2 Charakteristiky firemní kultury
8.2.1 Typologie firemní kultury
8.3 Firemní kultura a procesy řízení
8.3.1 Řízení a rozvíjení firemní kultury
8.3.2 Změna firemní kultury
8.4 Kultura mezinárodní firmy
8.4.1 Strategie zaměstnávání lidí v mezinárodním prostředí a základní přístupy k formování firemní kultury mezinárodních firem
8.4.2 Vymezení vztahu mezi národní a firemní kulturou - kritéria hodnocení interkulturní rozdílnosti

Soupis bibliografie bibliografických citací

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

Titul Řízení a rozvoj lidí ve firmách byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Řízení a rozvoj lidí ve firmách

Mezioborově zaměřená publikace využívá poznatky společenských věd, teorie organizace a řízení, personálního managementu a organizačního chování. Teoretické modely, závěry a doporučení, jak účinně řídit lidi a rozvíjet jejich potenciál, autorka tvořivým způsobem kombinuje s praktickými zkušenostmi ze své lektorské a konzultační praxe. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na základní pojmy (management a organizace) a dále na jednotlivé sociálněpsychologické faktory řízení – zejména na komunikaci, pracovní motivaci, vedení lidí, vzdělávání, rozvoj a organizační kulturu. Závěrečná kapitola se věnuje specifikům řízení pracovní síly v mezinárodních a globálních firmách. Kniha je určena nejen studentům oborů management a personální řízení; informace a návody v ní obsažené s výhodou budou moci využít také manažeři – nejen lidských zdrojů, ale všichni, kteří chtějí rozvinout své kompetence a rozšířit svůj rejstřík metod a technik práce s lidmi.

 
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 2730

Z obsahu knihy Řízení a rozvoj lidí ve firmách

1. Organizace a jejich řízení
1.1 Pojem a pojetí organizace
1.1.1 Typy organizací
1.2 Toerie organizace
1.3 Koncepce organizace a řízení - hlavní teorie a přístupy
1.3.1 Klasické koncepce organizace
1.3.2 Systémové (interakcionistické) pojetí

2. Řízení jako profese
2.1 Širší význam pojmu řízení - management
2.2 Kompetence -pojem, pojetí a význam pro firemní praxi
2.2.1 Vztah profesní kompetence a kvalifikace
2.2.2 Přístup k vymezení profesní kompetence
2.3 Profesní kompetence manažerů

3. Odpovědnost za řízení lidí ve firmě
3.1 Člověk v organizaci
3.2 Vývoj personální práce ve firmách - specialisté, nebo generalisté?
3.2.1 Od "pečovatelů" a správců dat ke strategickým partnerům
3.2.2 Nositelé řízení lidí ve firmě
3.3 Řízení pracovního výkonu
3.3.1 Teoretická východiska a systém řízení pracovního výkonu

4. Motivace a motivování lidí ve firmě
4.1 Proces motivace a jeho základní činitele
4.2 Pracovní motivace
4.2.1 Teorie (pracovní) motivace
4.2.2 Motivace k výkonu - rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jedince
4.3 Motivace k řídící činnosti a motivování jako klíčová manažerská funkce
4.3.1 Význam a faktory motivování

5. Vedení lidí ve firmě
5.1 Managementship, nebo leadership? Rozdíly v pojetí práce s lidmi ve firmě
5.2 Vývoj úvah o způsobech vedení lidí ve firmě
5.2.1 Univerzalistické pojetí řízení a vedení lidí ve firmách
5.2.2 Situacionalizované přístupy k leadershipu
5.3 Aplikace situacionalizovaných přístupů k leadershipu v současné manažerské praxi
5.3.1 Využití modelu situačního leadershipu

6. Vzdělávání a rozvoj lidí ve firmě
6.1 Strategické přístupy k podnikovému vzdělávání
6.1.1 Cíl podnikového vzdělávání
6.2 systém podnikového vzdělávání
6.2.1 Plánování a řízení kariéry
6.2.2 Role manažerů v procesu vzdělávání a rozvoje lidí ve firmě
6.3 Fáze cyklu podnikového vzdělávání
6.3.1 Pojetí a měření efektivity podnikového vzdělávání
6.4 Koncepce učící se organizace

7. Systém efektivní komunikace a jeho uplatnění ve firemní praxi
7.1 Proces sociální komunikace
7.1.1 Typy a formy sociální komunikace
7.2 Firemní komunikace
7.2.1 Systém firemní komunikace
7.2.2 Charakteristiky firemní komunikace
7.2.3 Komunikační toky a prostředky
7.2.4 Přenos informací - sdělování informací a významů
7.3 Analýza a hodnocení efektivity systému vnitrofiremní komunikace

8. Firemní kultura - svorník sociálně-psychologických faktorů řízení
8.1 Definice pojmu firemní kultura a vymezení jeho základních vztahů
8.1.1 Struktura, složky a prostředky firemní kultury
8.2 Charakteristiky firemní kultury
8.2.1 Typologie firemní kultury
8.3 Firemní kultura a procesy řízení
8.3.1 Řízení a rozvíjení firemní kultury
8.3.2 Změna firemní kultury
8.4 Kultura mezinárodní firmy
8.4.1 Strategie zaměstnávání lidí v mezinárodním prostředí a základní přístupy k formování firemní kultury mezinárodních firem
8.4.2 Vymezení vztahu mezi národní a firemní kulturou - kritéria hodnocení interkulturní rozdílnosti

Soupis bibliografie bibliografických citací

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999
Tištěná 169
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace